Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Let wel, ik ben echt niet professioneel en begin zelf nu alles een beetje te ontdekken enzo, maar kan wel vertellen wat mijn inleving zou zijn in een betaalde foto...

De 2e vind ik wat te krap aan de onderkant 

Ik ben ook echt niet professioneel!

vind de foto's ook wel netjes, alleen vind ik het hek erg jammer en dat er links nog aardig wat ruimte zit, daarnaast vind ik de compostie niet helemaal fijn omdat de hals van het paard al wat hoog staat, denk dat het mooier was geweest als je iets schuin van voor had gestaan. de tweede ook erg leuk alleen vind ik de hals daar gewoon echt te hoog om het een goede foto te maken, maar kwaliteit is netjes en hij glimt erg mooi! oh en het is max. 2 foto's per dag 
de herfstkleuren.. het eendje dat net voorbij zwemt, die een "stroom" achter zich laat heel tof!

Zal hier vanavond ook even wat plaatsen.

speciale sfeer vind ik !
Moest echt even heel goed kijken voordat ik pas zag vanuit welke positie de foto is genomen. Gaaf! Weerspiegelingen vind ik vaak erg mooi en zorgt ervoor dat de kijker langer naar de foto blijft kijken.
heb de camera in het midden gezet tussen 2 van die lopende banden laat maar zeggen die ze ook op schiphol hebben. Daar tussen zat een stuk dicht en daar heb ik hem opgezet!
nou ongeveer vanaf buikhoogte was dat middelste stuk. die zwarte ''randen'' aan de zijkanten zijn de banden waar aan je je kunt vasthouden als je bijvoorbeeld een roltrap op gaat dus hier kon je gewoon je hand op leggen.
en dat maakt je foto juist gaaf om naar te kijken omdat je ernaar toe getrokken word om te blijven kijken