Haha nee ik heb al een idee, als het goed is zie ik er zondag/maandag weer redelijk normaal uit en als ik me ook normaal voel kan ik aan de slag Jammer Cchanny!
Ik zou ook heel graag mee willen doen, kan dat nog?
Deze heb ik gisteren vastgelegd:
In eerste instantie vond ik 'm niet echt aangrijpend... Maar als ik er langer naar keek, vond ik het toch wel iets hebben. Zo'n donkere kelder met een fel licht en een verenpen op een oud bureau, moet het nabootsen... Deze foto heb ik 'Dark author's room' genoemd. (Apparatuur: Nikon D70s met het basis-objectief, geen nabewerking: f/4.5, 1/60 sec., brandpuntsafstand 70 mm, aperture 4.3.)
F_Orumster
Geplaatst: 05-01-13 11:19
Leuk verzonnen! Persoonlijk had ik hem portret geschoten zodat de veer er in zn volledigheid op had gepast en er nog ruimte boven was en je minder loze stukken links en rechts had. Daarnaast staat ie iets te stijf in het midden en een lamp van opzij de veer iets laten verlichten had m wat meer details gegeven.
Ga zo anderen hun foto's bekijken Was wat bezig, en heb uiteindelijk 3x make-up erop, make-up eraf gehad, niet tevreden e.d. Het zat allemaal zo mooi in mn hoofd maar ondertussen Nu alles importeren
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 05-01-13 16:49
Captain_: Zit veel ruis in of niet? Denk dat je expres veel ruimte boven hebt gelaten maar persoonlijk vind ik dat niet zo. Belichting ook niet zo eigenlijk. Sorry.
magda_90: Ik hem op sommige plekken wat te donken. (zijkant van je hoofd en onder je billen/benen) Sfeertje is wel mooi. Leuk dat kaarsje erbij.
Aha okee. Maar dan snap ik niet waarom je tips enzo kan geven want je kan er op zich niets mee. Je kan de foto wel aanpassen maar dat is dan meer voor jezelf.