Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
naomi_g1998 schreef:Sorry maar ik vind het persoonlijk een beetje raar dat sommige mensen vragen welke we hier het mooist vinden. Dat kies je toch zelf? Jij denkt dat een bepaalde mooi is zodat je kan kijken wat je eraan kan verbeteren. Op die manier kan je ook juist je slechtste kiezen voor verbeterpunten.
MyHu schreef:Mb_foto schreef:Showteam: ik vind de compositie niet erg interessant, ik wordt meer weggetrokken naar het onscherpe dan het knappe kitten.
Feneeee: zeer mooie foto! Niks op aan te merken.
Myhu: foto spreekt me niet erg aan, ik had hem leuker gevonden met wat meer (natuurlijke) omgeving.
Ann_pam: mooie foto! Ook mooie kleuren.
Hoe zou jij dan de omgeving willen zien?
naomi_g1998 schreef:Sanne_com, dat sieraad trekt gelijk mijn aandacht. Alles is zwart wit en dan dat sieraad een beetje blauw, geeft een mysterieuze sfeer! De boom/plant die je hebt gekozen vind ik er alleen niet echt bijpassen. Weet niet precies waarom, had het denk ik leuker gevonden als het echt aan een 'verdwaalde' boomtak hing...
naomi_g1998 schreef:Gub, ik weet niet of het jou dochter is maar het is in ieder geval een prachtig kindje! Enige wat ik jammer vind is dat ze een beetje dezelfde pose heeft als in week 1 (?), misschien daarin wat meer variëren? Heel knap meisje.