Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
PrizTwir schreef:Hallo allemaal,
Ik ben bezig met mijn bewerkprogramma. Ik kan er al aardig wat mee. Ik heb het touw bij mijn kat verwijderd, alleen nu mist ze een deel van haar poot. Ik heb wat proberen te knippen en plakken, maar het lukt niet. Ik ben nog aan het oefenen, maar dit lukte echt niet. Kunnen jullie er iets mee?
Origineel(waarom dat het kader erom heen zit weet ik niet)
[ Afbeelding ]
Bewerkt
[ Afbeelding ]
Shanelle schreef:Mijn vorige vraag bleef helaas onbeantwoord, dus nieuw oproepje:
Wie kan en wil de achtergrond helemaal zwart maken aub?
http://www.mijnalbum.be/GroteFoto-R6KCU4JK.jpg
Veertje11 schreef:een hartje/rood randje/naam pony: prins (graag in het rood hartje ook rood
Wie wil dat voor mij doen bij deze foto:
[ Afbeelding ]
Ik wil dit omdat ze al wel redelijk oud is 1 oog blind en ik wil wel een mooi aandenken hebben en jullie kunnen dat zo goed
mowgli7 schreef:Veertje11 schreef:een hartje/rood randje/naam pony: prins (graag in het rood hartje ook rood
Wie wil dat voor mij doen bij deze foto:
[ Afbeelding ]
Ik wil dit omdat ze al wel redelijk oud is 1 oog blind en ik wil wel een mooi aandenken hebben en jullie kunnen dat zo goed
zo iets als dit?
[ Afbeelding ]
Veertje11 schreef:Zou iemand van deze twee foto's een avatar willen maken die twee foto's achterelkaar zeg maar bewegend
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
NRJ schreef:Van mijn overleden paard heb ik 1 filmpje van bagger kwaliteit en ik hoop dat iemand mij kan helpen het beter zichtbaar te krijgen.
Ik weet niet of het mogelijk is om een ouder filmpje van telefoonkwaliteit om te zetten naar een betere kwaliteit?
NRJ schreef:Van mijn overleden paard heb ik 1 filmpje van bagger kwaliteit en ik hoop dat iemand mij kan helpen het beter zichtbaar te krijgen.
Ik weet niet of het mogelijk is om een ouder filmpje van telefoonkwaliteit om te zetten naar een betere kwaliteit?