Als je nog tijd over hebt hihi. Die van mij staan op pagina 2 dacht ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IcePrincess schreef:Eliine, die van mijn mij hoef ik nu niet meer af te maken, valt in het niet bij die van jou.
Welke tool gebruik jij om je kleuren in elkaar over te laten vloeien? Of doe je gewoon alleen laag over laag? (en zou je eventueel een close-upje op ware grootte kunnen plaatsen? Ik ben pas net bezig met digitaal tekenen en ik bak er niet veel van, of iig, het tekenen gaat heel goed, alleen het kleuren niet)
Wendy15 schreef:Er worden wel leuk steeds foto's gevraagd, maar vaak dingen die al tig keer in het topic staan.. Als je het topic ff doorkijkt kom je vanzelf genoeg foto's tegen van alleen hoofd, kort in het haar en met een aftekening
Sorry, moest er ff uit
Citaat:Heb een paar foto's een boel pagina's
later nog eens geplaatst, maar daar
kwam alleen een geïrriteerde reactie
van cyntje op...![]()
Stravero schreef:wie heeft er een leuke arabier met een bles? om na te tekenen?
xxx
mentjuh schreef:ik had 3 dagen geleden (blz. 47) verteld ik dat t ook is ging probere maar dan eerst gewon n keer n gezichst tekening..
hij is afvind m niet echt super mar voor de 1e x kannie er meer door hahaha hier staattie voor de liefhebbers
viewtopic.php?f=149&t=716500&hilit=
mentjuh schreef:ik heb de foto niet online staan helaas.. ja n paard ga ik ook is proberenwat is makkelijker paard of mens?
Patricia20 schreef:Wil niemand mijn hondjes tekenen?
Ze staan op pagina 46
Of zijn ze te moeilijk misschien?