Vind het echt een erg leuke foto om te doen, ben al druk aan het knutselen nu nog even iets bijzonders erin verwerken en dan is ie klaar. Alleen nog even een foto daarvoor zoeken
haha. nee heb (nog) geen photoshop. dus dacht dat het met paint wel zou lukken... niet dus ik doen vrije vorm selectie was supergoed gelukt. maakt ie er een lelijk wit vierkant omheen...
Ikzelf heb ze allebei, maar gebruik vooral Photofiltre. Als er mensen zijn die bij dat programma tips voor uitsnijden hebben, mogen ze het altijd laten weten Ik zal al eens kijken of ik zo'n knop vind als die die LynnDenise noemt. Bij de eens heb ik gewoon de randen omlijnt en zo geselecteerd, maar dat is inderdaad niet de gemakkelijkste manier om uit te snijden
Ik ben zelf verliefd op gimp, uitsnijden doe ik altijd door eerst een ruwe selectie te maken en vervolgens weg te gummen. Maar gimp heeft er verschillende tools voor, het is maar wat je zelf het fijnst vindt.
Ik wil het plaatje nu op de achtergrond plakken, maar hij is vele male groter dan de achtergrond, moet ik nu een andere zoeken of is daar ook iets voor?