Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sani schreef:Tenks KirstenVosje!
Ik heb nog geen weeblyaccount, maar zal eens gaan uitvissen hoe en wat.
Die vogel er bijWas dat de bedoeling of ging het om de bestuurder en voertuig?
KirstenVosje schreef:Als je zonder het te melden helemaal niets inzend vind ik ook dat je niet meer mee hoeft te doen. Tuurlijk, als je op vakantie gaat oid kun je later wel weer gewoon inspringen, maar meld dat dan even van te voren..
Wat mij betreft krijgen ash_, Jolijnn, robinbuck en lunaeekie tot maandag avond de tijd om hun achterstand bij te werken op de site. Doen ze dat niet, dan wordt hun linkje maar verwijderd. Want dit is een beetje jammer voor de personen die nu helemaal onderaan op de site staan en wel gewoon altijd wat inleveren.
True photographs was gestopt en Gianti is denk ik ook gestopt?
RobinBuck schreef:KirstenVosje schreef:Als je zonder het te melden helemaal niets inzend vind ik ook dat je niet meer mee hoeft te doen. Tuurlijk, als je op vakantie gaat oid kun je later wel weer gewoon inspringen, maar meld dat dan even van te voren..
Wat mij betreft krijgen ash_, Jolijnn, robinbuck en lunaeekie tot maandag avond de tijd om hun achterstand bij te werken op de site. Doen ze dat niet, dan wordt hun linkje maar verwijderd. Want dit is een beetje jammer voor de personen die nu helemaal onderaan op de site staan en wel gewoon altijd wat inleveren.
True photographs was gestopt en Gianti is denk ik ook gestopt?
Volgens mij heb ik ergens wat gemist...?
Ik dacht dat ik juist netjes alles goed optijd had ingezonden?
Het comentaar van iedereen staat alleen nog niet op mn website maar dat komt omdat ik nu een weekje ergens ander logeer en alleen een iPhone tot beschikking heb.
Wat is er nog dat ik moet inzenden?
Het is absoluut niet mijn bedoeling om iets niet optijd in te leveren oid...
Lipydo schreef:NatassJa
Mooi contrastrijk, misschien net iets té. Lichtbron achter hem verstoord het beeld, maar goed scherp! Knap.