SSdesign> Tuurlijk, maar daarom kies je ook, nav de lijst modellen, of je naar een meeting toe wil komen. Daarom zijn het zelfs uiteindelijk de fotografen die beslissen welke modellen er mogen komen.
Als je als bruid graag echt mooie en goede foto's wil, ja, dan moet je betalen. Tenslotte wil jij de zekerheid dat je aan het einde van de dag schitterende foto's overhoudt. Als ik bijv een afscheidsfotoshoot van mijn paard zou laten doen omdat ik hem moet laten inslapen, ja, dan ga ik op zoek naar de allerbeste fotograaf want ik heb nog maar 1 kans voor mooie foto's en ik wil zeker weten dat die mooi worden. Ga ik echter naar een fotomeeting dan zie ik wel wat daar uiteindelijk uit komt

En, eerlijk is eerlijk, ook mensen die bij mij komen om de paarden op de foto te zetten daar heb ik geen hooggespannen verwachtingen van. Zij komen hun portfolio aanvullen en ik zie wel wat daar uit komt. Ik hoop dat er mooie foto's tussen zitten, maar ik heb wel eens iemand gehad die de instellingen verkeerd had staan, daar kwam dus weinig uit. Geen probleem, doen we het toch gewoon nog eens?
Tuurlijk kom je wel eens minder goed opgeleidde paarden tegen, maar ook daar kan je op selecteren als je modellen selecteert. Daar kiest alleen geeneen organisator voor. Maar dat kan best een eis zijn hoor

Ik zorg er iig voor dat mijn paarden goed opgeleid zijn voor ze mee gaan naar zo'n meeting, daarom gaat Llevado voorlopig ook nog niet mee.