Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
black_light schreef:@ randylover:
Heike schreef:Deel twee.
Ik ga dit topic wat vaker bekijken. Het is de bedoeling dat je alleen resultaten hier neer zet. Geen vragen en geen lijstjes met mensen die zich op kunnen geven. Wil je graag een fotocollage laten maken kijk dan hier
Ook reacties mogen natuurlijk. Maar als er alleen geantwoord wordt met "oh wat mooi" Dan worden die reacties verwijderd. Graag onderbouwen waarom je hem mooi vind en anders maar via PB.
Zorg ervoor dat de collages van een redelijk formaat zijn. Van te grote collages worden url's gemaakt.
Let er wel op dat
-downloaden van programma's illegaal is. Je mag alleen de proef versie gratis downloaden en voor de rest moet je betalen. Je bent dus strafbaar als je dingen gratis download. Dus ook niet op bokt zetten!
Sjoert schreef:Heike schreef:Deel twee.
Ik ga dit topic wat vaker bekijken. Het is de bedoeling dat je alleen resultaten hier neer zet. Geen vragen en geen lijstjes met mensen die zich op kunnen geven. Wil je graag een fotocollage laten maken kijk dan hier
Ook reacties mogen natuurlijk. Maar als er alleen geantwoord wordt met "oh wat mooi" Dan worden die reacties verwijderd. Graag onderbouwen waarom je hem mooi vind en anders maar via PB.
Zorg ervoor dat de collages van een redelijk formaat zijn. Van te grote collages worden url's gemaakt.
Let er wel op dat
-downloaden van programma's illegaal is. Je mag alleen de proef versie gratis downloaden en voor de rest moet je betalen. Je bent dus strafbaar als je dingen gratis download. Dus ook niet op bokt zetten!
Hierboven de regels van het topic die, zoals gewoonlijk, te vinden zijn op pagina 1.
Wederom het vriendelijke verzoek eerst te lezen en dan pas plaatsen.
Ik zal nu dus ook een aantal foto's van paarden/pony's splitten.
Daarnaast zal ik een aantal grote collages veranderen in links..
marleendv_88 schreef:Voor Ramona_lief
Laat je me er even weten wat je er van vind...als je hem vreselijk vind zeg het dan maar eerlijk...
Ramona_lief schreef:Nou en dat geeft niet![]()
Wijsneus
black_light schreef:@ mariskalover:
http://groups.msn.com/_Secure/0XQCRAjAe ... 1582[/img]
Hij is niet zo mooi geworden maar dat komt ook door het uploaden..
Ramona_lief schreef:Nee hoeft niet joh!
Boyke_Candy schreef:Ik vind het de laatste tijd ook niet zo netjes meer gaan hier. Heel vaak zie je dat er dingen van andere mensen weer terug komen hier, die ik al eerder heb gezien.