Ik kan alleen nergens op internet vinden dat de D300s een ingebouwde infraroodontvanger heeft, dus zou dat betekenen dat hij niet draadloos kan?
Oei ik kan niet wachten om mijn week 2 te posten, hij is (vind ik) best gaaf geworden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Omdat ik hem anders misschien vergeet haha.
Vind die op facebook beter, maar die op twitter is ook schitterend.

Ik kwam gisteren met het idee nadat ik even onder de zonnebank ging liggen 'om te ontspannen want ik was zo gestresst'. Uuh, ja, ik was dus in slaap gevallen en helaas slaap ik zo nu en dan met open ogen. Toen ik dus wakker werd zag ik hélemaal niets met mijn rechter oog, ben volgens mij nog nooit zo in paniek geweest
Heb nog in mijn oog geport om te kijken of ik hem wel echt open had, kan nu weer zien maar t doet nog wel wat pijn, gok dat dat door de por komt
Anyway, foto van week 8:

)

Nee dat is bewerkt, mijn oog doet het gelukkig nog prima en ziet er ook niet anders uit. Voor zeg 5-10 minuten kon ik echt niets zien en toen kwam het die avond langzaam terug, kon aan het eind in het donker nog geen contrast zien en toen 's ochtends was het weer normaal, gelukkig. Had echt even niet geweten wat ik had moeten doen als het zo gebleven was hoor 

En dan ga ik vanmiddag of woensdag eens stoeien met week 1! Hoop dat ik het vol ga houden, mezelf kennende haha, maar gelukkig is dit een leuk iets dus moet vast wel vol te houden zijn