Replica Cathedral of Norwich (kylemore abby landgoed)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar tuurlijk

Ik doe het omdat ik het heel erg leuk vind en wil het ook bij die reden laten eigenlijk. 
Zij is een geloof ik 1-jarige Berner Senner X Boerenfox.

)
Fry schreef:Abbbbyyy
Leuke foto alleen zou hem iets meer van voor/onder nemen (door je knieën dus)
Die honden foto vind ik gaaf, jammer van de achtergrond maar wel heel leuk
Maar verder leuke fotos!
Jolandaa_ schreef:connemara national park
[ Afbeelding ]
Replica Cathedral of Norwich (kylemore abby landgoed)
[ Afbeelding ]

Fry schreef:Jade, fotografeer slachtoffer, 1,5 jaar, stoere chihuahua, staat niet graag stil![]()
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
(ahhh, zandoogjes)

Fair schreef:

Channiiiej schreef:

PeerAppel schreef:Hier 2 foto's van mij. De eerste is van mijn 21-jarige Haflinger die nogal vaak slachtoffer is van mijn fotografeerprobeersels.
[ Afbeelding ]
En van de stalhond die een ietwat geduldiger model is.Zij is een geloof ik 1-jarige Berner Senner X Boerenfox.
[ Afbeelding ]

Fry schreef:Jade, fotografeer slachtoffer, 1,5 jaar, stoere chihuahua, staat niet graag stil![]()
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
(ahhh, zandoogjes)
de eerste heb je best veel loze ruimte en 2de was mooier geweest als je meer van ooghoogte fotografeert 
Fair schreef:
wel schattig zo tussen de bloempjes

): Leuke dieren, maar de foto's zijn een beetje flets. mischien dat oplichten en contrast toevoegen al wat zou kunnen helpen. Bij de hond vind ik het jammer dat zijn ogen nogal wegvallen in het zwart. Volgende keer dus proberen met iets meer licht foto's te maken, in het zonnetje ofzo.
Ik zou bij de 2e de foto iets meer van onderen hebben genomen.

andere 2 mis ik voor mijn gevoel iets, maar de 3e 
de 2e foto niet zo. hier had je beter op je buik kunnen gaan liggen (omdat de hond zo klein is )
ik vind bij foto 2 het te druk worden. de stippen op z'n hoofd vallen nu storend op.. misschien in zwart-wit / kleur niet. maar persoonlijk vind ik het te druk.
ik fotografeer met de nikon d5000. Ik heb twee lenzen Nikor 18-105mmf/3,5-5,6 en de Tamron 70-300mm f/4-5,6