Mijn week 9. Een idee waar ik al een paar weken mee in m'n hoofd rond liep, maar nog niet de tijd voor had om het uit te voeren.
JewEmm
Geplaatst: 06-03-16 17:47
En even wat feedback op de foto’s op de vorige pagina. EskeGirl – Leuke foto maar je had wel een kleinere scherpte diepte mogen gebruiken. NU is de achtergrond ook erg scherp. Omdat de achtergrond druk is, valt dat nu nog meer op. Vaak is het ook leuk om de linker ballustrade er helemaal op te zetten, zodat je een regelmatige herhaling (“ritme”) door de verticale palen. Appelstroop – Leuk idee! Jammer dat de linker niet dichter bij kwam staan. Volgende keer zou ik ook proberen écht recht voor de paal te gaan staan en die paal in het midden van je foto te plaatsen. ismy – Tja, wat moet ik hier op zeggen? Prachtig zoals altijd! Megane – Dit vind ik echt tof! En wat mij betreft scherp zat. Het is zo lekker abstract, dat het niet haarscherp hoeft te zijn. Bellatrix – Compositie vind ik leuk, maar ik vind je nabewerking net niet goed gelukt. Het doet me iets te zeer aan de ogen, maar wat vooral opvalt is dat net onderaan rechts van de hals en rondom de teugels de achtergrond niet exact wit is. magda_90 – Leuk drieluik! Ik vind het allen erg jammer dat in het midden de bloem van de narcis er net niet op staat. jesicaaaa – Dit had heel leuk kunnen worden, maar vliegende meeuwen zijn ook lastig. De meeuw lijkt net niet helemaal scherp. Daarbij is de houding niet echt heel charmant, maar die timing blijft lastig. En je horizon is wel erg scheef… Imgvild – Toffe foto! Ik zou zelf het rechts deel van het halster er óf helemaal opgezet hebben, óf het er helemaal niet opgezet hebben. Maar het is niet echt storend. myxlea – Gave foto! Misschien alleen iets te groenig van kleur. Tivara – Erg leuk! Ik zou zelf het onderste scherpe puntje er af gesneden hebben, zodat dat niet ook nog mijn aandacht trekt. CrazyIris – Ik moest even twee keer kijken wat ze nu aan het doen waren, maar echt een leuke sfeer foto! Asselruiter – Mooie foto. Enkel je achtergrond is net iets scheef. FristiLover – Leuke foto! Normaal zou ik zeggen dat de achtergrond te druk is, maar op een of ander manier past het er wel bij. xMaxxiee – Toffe foto! Misschien net iets paarsig van kleur. joeluna – Lieve foto.
Week 9 Niet zo blij mee, maar wil niet een oude foto inleveren
Joysieee
Geplaatst: 06-03-16 20:45
Een beetje klooien met blackfoto's geweest, net niet helemaal 'black'. Ik vind het zelf op zich en goede sfeerweergave, het maakt het wat minder chique, want zeg nou zelf, dat zijn de pony's ook niet (bontje ). Nu weet ik nog niet helemaal zeker of ik het zo laat, wat vinden jullie, zo laten of toch helemaal zwart maken?
Gub
Geplaatst: 06-03-16 20:54
Week 9
xmichxrocky
Geplaatst: 06-03-16 21:08
Week 9;
Ik was het glad vergeten.. Toch nog optijd. Helaas foto van Facebook af moeten plukken omdat ik mijn laptop niet bij me heb! Dus ik hoop dat ie het doet haha
Laatst bijgewerkt door xmichxrocky op 06-03-16 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Bedankt voor je feedback Jewemm! Was een lastige situatie voor foto's, de schimmel wilde niet leuk kijken en ik stond ook met een paard in m'n handen Maar ik kan zeker wat met deze tips!
xmichxrocky
Geplaatst: 06-03-16 21:21
JewEmm schreef:
Nope... Die doet het niet... Bij mij tenminste.
Nu wel als het goed is! Bij mij doet de boktupload het niet meer