Ik wil graag een flitser voor mijn Nikon gaan aanschaffen. Voor de D50 of de D3000. Nu wil ik graag weten welke werkt prettig in een wat donkere binnenbak?
Daarnaast gebruik je een flitser in principe om beter licht te creëren, niet om méér licht te creëren. Als je dat toch doet, worden je foto's er meestal niet beter op.
Ik zal het nog eens proberen, Heb al heel vaak met de instelling gespeeld maar niet naar mijn zin het resltaat. in elk geval bedankt!
Bodan
Geplaatst: 29-01-10 16:36
Ivonka schreef:
Heb ik ook wel eens gehad. Soort miscommunicatie ofzo
Even uit en aan zetten wil vaak helpen.
Nee dat helpt dus niet, ik heb hem nu weggebracht naar mediamarkt voor reparatie naja ik weet niet eens zeker of ze er iets aan kunnen doen. Weg 45 euro lekker duur. Ik hoop dat ik hem weer terug krijg voor mijn vakantie... ben bang van niet. *Gaat op zoek naar spiegelreflex camera op internet *
Klopt, mediamarkt heeft 19% korting op alle electronica, dus niet ze accessoires, niet álle producten. Een externe harde schijf telt bijvoorbeeld niet mee, maar de HDD-recorder en camera's wel...
__Nicky
Geplaatst: 31-01-10 12:11
Ik heb nog een vraagje, heeft niet met mijn camera te maken maar met photoshop.
Wanneer is foto's bewerk in photoshop zijn ze mooi levendig en vol van kleur en contrast. Zodra ik ze opsla (als JPEG) en upload of op m'n site zet, zijn ze niet meer scherp, vage kleuren en weinig contrast. Hoe kan ik dat verhelpen? Ik werk trouwens op een Macbook.
heeft mijn vriend ook gehad, je kleuren van je macbook komen niet overeen met het kleurenpaneel hoe ze weergegeven worden op internet je schijnt je scherm van je mac daarop te kunnen instellen
Hey!! Ik heb ook een vraagje Ik had al een topic geopend, maar die is gesloten. Ik heb even mijn topic gekopieerd
Beste fotograven,
Ik heb een vraagje, onze foto's zijn namelijk constant bewogen. Wij fotograferen met een Canon EOS 1000D, gewoon voor de hobby. Paar plaatjes van wedstrijden enzo, vakantie ect. Je kent het wel.
Helaas zijn onze foto's bewogen, het lukt ook niet om ze 'niet-bewogen' te krijgen. Wij hebben onze camera eigelijk altijd op sportstand staan, stellen scherp, wachten wanneer we de foto willen nemen en klikken. Het lijkt ook wel alsof ie later klikt (dat heet toch sluitertijd?) Misschien is er wat veranderd in de instellingen, maar voor zover ik weet hebben we daar niks gewijzigt. Tis moeilijk om uit te leggen wat ik bedoel, daaro hier een foto van wat nou eigelijk het probleem is: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-YWJCCMPD.jpg Voor dit probleem lukte het ons wel: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-WJIALTCJ.jpg
ik hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegt Is er iemand die ons kan helpen en/of tips geven? Want de foto's worden er niet mooier op