Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Revanches schreef:Jammer Hafjesliefde, dat je niet gewoon probeert. Je kunt ook gewoon proberen wat commentaar te geven. Mocht er dan een reactie op terugkomen dan kun je alsnog je mening onderbouwen. Dat jij iets anders vind dan een ander moet gewoon kunnen hoor.
HD ik ben ook wel benieuwd naar feedback van jou op de geplaatste foto's door anderen.
@Vroli, als je even terugleest, enkele pagina's geleden, daar hebben we uitvoerig besproken dat commentaar zeer op prijs gesteld wordt.
Dit om er van te kunnen leren om op een zo goed mogelijke manier naar foto's te kijken en daarover je mening probeert te geven.
hafjesliefde schreef:[ Afbeelding ]
sorry dat ik altijd zo weinig commentaar geef, maar jullie zijn veel betere fotografen als mij en dan is commentaar geven moeilijk
Revanches schreef:Hoezo niet dan?
Ik heb het terug opgezocht maar volgens mij is het wel toegestaan.
Wat wil je er anders van maken?
Puur alleen showen wat je gemaakt hebt en verders niets?
Dan moet dat duidelijker in de openingspost staan dat het puur alleen een verzameltopic is zonder dat er 'commentaar'of iets dergelijks gegeven mag worden.
(Zoals bijv. het topic 'show je nieuwe harnachement')
lovey_ou schreef:Kunnen we het dan niet veranderen dat het verplicht is om commentaar te geven indd? Want nu geef ik altijd commentaar maar mensen reageren er niet op en geven mij ook niet commentaar maar posten hier wel rond dan vraag ik me af waar ik het voor doeOf topics opslitsen mag van mij ook