[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 18:20

MyHu schreef:
Week 3
Lens EF-S18-55mm f/3.5-5.6 III, Canon EOS1100D
[ Afbeelding ]
Ik heb geprobeerd mijn cavia geslaagd op de foto gezetten. Toevallig is het bankje zwart, en de muur wit :))
Alleen geeft bokt verkleinen + online bewerken scherpteverlies.

Beter, mooie zwarte oogjes :j

MyHu

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 18:31

Dankje. Alleen nu is de scherpte minder :))

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 19:19

Fenneeee, super mooie foto! Ondanks de silhouetten zie je toch veel details.

MyHu, leuk caafje! Heel erg jammer van het scherpteverlies, kun je niet verkleinen met paint/photoshop/gimp etc?

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 19:35

naomi_g1998 schreef:
MyHu, leuk caafje! Heel erg jammer van het scherpteverlies, kun je niet verkleinen met paint/photoshop/gimp etc?

Bedankt.
Ja, ik heb tot nu toe alle foto's niet bewerkt met GIMP omdat deze het niet meer doet op mijn computer. Daarnaast heb ik de oude paint. Werkt moeilijk :))
Maar over een tijdje, dan hoop ik dat ik weer kan verkleinen zonder verlies.

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 20:58

MyHu: ziet er een leuke cavia uit. Ik vind het ook jammer dat de foto zijn scherpte verloren heeft. De volgende keer kan je misschien meer ruimte naar links toe voorzien, dan is er meer plaats in de richting waar de cavia naar kijkt - geeft een mooi beeld vind ik :) Blijf oefenen en je zal meer en meer leren, laat je zeker niet ontmoedigen. Het idee is zeker leuk ;)

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 21:14

Bedankt!
Klopt! Dat is ook de grootste reden dat ik meedoe. :J

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 21:31

Iedereen super bedankt voor hun tips en meningen! Erg leuk om dit allemaal terug te lezen. Het model had inderdaad een wit gezicht op de foto, maar dit heeft ze van zichzelf dus ik wou dit op de foto ook zo laten.
Hier mijn bijdrage van week 3 alweer, mijn poon :)
Ik weet dat de teugels gekruist zitten, dit merkte ik een beetje te laat op :=
Afbeelding

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 21:42

Ann_Pam: een hele mooi foto! Straalt een bepaalde sfeer uit vind ik en hij is mooi scherp. Misschien nog iets meer plaats links gelaten, maar eigenlijk geen commentaar ;)

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 22:16

Zo ik ga het maar weer eens proberen wk 3:

Kelszz_ : Mooie foto, ik word naar het oog toegetrokken dus goed!

Heavenslove : Wauw,prachtige kleuren, had iets scherper gemogen,
maar hij is zeker weten gelukt.

XiiaaooNaa blijft een moeilijke naam :o : Geweldige mooie foto,ieder nerfje van de roos is zichtbaar knap hoor!

Babel : Sprookjesachtig kan zo op een kalender van de chinees {sfeertje} ik vond de paarsblauwe versie ook niet verkeerd.

Trendylover sorry ik vind deze foto niet boeiend maar gelukkig hebben we allemaal een andere smaak ;)

Marit :Wat knap, dit is geen foto maar ware kunst, kan zo in een prentenboek!

DmNqUe
Leuke foto al vind ik dat je model kijkt alsof ze er niet zo veel zin in had.

Sachemlove
: Het idee vind ik heel leuk,maar je foto vind ik niet zo mooi er van......

Ismy :Leuk stel hoor jij en je vriend,jullie hebben ook zo leuk jullie blouses op elkaar afgestemd. Ik stoor me alleen aan dat ritsje op je kont :') Ik had de foto of rond jullie middel afgesneden of ook jullie benen er op gezet......als ik hem genomen had ;)

xLoki: Geen commentaar,dus dat zegt genoeg :D

_kiki_: Leuk!

Showteam: Lief,ik wil alleen veel meer zien van dit schatje dan dit kleine stukje,ben zeer nieuwsgierig naar zijn "geheel"

Fenneeee: Krijg van jou foto zin in zon zee en zand! Mooi hoor.

Ann_Pam Mooie lieve fjord hoor,de teugels waren me niet eens opgevallen als je er niets over had gezegt joh.

Bellatrix: WAUW!

Lipydo: Gaaf ! De hond maakt het plaatje compleet al zou ik zijn halsband wel af doen {stoort me}

Monbyou: Zo is die even helder,Top!

Laurajoy15 : Mooi hoor het zweeft echt in de lucht!

Calice: Speciale plek met een speciale gedachten erachter en daardoor ook nog eens een hele mooie plek en daar weer door een hele mooie foto!

Manonnevot
: Leuk hondje hij mist alleen jammergenoeg een stukje hoofd :o

Zo dat was weer wat commentaar van mij,ik zal proberen de volgende ook weer te doen maar ik beloof niets ....... net hoeveel tijd ik heb.

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 00:02

Ann_Pam, hele fijne sfeer in je foto zeg! :)

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 00:23

ik zal ook eens commentaar proberen te geven op week 3, ik heb er nu mooi de tijd voor :)

Racheel: Mooie foto, het straalt rust uit. Het hoofd oogt alleen iets onscherp lijkt het wel.

Bellatrix: Geslaagde foto! :) Alleen jammer dat het rechter oog net ietsjes donkerder uitvalt.

Lypido: Wauw wat een prachtige plaat zeg! Met die kleuren en lichtinval.. ik heb er niks op aan te merken

monbyou: ahh stoere plaat zeg, idd beetje jammer van het overbelichte hoofd, maar verder +:)+

laurajoy15: leuke foto, fijne sfeer. Niks op aan te merken eigenlijk.

calice: mooie sfeerplaat, vooral met de gedachte erachter..

manonnevot: Ik had zelf voor een andere compositie gekozen, misschien dat je het hoofd van de hond er helemaal op had kunnen zetten? :)
Mis
Marjoow: hmm ik vind het idee gaaf, maar toch vind ik het jammer dat het hoofd van het paard zo weg valt. Misschien was dit zo de bedoeling. Het idee met het lichtinval vind ik wel erg gaaf bedacht!

Babel: Wauw, wat een plaatje! Alleen jammer dat aan de rechterkant het beeld ietwat korrelig weergeeft in de kleurovergang. Verder zeer geslaagd! :j

TrendyLover: Ik vind het zelf een beetje een saaie compositie om naar te kijken. Misschien had je er wat meer van de omgeving op vast kunnen legen en het paard wat naar de voorgrond verschuiven, zodat er wat meer diepte in de foto komt? Ik vind je logo erg mooi trouwens!

Yvonne_V: gave actieplaat! niks op aan te merken

Marit: wauw, ik vind het hele idee zo gaaf, en je weet het ook goed neer te zetten! Mooie uitwerking!

HeavensLove: wat een kleurenbom! Kleurrijke mooie plaat! Jammer dat er een beetje schaduw over het gezichtje heen valt, maar ik vind het niet storend ofzo. Gaaf!

XiiaaooNaa: Spreekt boekdelen.. goed neergezet! Mooie plaat.

Kelszz_: sorry ik vind deze foto niet zo.. jammer dat het oog niet helemaal schoon is van het paard, het geeft al een ander beeld als dit bijvoorbeeld wel zo was :)

SachemLover: ondanks mobiel kwaliteit vind ik het idee erachter erg goed bedacht!

ismy: wat een leuke foto van jou en je vriend! Ik had zelf misschien jullie helemaal op de foto gezien, maar dat is misschien ook een kwestie van smaak :P

xLoki: wauw.. mooie foto, met een zomers tintje eraan niks op aan te merken

binky: fijne foto, had hem zelf denk ik misschien bewerkt in een wat dromerige sfeer, kleuren wat aangepast, en het veertje er misschien wat meer uit laten springen.

Irene96: ja ook weer een wauw.. hoe doen jullie dat toch met zelfportretten sta er elke keer weer van te kijken, ook erg geslaagd!

_Kiki_: mooie scherpe foto. Verder niks op aan te merken

showteam: aah wat schattig! Het enigste waar ik me een beetje aan stoor is het grote wazige gedeelte aan de linkerkant, maar verder wat een lieve foto <3

Mb_foto: Ik vind het idee van je foto erg gaaf, maar ik vind zelf het 2e paard weinig toevoegen. En misschien als de hekken er niet stonden dat het al een heel ander beeld zou geven :)

Fenneeee: mooie plaat! niks op aan te merken

MyHu: goeie compositie, alleen jammer dat de cavia niet helemaal scherp oogt.

Ik hoop dat ik niet bot overkom, want zo bedoel ik het echt niet hoor. Is mijn eerste keer dat ik echt ''commentaar'' geef maar ik bedoel het lief :* Als ik iemand ben vergeten moet je het maar even melden :)

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 00:34

Wauw bedankt voor het commentaar! Ik wou zelf graag buiten de fotografie regels een andere compositie. Vandaar dat we er niet helemaal op staan ( ik vind dat op de een of andere manier zo standaard..) Toch bedankt! Ik zal er op letten :)

Gub

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 09:50

Goedemorgen allemaal!

Heb net even de laatste hand gelegd aan mijn feedback voor week 2.
Dus bij deze:

Agossie
De foto past goed bij een nieuw begin. Hij oogt wel wat saai, misschien omdat het veertje is bij mij niet zo heel duidelijk te zien, valt wat weg in de achtergrond. Maar ik vind ‘m toch ook wel wat hebben.

Ann_Pam
Mooie foto, goede achtergrond. Fijn om naar te kijken.

Ash_
Mooie scherpe foto, en mooie kleuren. Jammer van de bakrand op de achtergrond. En hij had misschien iets kleiner uitgesneden mogen worden. Ben benieuwd hoe het er dan uit zou zien.

Asselruiter
De foto komt op mij een beetje apart over. Waarschijnlijk door het oog, ik mis wat wimpers. Het oog is wel mooi scherp! Het zwart witte vind ik mooi.

Babel
Wat een leuke foto om naar te kijken, er is best veel op te zien. Leuke kleurtjes. Ik vind ‘m geslaagd!

Balou_k
Wat een lekker wolletje, ik heb echt een zwak voor shetjes. Maar het gaat natuurlijkniet alleen om wat op de foto staat ;) Het had van mij nog iets sprekender gemogen, iets meer contrast misschien. Het licht valt wel erg mooi. Leuk gedaan!

Bellatrix
Hier kan ik kort over zijn, mooi!

Binky
Ik vind het wel een leuke foto. Wel is het jammer dat het vogeltje niet zo heel erg opvalt tussen de takken. Het vogeltje had er van mij wat meer uit mogen springen qua kleur.

Bumblehorse
Ik zie foto’s van springende paarden liever wat eerder in de sprong, wanneer ze omhoog komen, snap je wat ik bedoel? Nu is het zo’n vliegend opject ;) Het hoofd valt een beetje weg in de schaduw, dat is jammer.

Calice
Mooie foto, en zo schattig . Het hek op de achtergrond is wel een beetje scheef.

C_estmoi
Ik vind de foto een beetje saai overkomen. Had graag wat meer contrast gezien, de lijnen van het zwart wat scherper. En het model vanaf een andere positie gefotografeerd.

Chip
Mooie foto, mooie kleuren ook. De lucht zou nog iets dramatischer kunnen misschien. Maar daar moet je ook van houden.
Ik denk dat het mooi was geweest als links onderin ook helemaal groen was geweest.

Deetjeeuh
Prachtige foto, mooi scherp! Het riempje wat uitsteekt vlak boven het bit stoort me wel een beetje, klein beetje hoor ;) Vind het een fijne foto om naar te kijken. Had het nog mooier gevonden als het water en de lucht wat meer kleur hadden gehad (maar dat heb je natuurlijk niet altijd voor het zeggen), of dat de achtergrond helemaal licht was geweest, dus zonder bomen/bosjes.
Maar goed gedaan hoor!

Deviltjh
Deze vind ik niet zo mooi, sorry... moest eerst even goed kijken of het nu een been was, of toch een hoofd ;) Het onderwerp staat tever naar rechts, de kleuren zijn wat flets en het oog is bijna niet te zien. Ik had liever een foto iets meer van de zijkant willen zien, zodat je ook goed kan zien waar je naar kijkt.

DmNqUe
Prachtige foto! Kan er wel naar blijven kijken. Leuk!

eclair98
Wat een schatje. Jammer dat de horizon een beetje scheef is, zie je aan de tegels. Het is nog een klein hondje, een foto op ooghoogte zou denk ik ook mooi zijn geweest.
De kleuren zijn een beetje flets, dit zou nog wat bewerkt kunnen, mits je daar mogelijkheid voor hebt natuurlijk. Maar verder wel een leuke foto hoor!

EngeltjeS
Mooi! Knap dat je van zo’n simpel iets toch een hele mooie foto weet te maken. Goed gedaan!

Fellow
Fijne foto! Het zwart wit past hier goed bij. Mooi scherp ook. Leuk!

Fennee
Ik mis een stuk aan de onderkant van de foto voor mijn gevoel. Had het mooi gevonden als je daar de staart nog had zien bungelen. Het aapje had ook wat scherper gemogen. Maar dat kan ook door het uploaden komen misschien. Wel een leuke foto om te zien.

Fenneeee
Je zou ‘m bijna kunnen aaien, zo dichtbij en zo scherp. Mooi. Jammer van de wat rommelige achtergrond, maar toch heeft het ook wel weer wat. Die kleurtjes en gewoon hoe het moment toen was. Fijne foto om naar te kijken.

Hanna_94
Deze foto vind ik wat te druk. De kleuren zijn wel fijn, maar ik weet niet precies waar ik moet kijken en wat je ons wil laten zien. Gaat het om het bordje, de plankjes, of het geheel? In geval van de eerste twee had ik dat scherp gesteld en de rest wat waziger. Of in het laatste geval, de foto van wat meer afstand genomen zodat je een duidelijkere kijk hebt op het geheel.

HeavensLove
Een vrolijk meisje op de foto, met een leuke blik. Het zwart wit past hier wel. Maar toch lijkt het net alsof de foto omgevallen is. Alsof hij eigenlijk een kwart slag gedraaid had moeten zijn. Misschien dat het zo oogt omdat het lichaam van het meisje hoger is dan haar hoofd...? Wel leuk dat je eens wat anders probeerd dan de standaard posities.

Iejoorr
Leuk paard, fijne kleuren. De achetrgrond past bij het geheel maar is wel wat rommelig. Het wit is wel een beetje flets bij mij.

Irene96 verzamelt hier
Ik vind de bewerking wel mooi, stoor me alleen een beetje aan die pluk haar over het gezicht.
Mooie foto verder! Leuk gedaan.

Ismy
Wat een leuke foto!! Fijne kleuren, mooi zacht. Het straalt een vrolijke sfeer uit, daarom had ik het misschien nog mooier gevonden als er iemand op stond die wat vrolijker keek, minder gespannen. Maar goed gedaan hoor!

Jessica_1998
Mooie foto, ik vind het fijn om naar te kijken. Maar wel een beetje gewoontjes. Ik heb er een tijdje naar zitten kijken, maar kan je niet zo goed vertellen wat ik mis, of hoe het anders kan :s

JewEmm
Voor mij had het hoofd iets naar beneden gemogen, en iets minder loze ruimte aan de bovenkant. Verder wel een leuke foto, met mooie kleuren.

Jilinda
Leuk dat zonlicht op die oortjes, en die blik van de pony is ook leuk om te zien. Foto is mooi scherp. Het stukje blauw bovenaan de foto had er misschien af gekunt.
Foto is wel mooi scherp, leuk gedaan!

JNSW
Fijne kleuren, het model en muurtje passen goed bij elkaar. Ik had wel wat meer van het gezicht willen zien. Een beetje een stoere uitdrukking erop ofo, lijkt me wel passen bij de omgeving.
Maar al met al, mooi gedaan! De afwerking ook.

Joey
Heel erg gaaf gedaan! Ik denk dat ik me hierdoor eens laat inspireren. Je lijkt wel een beetje uit de lucht/bomen te komen.

joey_lover
Mooi gedaan. Het gezicht komt mooi uit. Ik vind het een fijne foto!

Jolandaa_
Mooie kleuren! Jammer dat de horizon een beetje scheef is. Een wat langere sluitertijd zou denk ik mooi zijn geweest om het water een wat rustigere sfeer te geven, en dan net tussen de palm?bomen door zodat die niet in de weg staan.

kani_ejj
Fijne kleuren, maar het paard had ik liever van een andere kant gezien. Iets meer vanaf de zijkant. Nu lijkt het zo raar. En de boom achter het paard lijkt ook een beetje gek. Het lijkt verder wel mooi scherp, en het paard ziet er netjes uit.

Kelszz_
Jammer van het kleine formaat, maakt het wat lastiger om de foto te beoordelen. Maar wat wel opvalt is de scheve horizon.

_Kiki_ verzamelt hier
Ik denk dat het mooi zou zijn geweest als er iets meer ruimte onderaan de foto was geweest. Dan komt het paard beter uit en was er wat meer van de zon te zien.
Wel een leuke foto verder!

kimberley23
Leuke, gezellige foto. Dat de personen niet helemaal in het midden staan stoort me in dit geval niet zo heel erg door het boompje linksachter op de foto. Ik vind het wel passen zo. Mooi!

laurajoy15
Mooie foto! Jammer van die donkere vlek rechtsonder. En ik stoor me een klein beetje aan de onscherpe neus. Maar goed gedaan verder!

Leonyr verzamelt hier
Gaaf hoor om zo’n schuw vogeltje zo op de foto te krijgen. Hij valt goed om doordat je de rest zwart wit hebt gemaakt. Ik zou het nog mooier vinden wanneer de specht helemaal scherp was geweest.
Mooie foto!

Lipydo
Heel mooi gedaan! Maar toch mis ik wat er gebeurt in de foto. Het model kijkt alsof ze al dood is. (niet beledigend bedoeld overigens! Maar het is zo’n enge blik) Wil ze naar de hand toe, of er juist van weg. Of gaat het de persoon weg waarvan alleen de hand nog te zien is. Ik kan dat er niet zo goed uit opmaken, wanneer dat duidelijker was zou ik het helemaal geweldig vinden!

Lizaa01
Fijne foto, mooi scherp ook!

Manonnevot
Jammer dat de foto niet helemaal scherp is. En dat er een paar voetjes missen. Volgende keer misschien iets meer op ooghoogte fotograferen.

Marit
Mooie foto, leuk gedaan! Denk dat ik het mooi zou vinden als meisje en paard in dezelfde richting zouden kijken.

MarijeR
Mooi! Leuk om naar te kijken.

Marjoow
Kunstig, leuk gedaan. Mooie foto!

MichieldeM
Hier heb ik weinig, nee eigenlijk niets op aan te merken. Vind het mooi!

Monbyou
Leuke dromgerige blik, past goed bij de sfeer. Maar het licht is iets te overheersend.
Ik denk dat het mooier was als je wat meer van het neusje kon zien, als de kleuren daar net iets duidelijker waren geweest.

MyHu
Creatieve foto. Mooi gedaan! Fijn dat het oog en hoofd goed scherp zijn.

naomi_g1998
Een leuke foto om naar te kijken. Het had van mij nog wel wat sprekender gemogen, iets meer blauw in de lucht. De bomen misschien wat zwarter. Een beetje schuiven met alle kleuren en contrastbalkjes.

NatassJa
De ogen komen erg mooi uit in deze foto! Ik zou het wel mooi vinden om wat meer haar om het gezicht heen te zien. Het is naar mijn idee wat krap uitgesneden zo. En het gezicht lijkt wat vlak door het ontbreken van schaduw. Het is wel mooi scherp!

Nefertarie
Mooie foto! Ik vind de slyle en kleur die je gekozen hebt goed bij elkaar passen. Top!

Nynke_Mandy
Is deze foto met een telefoon gemaakt? Het ziet er een beetje raar uit, het uiterlijk van het paard komt niet echt tot z’n recht zo. De compositie vind ik verder wel goed!

Racheel
Wat een mooie kleuren, en leuk dat roze erbij! Wel jammer van dat kleine stukje touw aan het halster. En jammer dat het donkere gedeelte van het paard een beetje wegvalt in de foto, dooral bij de linkerzijkant en de oren zie je dat. Verder een mooie foto!

Revanches
Ontzettend mooie lieve foto! Het mutsje vind ik wel een beetje opvallend/storend. Mijn aandacht wordt daar meer naar getrokken dan naar het handje of gezichtje. Misschien dat het minder was geweest als het mutsje wat minder scherp was geweest.

RianneH
Mooie foto met een fijne dromerige sfeer. Mooi contrast. Ik vind het onscherpe hierbij wel passen.
De staldeuren lijken iets naar binnen te vallen,(te zien door de donkere rand rechts op de foto) het was mooi geweest als je dat nog iets rechter had gezet.

Robin_Rikkie
Het gras komt op deze foto heel mooi uit vind ik, mooi met dat licht op de achetrgrond.
Maar ik zou het wel fijn vinden wat meer van de hond te zien. Die is naar mijn idee nu te donker. De neus is nog net te zien, maar de ogen niet. Verder wel een leuke foto!

SachemLover
Ik vind het lastig om zo’n kleine foto te beoordelen. Het oog ziet er saai uit zo. Het is gewoon een oog, er is niet iets te zien waardoor het boeiend is. Probeer eens een foto vanaf verschillende posities te nemen, en te kijken naar wat je dan ziet. Wat maakt het interessanter.

Sanne_com
Prachtige foto. Goede compositie, fijne achtergrond. Mooi!

Showteam
Goed gedaan, alles klopt aan deze foto! Top 

Sodeletuut
Leuke foto, jammer van die elektriciteitsmasten, maar ja daar ontkom je misschien ook niet altijd aan. Ik vind de kleuren mooi, en de manier waarop de foto genomen is vind ik ook wel leuk. Jammer dat het model iets scheef is.

Sokje_6
Deze foto doet het niet meer

Suuszels
Mooie lucht, interessant om naar te kijken. Het had van mij wat extremer gemogen, beetje meer contrast misschien. Aan de onderkant had ik liever iets anders gezien, hele bomen bijvoorbeeld. En niet alleen de topjes. Dat zou de foto naar mijn idee nog meer af maken.

TammyVN verzamelt hier
Ik vind de structuur op de foto mooi, maar na mijn idee komt het niet helemaal goed tot zijn recht. Rechts is te donker, bovenin in het midden wat overbelicht. Daardoor mis ik wat je nu precies probeert te laten zien met deze foto. Als je er wat langer naar kijkt kan je een paar dingen onderscheiden door het gordijn heen. Ik denk dat als het wit en donker minder van elkaar verschilde en niet zo overheersend was in de foto het een prettigere foto zou zijn geweest om naar te kijken.

tesseke verzamelt hier
Grappig gedaan! De gebouwen lijken wat achterover te vallen. Verder ziet het er leuk uit.

Tinky12
Leuke foto om naar te kijken. Mooi gedaan!

XiiaaooNaa
Mooie compositie. Ik mis wat kleur, het lijkt een zonnige dag door het licht wat te zien is op de foto, maar dit mis ik in de lucht. Verder een mooie foto!

xLoki
Heel erg mooi! Echt heel erg mooi hoor!! Fijne kleuren, interessant beeld. Het witte bovenin, had iets minder gemogen, maar ach.. ik vind de foto erg leuk!

xxanoukxx1
Leuke foto, ik zou wel wat meer een open gezicht van het model willen zien. Ze lijkt haar ogen wat dicht te knijpen tegen de zon. Verder vind ik de foto wel geslaagd.

Ymor
Het bankje oogt een beetje scheef. Ik zou het ook wel mooi vinden om het hele bankje te zien. Dus alles vanaf een beetje meer afstand gezien. Verder wel een leuke foto.

Yvonne_V
Foto is niet te zien.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 09:53

Er staat direct naast het bankje een heel lelijke prullenbak

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 11:09

Ann_Pam, ik snap de teugels niet helemaal, heb je een deel weg gewerkt of loopt die net naar achter achter de andere teugel? Dat leid me in ieder geval heel erg af. Verder hele leuke foto, leuk koppie en mooi hoofdstel. :j

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 11:24

@Binky; wauw, prachtige foto! En dan ben ik heel m’n leven al oud hoor, ik vind dat altijd zo genieten die natuur!
@Irene96; ook al zo’n gave foto! Vind het heel mooi dat je rechteroog echt nog zo ‘opvalt in het donker’, mooi gedaan!
@Showteam; wat een lieverd! Is dat je nieuwe aanwinst? Vind het een hele mooie foto, maar de bank (?) is voor mij iets te aanwezig.
@Mb_foto; wat een gave foto, heel mooi gedaan. Mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan? Jammer dat het tweede paard ook nog op de foto staat. Alleen jullie had de foto nog sterker gemaakt voor mij.
@Fenneee; heerlijk! Ik verlang met je mee! Ik vind het een hele mooie foto, maar vind het jammer dat er zo’n klein stukje van de zon mist.
@MyHu; leuke foto! Beter met zwarte oogjes :j Jammer van het scherpteverlies.
@Ann_Pam; heerlijke foto! Vind de kleuren heel fijn en sfeervol! Er zit alleen in de manen wel een heel licht stuk.

Bedankt allemaal voor het commentaar op mijn week 3! Ben er zelf ook erg blij mee, is een armbandje dat ik van mijn zus heb gekregen, dus wilde daar iets speciaals mee doen aangezien ik haar maar heel weinig zie.

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 12:40

Showteam: ik vind de compositie niet erg interessant, ik wordt meer weggetrokken naar het onscherpe dan het knappe kitten.

Feneeee: zeer mooie foto! Niks op aan te merken.

Myhu: foto spreekt me niet erg aan, ik had hem leuker gevonden met wat meer (natuurlijke) omgeving.

Ann_pam: mooie foto! Ook mooie kleuren.

Yvonne_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 12:57

Ik ga deze wek ook nog aan de slag voor week 3 , het duurt allemaal wel wat langer i.v.m. aankomende toetsweek - stage loopt ten einde dingen regelen :(

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:13

naomi_g1998 schreef:
Ann_Pam, ik snap de teugels niet helemaal, heb je een deel weg gewerkt of loopt die net naar achter achter de andere teugel? Dat leid me in ieder geval heel erg af. Verder hele leuke foto, leuk koppie en mooi hoofdstel. :j

Nee ik heb helemaal niks weg gewerkt haha. De teugel loopt waarschijnlijk terug achter de linkerteugel en als je goed kijkt zie je een stukje langs de hals gaan. Hartstikke bedankt trouwens iedereen leuk om te horen :)

Woopy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:42

zal zo snel mogelijk weer proberen een foto te plaatsen heb het erg druk sorry :(
ben bezig met optredens met dansen school enz... heb al wel foto gemaakt laatst maar moet die nog ff op photo bucket zetten x

Woopy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:45

Mb_foto , Mooie foto hoe heb je dat gedaan!? x

showteam, Lijkt het nou zo ? of zit je vinger voor de camera :P . Maar het poesje staat er wel mooi op!

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:05

Dankje voor jullie commentaar! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:29

Bedankt allemaal voor het commentaar! Vind het onwijs fijn om te horen. Geeft me sowieso weer motivatie. :D

Helaas heb ik geen tijd ivm school om deze week commentaar te geven, dat zal ik volgende week doen. Wel moet ik zeggen dat de foto van Fenneeeee en showteam me erg aanspraken! :D

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:06

Mb_foto schreef:
Showteam: ik vind de compositie niet erg interessant, ik wordt meer weggetrokken naar het onscherpe dan het knappe kitten.

Feneeee: zeer mooie foto! Niks op aan te merken.

Myhu: foto spreekt me niet erg aan, ik had hem leuker gevonden met wat meer (natuurlijke) omgeving.

Ann_pam: mooie foto! Ook mooie kleuren.

Hoe zou jij dan de omgeving willen zien?