Joelleollie, maar hij is nu helemaal niet in zwart-wit?? Ik vind de foto enorm druk, er komt zo niet een duidelijk onderwerp naar voren en de foto is niet scherp. Kijk ook nog even naar je kleuren.
AngieJ
Geplaatst: 23-08-12 17:28
Seven schreef:
Jammer dat je de andere fotos niet beoordeeld
ik moest even eten dat ga ik nu doen!!
HxSunlight
Geplaatst: 23-08-12 17:30
Ik dacht ik pak even de camera en probeer met mezelf een fotoshoot te doen Ik wil ook steedts een nieuwe uitdaging proberen vindt ik altijd zo leuk
Ik vind je foto in kleur wat mooier, maar ik vind hem niet scherp, de achtergrond is te druk, probeer anders een andere positie .
AngieJ
Geplaatst: 23-08-12 17:37
monnikenburg : Mooie foto ! ik wist alleen eerst niet wat er nou in het water lag '... Bellatrix : Lieve foto's !! Ivonka : Mooie foto ! ook dat zand !! annoouukie: Ik vind hem iets te donker .. annoouukie : Jammer van het haar voor het paard zijn oog , de 2e foto vind ik mooi! natasha1996 : Ik vind de 1e niet scherp , de 2e foto vind ik wel leuk!! Gianti : wauw alle 2 !! Lindy1982 : Leuke foto , volgensmij zit ze alleen een beetje ongemakkelijk .. Liezzel : Leuke foto !!' Seven : Mooie foto , ook die lucht !! Goof : een mooie scherpe foto !! Marit: wat een schattige foto , leuk ! natasha1996 : Ik denk als je foto rechter draait dat het een heel ander beeld word
AngieJ
Geplaatst: 23-08-12 18:00
En deze foto ?? wat vinden jullie hiervan??
en hij is weer zo korrelig , maar ik weet niet hoe je dat moet wegwerken ??
Laatst bijgewerkt door AngieJ op 23-08-12 18:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Annabel
Geplaatst: 23-08-12 18:00
Wat vinden jullie van deze foto? ik heb het touwtje weggeshopt. Zelf vind ik de draden storen en de achtergrond wat te druk.
Annabel, dat onderste lintje is toch makkelijk te shoppen? Vind het wel een mooie foto hoor, goed scherp.
@joelleollie: hij spat niet van mijn scherm. Lijkt ook wel alsof je hem laag hebt gemaakt, niet op ooghoogte. Vind het paard te donker en de achtergrond te licht. Hij houdt mijn aandacht niet vast.
@natasha: Ik vind het jammer dat je er zelf niet helemaal op staat en idd de achtergrond is te druk.
Net naar de vijver gelopen want er zat een reiger. Helaas kreeg ik hem er niet scherp op toen hij wegvloog maar toch vind ik de foto wat hebben. Omgezet naar zwart/wit en geprobeerd iets scherper te krijgen. Niet zo gelukt maar toch een sterke foto vind ik.
Wauw bellatrix! mijn complimenten ervoor! Op de eerste foto spat de kleur er echt uit, ze zijn goed scherp dus een prima plaatje. Net zoals de 2e, de kleuren zijn fel, de vlinder is scherp en verder kan ik er niks aan veranderen..
Ja ik dacht ook al idd het 1e lijntje wegshoppen, maar dat stond zo raar in verband met die andere haha . edit: wel jammer van de wolk linksboven op de 1e foto.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 23-08-12 18:24
Tis geen wolk, tis een andere plant. Die bloemen stonden in een tuin met van alles en nog wat en het was moeilijk om sommige planten te ontwijken.
joelle.. die foto heb je al eens geplaatst hier toch? Hij lijktgeknipt en geplakt de randen van het paard zijn te scherp om natuurlijk te zijn rond de mond.
Bellatrix prachtige kleuren van de bloemen de laatste vlinder is top