Helaas zit deze lieverd in de lappenmand. Al bij een DA geweest meerdere onderzoeken gedaan en helaas nog geen oorzaak gevonden. We staan helaas op dit moment nog voor een raadsel en hij mag alleen maar genieten van uitgebreide poetsbeurten en hij vind het niet leuk dat de andere nu meer aandacht krijgen dan hij.
Oude, had eigenlijk een fotoshoot gepland maar wordt verplaatst. Wel deze week bewerkt.
Sharani
Geplaatst: 21-06-20 19:31
Week 25:
Joysieee
Geplaatst: 21-06-20 19:36
Week 25, deze foto heb ik echt gered Het was super donker, dus om een fatsoenlijke scherpte te krijgen moest ik flink onderbelicht en met een hoge iso werken. Maar best blij met het eindresultaat
LoveUggs: hij lijkt net niet helemaal scherp. Kleur en belichting is goed. Mooie DOF ook!
Niobe: dat ben je zelf toch?? Wel een hele mooie foto! Kijkt prettig weg. Ook een fijne DOF en goeie scherpte! (als je het niet bent lijkt ze wel heel erg op je!!)
evaval: mooie neutrale kleuren. Kijkt fijn. Had hem alleen wat scherper willen zien.
germie: persoonlijk vind ik de kleuren hier te gelig maar dat zal wel door het water komen. Is niet het meest schone water natuurlijk. En ik mis ook hier scherpte.
NESCAFE: mooie compositie! Voor mij is ie aan de donkere kant maar dat zal smaak zijn. Mis hier ook scherpte.
maj0: ik vind de lucht iets te licht voor mijn smaak. Verder een prima foto! Knap paard!
Athelas: je hebt het lieveheersbeestje er nog best scherp op gekregen! Vind hem nog wel wat te donker maar again, dat zal weer een kwestie van smaak zijn.
Thats_Me: eerlijk gezegd trekt deze foto mij helemaal niet. Sorry. De foto heeft niets wat mij aantrekt.
magda_90: fijn dat ze weer opkrabbelt! Hopelijk wordt ze weer helemaal beter! Mooie timing en super scherpe foto! Alleen het lichte deel van de poes vind ik net iets te overbelicht.
Gerdjee: wat een lief kuikentje! Triest dat hij deze wereld als moest verlaten. Foto is goed scherp en mooi DOF. De kip op de achtergrond stoort mij eigenlijk niet.
quintenvo: er is iets aan deze foto wat mij stoort maar ik weet het niet precies. Denk dat ik de achtergrond té wit vind. Zeker vergeleken met de bles. Wel mooi scherp.
rosslover: deze vind ik mooi. Wel erg roze...ben er nog niet over uit wat ik daarvan vind. Vind alleen de flare van de zon wat op het paard valt niet zo mooi, vind het teveel op het paard vallen. Maar ik ben een zeurpiet hoor. En ik kan het oog van het paard niet zo goed zien. Scherpte lijk ik ook wat te missen. Maar fijne sfeer hoor!! (alleen jammer van haar zwarte BH? die uit haar jurkje steekt)
MarijeR: al jou foto's zijn zo gaaf! Vind deze alleen té wit denk ik. Maar nogmaals, dat zal smaak zijn. Hang je hem thuis op? Was dit in Afrika?
Nicje87: fijne kleuren! Goede scherpte ook. En ik snap wat je bedoelt met die lucht. Helpt het als je de highlights eruit haalt? Ik geloof niet dat ik de radiaal filter gebruik, waar zit die? Printscreen? Mag ook via PB eventueel.
Caitlin_K: horizon lijkt scheef? Ik vind de kleuren wat saai (zal smaak zijn) en ik mis scherpte. Wel een schattig stel zo!
Fem: voor een telefoon foto vind ik hem erg goed gelukt! Mooie scherpte, goeie belichting. Kijkt fijn weg.
Suuszels: wat een schattig stel!! Denk dat ik hem iets te licht vind maar dat zal jouw sfeer zijn denk ik. Verder vind ik de kleuren subtiel en daarom mooi. Heb wel het idee dat het gezicht van het meisje scherper zou kunnen.
DrawnHorse: hopelijk komt hij snel uit de lappenmand! Prachtige foto, niets op aan te merken.
Nayomie: jammer dat ik niet meer zie van het oog. En ik vind de achtergrond wat grauwig. Maar ik hou van hoge saturatie en contrast dus trek je maar niet te veel van mij aan. Knap paard wel!
Sharani: nette foto. Je hebt de witte blaadjes mooi vastgelegd. Vind de achtergrond alleen wat donker maar dat heb je misschien bewust zo gedaan.
Joysieee: je zou niet zeggen dat deze foto zoveel moeite kostte hoor! Fijne kleuren en scherpte. Als ik iets te zeuren moet zoeken zou het zijn dat ik het linker oog van het paard ook graag had willen zien.
Calice: deze foto doet mij ook niets sorry. Kleuren zijn niet fijn en belichting ook niet. Ook vind ik hem te centraal. Achtergrond is wel mooi onscherp.
Fris: scherpe foto met fijne kleuren. Achtergrond kon je niets aan doen zo te zien.
joeluna: ligt het veulen nou op het beton? Netjes scherp, fijne kleuren en goede belichting.
Dank je wel voor de feedback That’s me en Bellatrix. Een gebrek aan scherpte klopt idd, ik was vergeten op mijn sluitertijden te letten, leermomentje
LoveUggs
Geplaatst: 21-06-20 21:57
Lijst komt morgen!
Thanks Marlies! Ik zie de onscherpte niet, maar het zou goed kunnen met een diafragma van f1.8 een erg bewegelijk hondje dat totaal niet kan luisteren dus van de 80 foto's die ik geschoten had waren er 2 goed genoeg (ik was ook alleen dus niet gek dat de rest niet gelukt was haha)
Laatst bijgewerkt door LoveUggs op 21-06-20 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Thats_Me
Geplaatst: 21-06-20 21:59
Leuk zo'n rondje feedback. Bedankt! Zo zie je maar weer hoe smaak heel persoonlijk is.
@bellatrix: Dankjewel!! Ja, het veulen ging zelf op het beton liggen terwijl er een meter verderop gras is Is bij Slot Loevestein in de buurt, daar lopen deze paarden los
Haha ik ook maar is een naam die ik al sinds mijn 12e gebruik en was er een beetje klaar mee zijn inmiddels 18 jaar verder lol
Rennie89
Geplaatst: 23-06-20 05:14
Weer een dashcamfoto, maar vond het toch bijzonder na deze onzekere Corona tijd. Eindelijk weer regelmatig vliegverkeer! Was net genomen. Week 26 (toch?)
MarijeR
Geplaatst: 24-06-20 00:10
Bellatrix, dank je. Dit was idd in Afrika, in kenia. En hij komt helaas niet bij mij in huis te hangen maar bij een klant. Moet zelf eigenlijk weer eens wat ruimte vrij maken aan de muur voor iets nieuws...