[verhaal] Marieke en ik op the Black Pearl

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nujaro

Re: [verhaal] Marieke en ik op the Black Pearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 08:38

hoeveel woorden heb je al?

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 08:42

727 Haha!

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 08:43

ooh het schiet al op Ja

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 08:45

Ja Knipoog Speciaal voor jou! Lachen

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 08:46

FreiaLover schreef:
Ja Knipoog Speciaal voor jou! Lachen

hoeft niet hoor, want dat red je niet Knipoog ik moet namelijk over een kwartiertje al van de pc af Bloos
maar wel heel lief van je dat je dat probeerd *LOL*
wie weet valt er iets uit en heb ik toch nog tijd om het te lezen en anders hoop ik vanmiddag Knipoog

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 08:49

Haha Tong uitsteken

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 08:51

FreiaLover schreef:
Haha Tong uitsteken

maar er zijn vast wel anderen die het voor mij nog zullen lezen *LOL*

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 08:53

Ik ga hard doortypen! Tong uitsteken

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 08:54

goedzo Knipoog
ik ben echt verschrikkelijk bemieuwd Haha!

*hoopt zo dat ze nog een tussenuurtje heeft Knipoog

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 08:59

Heb je geen pauze? Nagelbijten / Gniffelen

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 09:00

jawel, maar dan mogen we niet boven achter de pc's zitte Knipoog

maar iik ga nu pauze houden Knipoog
doei, veel succes met verder typen Knipoog

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 09:07

VOLGENDE DEEL! Haha!

We slenterden door het stadje, het was al halfdonker. Niemand had er een idee van of dit wel goed was, en wat we konden verwachten…
Ik had de enige foto die ik had van mijn ouders meegenomen, maar had zo het gevoel dat dit offer niet groot genoeg was…
In het hotelletje zaten de mannen gespannen rond een tafel. Opeens kwam degene die de wacht had bij de kust binnengerend. `They are back!` riep hij hijgend. `Luke and Mike are back!` De mannen keken elkaar aan. `Why?` vroeg er een. `What should we do?` vroeg de ander. Opeens kwam er een met een idee. Een gòèd idee…
We waren nog geen 5 minuten onderweg of er kwam iemand van de bemanning achter ons aangerend. `Wait!` riep hij. We keken allemaal om. `You must be careful! Luke and Mike are back on the island!` Jacks gezicht klaarde op. `Then the Pearl is back too!` `Yes` antwoordde de man. Ondertussen dat wij naar de man zaten te luisteren, werd Will gewenkt door een ander bemanningslid, die zich verscholen had in een oud winkeltje. Will liep er zachtjes heen, en toen hij binnen was, vertelde hij het idee aan Will. Snel slopen ze door de achteruitgang van het winkeltje weg, en renden ze het stadje uit.
`Go look for them!` zei Jack, en de man haastte zich terug naar het hotel, om de rest van de bemanning op te porren, om op zoek te gaan naar Mike en Luke.
`Where is Will?` vroeg Marieke opeens, die merkte dat Will er niet meer stond. `Maybe he already went..` raadde John. Ik vond het maar raar, maar we liepen toch verder. Toen we bij het graf aankwamen, kon ik de geur nog een beetje ruiken, en ademde door mijn mond verder. `Will isn`t here..` zei Marieke. Omdat het een groot stuk heide was kon je al ver zien, maar we zagen Will nergens lopen. Opeens zei Glenn:`Look!` We keken naar de grond. Er stond en pijl getekend in het zand. Het werd al behoorlijk donker, en het was dan ook moeilijk te zien. We liepen de richting op die de pijl wees. Toen zagen we nog meer pijlen staan. Uiteindelijk zagen we een laatste pijl. Die wees naar..Will! Will lag daar bij een boom! We snelden ernaartoe, en zagen een flinke wond op zijn hoofd! Er lag iets bij..het was een briefje. Onze ogen moesten flink hun best doen, maar we konden het lezen:

You MUST sacrifice me! I hit my haid against a tree, so I wouldn`t feel anything… This is not a question, you don`t have to argue about it..just DO IT!
Marieke, I love you…
Will

We schrokken allemaal, en Marieke barstte in huilen uit, maar John zei: `We must do it.` Jack en Glenn waren het daarmee eens, met met z`n drieen droegen ze hem richting het massagraf. Marieke en ik begonnen allebei verdrietig wat hout te verzamelen. Toen we genoeg hout hadden verzameld, maakten we er een hoop van, en legden Will daarop. Marieke begon nog harder te huilen, en bij mij rolden de tranen ook over mijn wangen. Jack, John en Glenn keken elkaar onzeker aan. Zouden ze het doen? Opeens schoot me iets te binnen. `Stop!` riep ik. Ze keken me verbaasd aan. `There must be seven persons who sacrifice something! Will was the seventh person, but not anymore!` Ze keken me met grote ogen aan. Toen renden de mannen weg, op zoek naar een willekeurig bemanningslid dat hier in de buurt op zoek was naar Luke en Mike. Al snel kwamen ze terug met Mark, een trouwe, onopvallende man. Hij keek angstig, hij dacht zeker dat we hem gingen offeren. Toen hij Will zag liggen zag ik dat hij schrok. Nu was het al helemaal donker geworden. Snel pakte ik een stok, en tekende om het offer, en wij die er omheen stonden, een grote circel. Daarin maakte ik het kruis, met op het middelpunt Will die daar lag. Nu pakte Glenn de lucifers uit zijn zak, en gooide er een in het hout, waar Will op lag. Meteen vatte het droge hout vlam, en ik pakte Marieke vast. Toen de vlammen Will bereikten, huilde Marieke hysterisch, ik zelf probeerde me in te houden. Ik zag dat de mannen het ook moeilijk hadden, bij John en mr.Gibbs zag ik zelfs een traan over zijn wang rollen. We zagen hoe de vlammen snel om zich heen likten, en hoe Will erdoor verslonden werd. Opeens hoorden ik een gekrijs dat me bekend voorkwam: Nicole! Ik keek om me heen, maar ik zag haar niet, het was te donker! Toen zag ik opeens een paar ogen oplichtten! Ik stond als als versteend te kijken, stijf van angst. Jack kwam naast me staan en legde zijn arm om me heen. `She can`t do anything honey,` zei hij, maar dat stelde me toch niet echt gerust. We hoorden de schreeuw steeds zwakker worden, tot die uiteindelijk ophield. Nicole was dood. Dit betekende dat Will ook dood was! Marieke viel op haar knieen en huilde onophoudelijk. Ik trok haar aan haar arm overeind, en drukte haar tegen me aan. Haar verdriet was ondraaglijk. Ikzelf drukte me tegen Jack aan. Marieke`s haar werd nat van mijn tranen. Zo stonden we een tijdje, tot de vlammen minder werden, en Will helemaal opgegaan was in as. Toen draaiden we ons van het vuur af, en liepen weg. We liepen met z`n zevenen hand in hand, zwijgend door het dorp. Eenmaal bij het hotel aangekomen, werden we opgevangen door de rest van de bemanning. We gingen snikkend rond tafel zitten, en de mannen kregen een fles rum in hun handen gedrukt. We vertelden het verhaal, hoe we Will geofferd hadden. Toen kwam Kelly er opeens aangelopen. Die was natuurlijk ook beter nu de vloek was verbroken! Ik stond op, en omhelsde haar. Ik zag dat ze had gehuild. Ze kwam erbij zitten. Opeens hoorden we gestommel in de gang van het hotel. Toen kwam Mike binnen, gevolgd door Luke, die hem stevig vasthad. `Look what I`ve got!` zei hij trots. Meteen sprong John op, en legde zijn zwaard in de hals van Luke. `That wasn`t very clever to come in here! You`ve just signed you own death-sentace!` zei hij dreigend. Luke keek John onder de indruk aan. `I am impressed, and glad not to be an enemy of you!` zei hij lachend. De verbazing steeg ons te boven. Luke kwam hier binnen, alsof hij dood wilde. Nog wel met Mike in zijn `gevangenschap!` En nu liep hij John uit te dagen! Mike keek woest. `He isn`t Luke you stupid morans!` riep hij. `You just toasted Luke!` Iedereen keek ontzet van Mike naar Luke. `He`s right!` zei die lachend. `You just toasted Luke, you thought it was me, and broke the curse!` Opeens kwam er een ander bemanningslid binnen. Hij lachte. `This is Will allright! I helped him with Luke. We hit him, and then changed clothes on them!` zei hij trots. Marieke vloog Will om de hals. Will tilde haar de lucht in, en zoende haar daarna. Jack stond op, en zei: `I just need to finish something…` Toen liep hij naar Mike, en sloeg hem zo hard dat hij tegen de muur aanvloog. Mijn mond viel open van verbazing. `Wat lief!` dacht ik. Daarna liep Jack door naar mij, en tilde me op. Hij droeg me richting de trap, en riep over zijn schouder:`Through him in the dungeon! Tomorrow we will see what we`ll do to him!` Die nacht konden we eindelijk alles vergeten, onze wereld draaide alleen maar voor elkaar…

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 09:30

haha die heb je heeel slim bedacht! Haha! weer een super stuk !!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 09:31

Haha Bloos Dankje! Clown

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 09:37

daar had ik geen eens aan gedacht.. maar het moest waardevol zijn voor hen hea? noujaa eigenlijk is dat ook wel want ze wouden hem hebben en de boot terug krijgen! Tong uitsteken

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 09:41

WAUW!!!
echt weer een super stukje *LOL*
had al wel zoiets verwacht, maar twas gewoon super *LOL*
ja ja, had nog een extra tussenuurtjes Go jij! Go jij!

komt er vanavond nog een stukje?

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 09:44

Danielle_ schreef:
daar had ik geen eens aan gedacht.. maar het moest waardevol zijn voor hen hea? noujaa eigenlijk is dat ook wel want ze wouden hem hebben en de boot terug krijgen! Tong uitsteken

Op dat moment WAS het ook waardevol voor hen, want ze dachten dat het Will was! Knipoog

@Nujaro: Ik zal mijn best doen.. Ik heb vandaag toch nix te doen.. Nagelbijten / Gniffelen

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 09:46

jippie Go jij! Go jij!

*doet vreugde dansje door de school heen en iedereeen kijkt haar vreemd aan Nagelbijten / Gniffelen

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 09:46

dat is waar dat ook nog jaa Tong uitsteken

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 09:47

ik heb je geen vreugde dans zien doen hoor Jeltien dus je mag niet liegen Tong uitsteken

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 09:48

Dan heb je niet goed opgelet Tong uitsteken

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 09:49

Haha zitten jullie bij elkaar op school? In de klas? Clown

Dan eis ik dat jeltien alsnog een vreugdedansje doet.. Clown En Danielle moet het zien! Clown

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 09:50

ze zit niet bij mij in de klas, ze zit nu 100 meter verderop rechts van me, logisch dat ze het niet heeft gezieg Knipoog

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 09:51

Haha! Lachen

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 09:52