Wie zou voor mij een bewerking van deze foto's willen maken?
Bij deze foto gaat het alleen om de bruine arabier, die andere mogen eraf!!!
Ik zou het leuk vinden om allebei de paarden op 1 bewerking te hebben, bijvoorbeeld met achtergrond op het strand ofzo. Als het mogelijk is vind ik het mooi als het hootdstel bij de fjord weggewerkt kan worden!!!
Wie wil hier een leuke bewerking(en) van maken Het is voor un vriendin. Hier op de foto staat die vriendin ( Jenny ) op met haar vriend ( Anne ) Alvast bedankt ..
wil iemand voor mij een bewegende avatar maken? de bedoeling is: 1) een roze achtergrond met tekst "Horse & Hound dierfysio" 2) mijn huidge avatar-plaatje 3) blauwe achtergrond met tekst "Keizer Karel" 4) deze foto:
wie oh wie verveelt zich en gaat aan de knutsel voor me? stuur even een pm als je iets hebt!
Laatst bijgewerkt door dierfysio op 15-10-07 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Jullie kennen vast het topic wel Allemaal dezelfde foto bewerken? Als je van foto's bewerken houd kom hier dan langs want het topic dreigt gesloten te worden. Dus help mee om het topic levende te houden en natuurlijk lekker te bewerken en tips te geven en te krijgen en misschien wordt jij foto wel uitgekozen. Hieronder het topic: viewtopic.php?f=68&t=845275