) en die krijg ik echt niet spontaan aan het lopen, dus om dan met een dslr om je nek rond te lopen, ik zou er toch niks mee gedaan krijgen (en of het zo gezond is voor de camera twijfel ik ook aan).Mij hoor je niet zeggen dat je niks met een compact kan, maar niet in dezelfde mate als met een dslr, al is het maar omwille van de lens
Ik heb in mei vorig jaar een compact gekocht waarmee ik véél mogelijkheden had, 12x zoom, alles (diafragma, sluitertijd etc.) handmatig instellen, prachtige camera gewoon. Maar deze kon mijn paarden niet aan (denk ik persoonlijk, in de winkel hebben ze er geen verklaring voor), die kon het niet aan om eens een klein tikje te krijgen van een paardenneus, of snel uitgezet en weggestoken te worden .. Dus ik heb in oktober treurig beslist om deze op te geven en weer terug te gaan naar een erg basic compactcamera, dus heel klein en makkelijk, maar niet zo'n kwaliteitslens (en maar 3x zoom). Daarmee kan ik dus echt niet veel
Maar ik moet 'm wel nog testen bij gewoon mooi weer, sinds ik 'm heb heeft er alleen nog maar sneeuw gelegen en daar kan ik sowieso al niet mee overweg

Ik krijg altijd complimenten dat ik de juiste momenten zo leuk weet vast te leggen, vandaag nog:
Waar ik naar streef is trouwens ook geen perfectie, maar een eigen stijl.
heb pagina 1 gelezen, ga nu de rest lezen
(al weet ik niet of
Maar uiteraard, middelen kunnen helpen. Maar de middelen moeten het beeld ondersteunen niet het beeld bepalen.