foto's van paarden moeten voor mij niet altijd perfect zijn waar de paarden een zoet koppie op hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xTitanic schreef:Laat die zeurmiepen maarkomen
foto's van paarden moeten voor mij niet altijd perfect zijn waar de paarden een zoet koppie op hebben'the ugly truth' mag er ook wel wezen vind ik. Ik vind het paard heel sprekend erop staan, voor mij gaat het om het beeld
ardo_iggy schreef:Het mag toch mijn persoonlijke mening zijn.
Zoals ik net zei ik zal nooit een foto van open monden of iets dergelijks op internet zetten wat de sport kan schade.
Want een foto gaat de hele wereld rond en voor je het weet heb je van die zeur miepen die alles willen verbieden.
Ja zo zie ik het inderdaad.
KirstenVosje schreef:xTitanic schreef:Laat die zeurmiepen maarkomen
foto's van paarden moeten voor mij niet altijd perfect zijn waar de paarden een zoet koppie op hebben'the ugly truth' mag er ook wel wezen vind ik. Ik vind het paard heel sprekend erop staan, voor mij gaat het om het beeld
Maar daarnaast vind ik de compositie ook niet mooi. Ik ben het niet eens met wat je zegt, als mensen een fotoshoot bij je bestellen hoef je echt niet aan te komen met foto's waarbij ze de oren in de nek hebben of er gewoon niet leuk opstaan. Tenminste, daar zou ik niet blij mee zijn, als een fotograaf dat bij mij zou leveren.
ardo_iggy schreef:Nee ik geef absoluut nergens de ruiter de schuld en dat schrijf ik ook absoluut nergens.
In een wedstrijd gebeuren nu eenmaal dingen die niet altijd een schoonheids- prijs verdienen maar die op internet zetten zou ik nooit doen.
En dit kan ook een te fanatiek paard zijn die graag zijn werk doet.
Nora175 schreef:Heeii, ik volg dit topic al een hele tijd en ik heb al wel eens eerder iets geplaatst, maar ik ben toch wel heel benieuwd wat jullie nu van mijn foto's vinden.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ze zijn nog niet bewerkt.
magda_90 schreef:Een tijdje terug kreeg ik een gaaf idee en dan moet dat gewoon uitgevoerd worden. De ingrediënten waren een zware regenbui, een verliefd stel en een paraplu. Ik had vier verliefde stellen gevonden en gisteren was de eerste sessie met een van hen. Alleen de zware regenbui wou niet echt.![]()
Vandaag zou ik dan de tweede sessie hebben, maar waar drie dagen geleden voor Leeuwarden nog 85% regenkans stond is het nu regenvrij voor het noorden.Dus dat wordt dan zo een fotoshoot en dan moeten het volgende regenmoment weer afwachten.
In ieder geval, hierbij alvast twee foto's:
[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
Astor schreef:
Jorinda schreef:
magda_90 schreef:Astor schreef:
Prachtig gedaan Astor! Die mag je wel hier met een strik afleveren.Jorinda schreef:
Te stil haha.Ook deze foto vind ik prachtig, die ogen wauw!
Hierbij twee foto's van mij vandaag, gemaakt van de hond van Bokker alicelover. Prachtige dame heeft ze, mijn complimenten!
Astor schreef:Vandaag weer fijne plaaten kunnen schieten
Zal van de week even bijlezen en reageren!
xTitanic schreef:Oook, is dat een witte herder?prachtige plaatjes, jeetje!
Vandaag ben ik naar de cross geweest
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Canon EOS 1100 D met canon zoomlens
wat vinden jullie?
Nora175 schreef:Heeii, ik volg dit topic al een hele tijd en ik heb al wel eens eerder iets geplaatst, maar ik ben toch wel heel benieuwd wat jullie nu van mijn foto's vinden.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ze zijn nog niet bewerkt.
Goof schreef:Nora, ik vind de peesbeschermers nogal afleiden (en ze lijken me veel te groot).
Jolanda, ben benieuwd naar meer foto's van Ierland.
Goof schreef:
Jorinda schreef:Gave foto's van Ierland! Misschien had je met de eerste foto nog iets meer met diepte kunnen spelen (voorste en achterste pilaren wat onscherper) door je diafragma wat kleiner (in getal) te zetten.
Mooie foto Suus!
KirstenVosje schreef:
magda_90 schreef:[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
De rest: [FK] [FOTO] Love in the rain
Ben er helemaal happy mee.
KirstenVosje: Bij de eerste foto had ik denk ik toch liever de benen erop gehad, nu oogt de verhouding wat raar. Qua techniek niets op aan te merken. De tweede is ook erg mooi, maar nu valt mij pas op dat haar hand er niet helemaal op staat, wellicht kun je daar de volgende keer wat opletten. Qua techniek wederom niets op aan te merken.