Klopt, heb het inderdaad in de stal gedaan, er is geen deur opening, het zijn buitenboxen. Hij stond wel gedeeltelijk in de zon, maar hetgeen is juist wat overbelicht.
Ja maar je wil eigenlijk dat er mooi licht op je paard valt bij het maken van een blackfoto. Je paard valt nu teveel weg en eigenlijk is de compositie ook niet zo mooi. Hij houdt zijn hoofd erg laag (of jij fotografeert laag) waardoor hij erg uit verhouding lijkt.
Hierbij een creatie van mij haha. Echt niet zoals het hoort gewoon, kan iemand mij vertellen hoe ik dat beter kan doen of iig wat ik fout doe bij de manen enzo?
met photoshop gewoon geprobeerd! ben er niet zo goed in dus haha, is overigens wel een foto in de deur opening van een stal genomen! Maar het licht is ook niet helemaal 100% geloof ik, want de oren vallen een beetje weg enzo.
S_uus
Oe die is indd niet zo, wat heb je precies gedaan?
In een stal wil wel degelijk hoor, mijn avatar heb ik ook in de stal genomen. Het enige punt is , is dat er geen borst zichtbaar is of iig gedeeltelijk zonder benen.
Overigens hangt ie gewoon in mijn kamer en vind hem mooi.
Rocky , ik neem toch aan dat je niet via het dak binnenkomt, dus er wel degelijk een stal opening is?
Mooi Ellis! Maar heb je gegumd ? Dan moet je nog even links bij de borst een stukkie 'gummen' en aan de rechterkant van d'r oog net daarboven een stukkie terug halen
Ik wil ook bezig gaan, maar heb de tijd nog niet gevonden. Wel geprobeerd om eerst eens te oefenen met de foto's zelf maken. Maar ik krijg toch echt niet zo'n zwarte achtergrond zoals TS die krijgt. Zoals je in de OP omschrijft. Gebruiken jullie speciale camera's die je insteld? Ik heb dit gewoon met mn Iphone geprobeerd, maar dan zie ik alles duidelijk op de achtergrond.. ook wanneer ze vanuit stalopening zijn gemaakt.
D_Desteny
Geplaatst: 02-10-13 00:23
Dankzij deze tutorial ben ik de uitdaging aan gegaan.
Bedankt voor de tutorial!
S_uus
Even een stipje omdat ik dit topic vorige keer nergens meer kon vinden. Er komen hier hele mooie foto's voorbij. Vanmiddag maar eens kijken of het mij ook lukt!