Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mb_foto schreef:Quartel, ja is ook zo, maar nu heb ik er 3 keer minder tijd in moeten steken, dus probeer ik dit toch elke week te doen, en als ik veel tijd heb, of er minder deelnemers zijn, doe ik een uitgebreide versie
quartel schreef:Mb_foto schreef:Quartel, ja is ook zo, maar nu heb ik er 3 keer minder tijd in moeten steken, dus probeer ik dit toch elke week te doen, en als ik veel tijd heb, of er minder deelnemers zijn, doe ik een uitgebreide versie
ohh...maar ik bedoelde het niet als kritiek hoor.....sorry als het zo overkwam.
Het is juist super handig voor wie anders niet aan FB toe komt
Kanzi schreef:Mijn week 3;
[ Afbeelding ]
Ik vind het erg leuk om zo een stok achter de deur te hebben om te gaan fotograferen.
Ben er zomaar een hele ochtend mee zoet, heerlijk.
Ik vind de sfeer in dit topic ook super positief!
Babel schreef:Irene96
Ik heb niet zoveel met zelfportretten, vind het denk ik vooral eng om het zelf eens te proberen maar door je website en foto's ben ik nu toch wel erg benieuwd en denk dat ik het deze week wellicht eens ga proberen.
That said; ik vind het onwijs tof hoe je gevoelens te pakken krijgt in je foto's. Ook in deze foto straalt het zoveel uit! Ga daar zelf eens hard aan werken, want ik kijk voor mn gevoel altijd hetzelfde op foto's haha. Ik zeg altijd, er is een reden dat ik achter de camera sta; zodat ik er niet voor hoef. Maar wie weet kruip ik deze week dankzij jou uit mn schulp!
Citaat:Ash_ Mooie foto, kijkt erg fijn.
Babel Prachtige foto, niks op aan te merken.
Brechtjee Mooi gebaar, mooie foto.
Bumblehorse Mooie foto. Neus lijkt alleen niet helemaal scherp.
caaramel Leuke foto, jammer dat de pony net op wilde gaan staan. Leuk logo.
Carolaaxxxx Leuke foto. Had persoonlijk iets meer ruimte aan de onderkant gehouden.
crazy_horses Leuke foto! Vind de donkere cavia wel een beetje wegvallen te opzicht van de lichtere cavia. Verder erg leuke plaat.
CrazyIris Mooie foto. Vind het steeltje net iets te lang. Verder niks toe te voegen.
Crazymel Vind de compositie leuk. Stoor mij wel iets aan de wazige ‘’vlek’’ in de foto, ter hoogte van de wang.
Dandy200 Foto lijkt niet scherp en wat bewogen. Zie ook niet echt een duidelijk onderwerp, weet niet zo goed waar ik moet kijken. Misschien iets meer spelen met de sluitertijd? Volgende keer beter.![]()
Deetjeeuh Mooie foto, niks op aan te merken.
EskeGirl Foto spreekt mij niet zo aan sorry. Het oog springt er niet echt uit, als je snapt wat ik bedoel.
femmelz Sorry ik zie niet wat er op de foto afgebeeld staat.
G_entle Foto had van mij wat ruimer gemogen en iets lichter. Vooral het linke oog lijkt wat weg te vallen.
Gub Mooie foto. Mooi hoe je de aandacht trekt naar het oog.
Hanna_94 Mooi paard zeg, lieve uitstraling ook. Er had van mij wel iets meer kleur in de foto gemogen.
HeavensLove Prachtige foto, erg mooie kleuren.
hilly200 Vind het een leuke foto, lijkt alleen niet helemaal scherp. Misschien kan je beter met de hand scherp stellen volgende keer? Zou ook nog iets meer spelen met de sluitertijd. Vind de gedachten er achter erg mooi.
Iejoorr Mooie foto, goed gespeeld met de sluitertijd.
Ingvild
Leuke foto. Super schattig hoe de kat het veertje vast houd.
Irene96 Prachtige plaat, heel sterk. Niks op aan te merken.
Jacobeho Mooie foto. Mijn aandacht word echt naar het midden getrokken.
Jessica_1998 Leuke hond. Vind de foto wel iets aan de donkere kant. Probeer er ook op te letten dat de staart er helemaal opstaat, deze is volgens mij nu net afgesneden.
jilinda Vind je foto erg mooi bewerkt, leuk gedaan.
joeluna Vind hem goed gelukt voor een binnenbak foto. Misschien kan je hem iets oplichten? Vind hem persoonlijk net iets te donker.
jooproo Vind de golvende beweging van het landschap erg leuk. De zwarte bal? In de foto vind ik erg storend. Persoonlijk had ik die weg gelaten, het landschap helemaal scherp en iets meer kleur.
Kanzi Sorry niet mijn smaak. Vind hem te overbelicht. Misschien als rechts ook wat had gestaan (een huis of nog een andere boom)dat ik hem beter had gevonden. Rechts staan nog net een paar takjes in het beeld deze had ik dan wel weer weg gesneden.
_Kiki_ Mooie foto, krijg er spontaan honger van haha. Persoonlijk had ik iets minder zwart gezien rechts onderin.
Killyenn Super foto, niks op aan te merken.
LauraBloem Mooie foto. Hij lijkt alleen bij de grens van de bomen niet helemaal scherp.
laurajoy15 Mooie foto erg sierlijk.
Leonyr Erg toffe plaat! Heel gaaf gedaan.
LOVESUSHI Wat een lieve foto. Mis wel scherpte.
MarBri Het linker oog is wel iets onrustig door de weerspiegeling. Verder echt een top plaat!
Mb_foto Mooie foto, prachtige kat.
MyHu Goed dat je wat met de tips doet. Vind het leuk dat je wat gespeeld hebt met het onderwerp en deze niet te centraal in het midden hebt gehouden. Hij zou van mij nog iets meer naar rechts mogen en ook iets meer als onderwerp er uit mogen springen.
MZorro Mooie foto. Persoonlijk vind ik de voorgrond iets te betrokken en stoor ik mij iets aan de scheur in de broek.
Nefertarie Mooie foto, niks op aan te merken.
NESCAFE Mooie foto. Mooi hoe de lucht een dreigend effect geeft. De boom vind ik persoonlijk wel iets te aanwezig.
Niene87
Mooi hoe je de zonnestralen ziet. Vind het contrast persoonlijk te hoog en het wit iets te wit als je snapt wat ik bedoel.
_Patriciaa Leuk gedaan met de weerspiegeling. Hij had zowel links als rechts iets meer ruimte mogen hebben van mij.
ponyaddicted Vind de blik van de pony erg leuk. Vind de foto zelf niet fijn kijken. Kan alleen niet helemaal plaatsen waardoor het kom.
quartel Vind de foto niet zo, sorry. Foto lijkt niet helemaal scherp. Vooral op het hoofd van het paard mis ik scherpte. Ben benieuwd naar je volgende beter.
Revanches Wat een lieve foto en dat handje.Niks op aan te merken.
RianC Mooie foto, niks op aan te merken.
Rianne_ Mooie foto, straalt veel rust uit.
Robin_Rikkie Vind de foto goed gelukt in een binnenbak. Vind het moment van de foto wel minder. Door de compositie lijkt het paard op de voorhand te vallen. Misschien volgende keer een lager standpunt aan nemen?
Sanne_com Mooie foto, niks op aan te merken.
SharonPlugge Mooie foto, niks aan toe te voegen.
showteam Wat heb jij toch een prachtige kat. Erg mooi op de foto gezet.
Sodeletuut Mooie foto. De haflinger heeft ook een hele lieve uitstraling.
sorsie Mooie foto, mis wel scherpte. Had ook iets meer ruimte gehouden.
SternPhoto Mooi scherp. Vind hem alleen net iets te krap, had iets meer ruimte gehouden.
SuperLiesje Mooie foto, niks op aan te merken.
tesseke Mooie foto, ogen springen er prachtig uit.
TeSzZz Lieve uitstraling heeft de hond. Mooie foto.
Toydoll Leuke foto. Vind persoonlijk de houding van het paard niet heel fijn. Denk dat als je een seconde verder had geweest de houding beter was.
wendy1987 Ik vind de foto niet heel bijzonder. Kleuren zijn zo als je zelf al zegt wat grauw. Misschien iets bewerken? Ben benieuwd naar je volgende steen foto.
YlvyLieve foto. Vind hem wel iets aan de donkere kant en het rode op de voorgrond leid mij iets af. Verder heerlijke foto.