Is er hier iemand die mij zou willen helpen welke 6 foto's fototechnisch het beste zijn? In pb stuur ik een link met de foto's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rosslover schreef:Ik moest voor mn intake voor het grafisch lyceum een verhaal van 6 foto's met een onverwachte wending maken. Ik heb vanmiddag met een vriendin foto's gemaakt en ben ze nu aan het uitzoeken. Ik kom er alleen niet uit welke foto's ik het beste kan kiezen..
Is er hier iemand die mij zou willen helpen welke 6 foto's fototechnisch het beste zijn? In pb stuur ik een link met de foto's
GerdjeHoran schreef:rosslover schreef:Ik moest voor mn intake voor het grafisch lyceum een verhaal van 6 foto's met een onverwachte wending maken. Ik heb vanmiddag met een vriendin foto's gemaakt en ben ze nu aan het uitzoeken. Ik kom er alleen niet uit welke foto's ik het beste kan kiezen..
Dat moest ik ook doen! Misschien hebben we elkaar net wel gezien
rosslover schreef:Ik moest voor mn intake voor het grafisch lyceum een verhaal van 6 foto's met een onverwachte wending maken. Ik heb vanmiddag met een vriendin foto's gemaakt en ben ze nu aan het uitzoeken. Ik kom er alleen niet uit welke foto's ik het beste kan kiezen..
Marjoow schreef:rosslover schreef:Ik moest voor mn intake voor het grafisch lyceum een verhaal van 6 foto's met een onverwachte wending maken. Ik heb vanmiddag met een vriendin foto's gemaakt en ben ze nu aan het uitzoeken. Ik kom er alleen niet uit welke foto's ik het beste kan kiezen..
Ik wil ook wel even beoordelen