@Rink: Heel erg mooi!! Knap gedaan!40 euro?! @Wuis: mooi gedaan, weinig op aan te merken. 10 euro?! @Carita: Heel erg mooi gedaan!! 15 euro?! @Alena: Echt een heel erg knap staaltje werk! Super mooie diepte zit erin en perfect schaduw gebruik. 1 tip: pas op dat je de overgangen niet té hard maakt. Iets soepeler laten verlopen. 20 euro?!
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
@ o0Bianca0o: Vind dat je qua vorm een hele goede Fjord hebt neergezet. Er zou wat meer verschil mogen zijn in de lichte en de donkere kleuren. Zonde dat je de naam ernaast gezet hebt. Daardoor vind ik hem niets meer waard. Zonder de naam ongeveer 5 euro. Tip: als je iets wilt inlijsten en het past niet in de lijst.. een passepartout maakt het geheel altijd meer af in de lijst vind ik.
@ Naomi21 : tja... 50-70 euro minimaal (eigenlijk nog te weinig voor jouw pastel!!)
@ Juul: Leuke tekening maar ik zou er inderdaad nog niks voor vragen. Nog even door oefenen!
@ Cyntje: Heel leuk dat je ook met andere dingen bezig bent! Ga zo door! Persoonlijk vind ik deze nog niet zodanig dat ik er geld aan uit zou willen geven maar dat betekend niet dat dat in de toekomst niet anders zou kunnen zijn! Leuk
@ babe: tja... moeilijke dit. Het lijkt mij dat je er een hele hoop tijd in hebt gestoken. Ik vind de vrouw beter gelukt dan het paard. hmmm. *denk denk* .. ong. 15 euro. Ik heb namelijk betere gezien van je en vind dat deze het net niet helemaal heeft.
@ gekkesies: deze van jou vind ik gewoon onwijs gaaf gedaan. ´Boktprijzen´ zijn denk ik niet goed genoeg voor deze. Ik bedoel daarmee dat er hier over het algemeen laag getaxeerd wordt. Durf er niet zo heel erg goed een prijs aan te hangen maar ik heb werk gezien minder mooi waar toch echt minimaal een 150 voor gevraagd werd...
@ smeetjoew: ik denk dat jij zeker wel 10 a 15 euro kunt gaan vragen voor je tekeningen. de 1 vind ik mooier dan de ander maar over het algemeen zijn ze gewoon goed. En je hebt een geheel eigen stijl!!
@ Nevony: hele lieve tekening, lieve uitstraling zou alleen nog wat meer gedetailleerd mogen. Ik zou er nog even geen geld voor vragen maar je gaat zeker de goede kant op!
@ debsoleino: ik zou hier geen geld voor willen geven.
@ Obsessed: Stoere tekening maar vind hem wat slordig afgewerkt. Als je een redelijk goed lijkend portret kan maken zou ik zo'n 5 a 10 euro vragen.
@ rink: mooi! knap! 40 euro (voorzichtige schatting )
@ Wuis: mooie 'zachte' tekening.. ik denk zo'n 10 a 15 euro.
@ Carita: als portret .. ik weet nog dat hij niet helemaal op de foto leek hmm een 10 euro. Zo als gewone mooie tekening denk ik 20 euro. (snap je me?)
@ alena: mooie tekening in geheel eigen stijl ook...hmmm... 20 euro.
pffew geloof dat ik weer bij ben.
Blijft een moeilijk onderwerp het taxeren... Het is ook al eerder gezegd dat er veel verschil is tussen gegeven waarde 'buiten Bokt' en 'op Bokt'. Denk dat het meeste er wel over gezegd is al
@ gekkesies: hihi ik vind het gewoon moeilijk om dat soort werk echt op waarde te taxeren. Als je op internet rondkijkt (en elders) dan zie je werk wat ik toch veel minder mooi vind en daar heb ik prijzen bij zien staan van zelfs nog veel meer. Vandaar dat ik dit van jouw moeilijk op waarde kan schatten, maar ik denk dat het zeker wel meer waard is dan een 40 a 50 euro... Voor de liefhebbers een voorbeeld: http://www.artolive.com/ Daar vind je prijzen...... daar kan je alleen van dromen Zelfs voor potloodtekeningen wordt daar veel meer gevraagd dan waar wij de goede tekeningen hier op taxeren.
Zo zie je maar weer... ieder z'n smaak en (ik ga het weer zeggen.. ) Het is maar wat de gek ervoor geeft.
ik weet het niet echt zeker of ik die hier zou plaatsen, ik ben nog aan het twijfelen of ze uberhaupt wel iets waard is, maar ik heb de moed bijeengeraapt en hier is ze dan
deze was helemaal gratis, maar als ik zo verderga, zou ik dan iets kunnen vragen?
Schaduw gebruik is heel netjes. Mooi afgewerkt. 5 euro?! Ik moet zeggen, het neusgat is echt heeeeeeeeel erg mooi!! Geweldige diepte zit daar in. jE moet nog met iets minder grove overgangen gaan tekenen.
hmm je schaduwen zijn idd mooi afgewerkt, maar er mist iets aan de tekening. heb ook je andere losse topic van deze tekening bekeken. en ik vind je stijl mooi maar de tekening mist iets en dat vind ik jammer. ik weet ok niet precies wat.. het kan ook mijn smaak zijn maar naar mijn idee mist er iets op de tekening. ik zou er idd rond de 5 euro voor vragen..
Mooi gedaan dierenlover Zijn oog is zeker mooi en sprekend, het neusgat is mooi, maar die "rimpel"(voor het gemak) stopt té abrupt, doe er óf een schaduw onder(dat het iets hoger ligt) of maar er een mooie overgang van! Je zou er ongeveer 10,- voor kunnen vragen, gewoon voor de moeite en eventuele materiale kosten/verzend kosten!
bedankt voor het taxeren allemaal! ik ga nog zeven gratis tekeningen doen (de opdrachten dat ik ontvangen heb) en dan ga ik 5€ vragen ( het is op A3 dat ik ga tekenen )
@Ponyta: Gewoon nog even lekker heel veel gratis dooroefenen. @Fantine: Ik vind dit je mooiste werk allertijden!! Dat neusje is echt heel erg mooi en aaibaar! 5-10 euro?!
1234 : ik zou voor velen 10€willen geven voor een miniem aantal dan weer 5€ (alleen die van Nikita vind ik niet zo geslaagd , maar de rest is echt heel mooi! )
okeej dankje Ik vond die van Nikita ook niet zo goed gelukt als de rest op een een of andere manier lukte het tekenen niet echt meer misschien kwam dat doordat ik teveel achter elkaar tekende als een tekening af was begon ik meteen weer aan een nieuwe voortaan houd ik dus 1/2 dagen tussen de tekeningen in.