Het lukt mij niet goed het blauwe stukje te kopiëren heb ook een topic ervan gemaakt wil iemand mij alsjeblieft helpen? [FK] HELP! Probleempje met profiel.
Hoe sla je hem op? Als je hem opslaat zie je onderin 2 keuzevakken. Bij de een moet je de naam intypen waaronder je hem wilt opslaan en bij de ander kun je het type selecteren. Dan moet je JPG-bestand selecteren.
Als welk bestand heb je hem opgeslagen? Je moet hem opslaan als JPG. Als imageshack dan nog niet werkt kun je het ook proberen bij picturepush Google > Picturepush > uploaden > uploaden zonder account
gister ook maar bezig geweest met deze handige uitleg. En het is mij eindelijk gelukt!!
unickske, je achtergrond is nog verkeerd, je moet niet het knopje als achtergrond gebruiken doen want dan wordt het net een andere kleur. Je moet een stukje achtergrond kopieren en die helemaal vergroten zodat die de hele achterkant beslaat. Dan kun je er gewoon foto's overheen plaatsen.
Handige tut zeg! Maar, hoe krijg je de kwaliteit in Photofiltre beter? Als ik iets bewerk is de kwaliteit echt verschrikkelijk.. (Zie profiel -persoonlijk gedeelte, waren mooie scherpe en kwaliteitsvolle foto's..)