Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Clairtjuh schreef:Waar kan je die glitternamen maken??
mSz_iriS schreef:JEETJE MINA. Lees nou is Kim. Ik heb je de link gegeven; dat jij die glitters nou niet kunt bekijken. Zoek dan op internet naar andere glitters en voer die in! Het is nou al de 3e keer dat je het vraagt; kijk is verder dan je neus lang is!
_kicja_kim schreef:mSz_iriS schreef:JEETJE MINA. Lees nou is Kim. Ik heb je de link gegeven; dat jij die glitters nou niet kunt bekijken. Zoek dan op internet naar andere glitters en voer die in! Het is nou al de 3e keer dat je het vraagt; kijk is verder dan je neus lang is!
je luistert niet als ik iets uitleg
dus wrom zou ik nog iets uitlegguh
want dat heb ik al gedaanmaaar het het doet het nie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LindeCaspar schreef:Wow, mSz_iriS. Heb je geen andere dingen te doen dan op bokt.nl rondhangen?
LindeCaspar schreef:Ja, ik ken dat gevoel.......Sterkte nog met je rug!
liezzie schreef:
Misz_Do schreef:Goh, het valt me op dat er op crea bea een hoop mensen rond lopen die in dit soort topics hun eerste berichten posten, die nou niet echt duidelijk zijn. Het topic wordt er erg rommelig van, misschien dat jullie eens even kunnen nadenken voor je iets post, en dan in goed ABN typt wat je graag zou willen hebben i.p.v. "Iiikkk wiil dittt !!!!!!" .. Sorry ik word er de laatste tijd echt helemaal gek van, aargh...
Gemma_Luuvv schreef:Wil iemand deze bewerken?? :
Ze heet teddie