Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KirstenVosje schreef:Als je zonder het te melden helemaal niets inzend vind ik ook dat je niet meer mee hoeft te doen. Tuurlijk, als je op vakantie gaat oid kun je later wel weer gewoon inspringen, maar meld dat dan even van te voren..
Wat mij betreft krijgen ash_, Jolijnn, robinbuck en lunaeekie tot maandag avond de tijd om hun achterstand bij te werken op de site. Doen ze dat niet, dan wordt hun linkje maar verwijderd. Want dit is een beetje jammer voor de personen die nu helemaal onderaan op de site staan en wel gewoon altijd wat inleveren.
True photographs was gestopt en Gianti is denk ik ook gestopt?
Lunaeekie schreef:KirstenVosje schreef:Als je zonder het te melden helemaal niets inzend vind ik ook dat je niet meer mee hoeft te doen. Tuurlijk, als je op vakantie gaat oid kun je later wel weer gewoon inspringen, maar meld dat dan even van te voren..
Wat mij betreft krijgen ash_, Jolijnn, robinbuck en lunaeekie tot maandag avond de tijd om hun achterstand bij te werken op de site. Doen ze dat niet, dan wordt hun linkje maar verwijderd. Want dit is een beetje jammer voor de personen die nu helemaal onderaan op de site staan en wel gewoon altijd wat inleveren.
True photographs was gestopt en Gianti is denk ik ook gestopt?
Ik heb al een paar keer gevraagd of iemand mij wil uitleggen hoe dat moet. Want ik krijg het echt niet voor elkaaren als niemand daar op reageert...
dus bij deze nog een keer. Zou iemand mij willen uitleggen hoe je foto's erop krijgt? Want het lukt mij echt niet. En ik weet van Jolijn dat het haar ook niet lukt