Ik ben zelf ook fotograaf, ben nu ongeveer 4 jaar bezig, en de laatste 1,5 jaar pas echt actief en professionelere. Nu begint het bij mij pas een beetje te lopen, het duurt gewoon een tijdje voordat mensen je kennen.
Ik heb eerst even naar je site gekeken, nu ben ik een pietje precies dus ik kijk zelf echt naar de kleinste dingetjes (sorry alvast
), maar ik vind je site er niet professioneel uitzien. Waarom? Ten eerste zie ik rechts boven een pen, heeft niets met fotografie te maken dat zou voor mij als klant raar zijn. Ten tweede zie ik in het 1ste deel van de site en je portfolio eigenlijk maar 2 paarden (even kort door de bocht) een fries en een Belg. Opzicht zijn het leuke foto's, maar totaal geen afwisseling. Dan mis ik ook nog het gedeelte waar je uitlegt waarom jullie zo werken als jullie werken, waarom 2 fotograven? En waar staan wat de koste is? (ik zag dat je site nog een opzetje is, dus misschien staat dit er nog gewoon niet op)
Ook zou ik gaan kijken om geen weebly site te nemen, of weebly kan wel. Maar dan de betaalde variant, dat is zonder reclame en ziet er professioneler uit.
Op je Facebook zie ik ook dat je van een meeting erg veel foto's erop hebt gezet, ik zou dat persoonlijk minder doen. Zet er alleen je beste foto's op. (nu heb je bijvoorbeeld van 1 paard, 2 bijna dezelfde houdingen achter elkaar). Zo laat je alleen je beste kant zien - en dat is wat klanten moeten zien

Zo, volgens mij was dit het wel
Sorry voor het hele verhaal, moet echt eens leren wat dingen kort op te gaan schrijven

alleen maar leuk als ik mensen daar een plezier mee kan doen!
dan doe je het dus enkel om de betaalde opdrachten, maar bedenk dat je veel meer werk moet verrichten en omdat het aantal foto's hoog ligt zullen er ook veel minder goede foto's tussen zitten wat geen goede reclame is. Ik heb liever 12 betaalde opdrachten in een jaar voor een hoger tarief met minder aantal foto's dan 50 voor een laag tarief met ontiegelijk veel foto's.