ben benieuwd!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Marr schreef:Ik heb ergens gelezen dat er in april waarschijnlijk ook nog de 55-250 IS USM komt, ik vraag me af of dit waar is, en hoeveel de prijs zou verschillen, USM is namelijk lijkt mij wel handig
ij lijkt de 55-250 namelijk ook een erg prettige lens.
Sander_ schreef:Image Stabilizer is altijd handig, en voor deze relatief kleine meerprijs zou ik dat wel doen. Van de andere kant heeft deze geen USM, wat lastig is bij sportfotografie.
x_Marr schreef:Ik heb al een paar resultaten gezien, zal even de site zoeken
http://www.flickr.com/search/?q=Canon+55-250+IS
x_Marr schreef:Heb niet de verkeerde link gegeven maar ze zijn dus even bezig met flickr.com
_Marjon_ schreef:Snapt 'massage' ook niet? Wat is dat dan?
Heb vanmiddag geschoten met een Canon 28-300mm F3.5/5.6 L IS USM. Is van een vriend van me. Ik vind het geweldig, wát een ding. De grootte, het gewicht, de kwaliteit. Heb de hele dag staan glunderen van geluk toen ik m vast had.
Maarja, dan dat prijskaartje he.
xDramaQueen schreef:dames (en heer), ik kan jullie hulp nu wel goed gebruiken, ik ga volgende week de canon 350D of 400D halen, met de kitlens kan ik wel even leven, maar wil graag een beter lens, ook met stabilisatie(schrijf ik dat goed haha blijft een vervelend woord) is geen must have maar liever wel, én hij moet veel kunnen zoomen!
wie heeft er suggesties welke je goed vind? en een goede lichtsterke lenskan ik alvast sparen