Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je bent een groot inspiratie voor mij, door jouw alternatieve manier van tekenen. En idd dit is ook niet de manier van werken met soft pastel, maar WHO CARES? dan maak jij er toch JOUW manier van.. Ik kan dit niet taxeren (of het wordt te hoog of te laag)

oneilltje79 schreef:Ok, A4 met pastelkrijt. Hoor net in een ander topic dat deze manier van werken niet echt bij pastel hoort. Ik zal eens oliepastels gaan proberen. Misschien is dat wat voor mij. Daar heb ik ook nog een doosje van.
. Nikki_jimmy schreef:Ik ben erg slecht in het taxeren van zulk soort werk.
Het heeft voor de één meer waarde dan voor de ander!
Ik vindh et heel knap
En dat is ook niet taxeren, je moet naar materiaal gebruik kijken, werkuren etc etc... 
.
. Ik zou vooral nog oefenen met de schaduwen, hoe je die soepeler kan laten verlopen
. 7,50-10?
. Ik schat even algemeen een tekening van jou op 10 euro.
. Probeer eens te oefenen met kleuren in de vorm van t paard, niet 1 kant op kleuren maar mee de vorm in boogjes ed, ik denk dat je dan al heel snel n minder krasserig geheel krijgt
.
.
. Rond de 10 euro?

) 

, ik denk tussen de 5 en 10 euro.
Toch vind ik op de een of andere manier het schilderwerk van je sprekender, daarvan spettert de energie af vind ik en met het pastel is dat nog (!) minder. Mag ik nog even wachten met een prijs te noemen? Ik heb het gevoel namelijk dat je nog veel en veel mooiere dingen gaat/kunt maken met pastel.
De neus en die bovenlip gaan echt goed zo! Voor deze een 5,- maar ik denk dat als de verhoudingen beter zijn en de portretten lijken dat je dan meer kunt vragen.

ik durf niet zo goed te zeggen hoeveel maar ik weet zeker over de 100 euro!