Nog eens enkelen van mij hier zetten:

http://i59.tinypic.com/2i8dk3l.jpg
En wat foto's met m'n nieuwe lens:

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Rond de 30 euro. 

Ik zou zeggen 15-20 euro
25-30 euro
heb ik echt geen idee van, beide beelden spreken mij wel aan maar de 'wauw' factor is niet echt heel hoog bij mij. Nochtans vind ik de laatste foto wel echt leuk! 25'-
15-20'-
). Maar persoonlijk doen ze me nog niet echt iets. 25-30
Lekker scherp de eerste twee platen. De derde vind ik dan weer niets hebben, kijk ik een beetje ongemakkelijk bij. De laatste is wel oké mooi, mooie kleuren natuurlijk. Maar ook goed scherpgesteld op het belangrijkste deel van de vogel. 25'-
Ik vind ze er nog altijd heel gewoontjes uit zien, standaard poses. De bewerking vind ik ook wat langs de mindere kant. Ik vind de eerste foto wel leuk
15-20
Leuke platen, 30'-
ik doe er morgen nog wel een paar.

Maar ben benieuwd naar de taxaties.
. Hieronder zal ik ook wat plaatsen van mijn kant
.
prachtige kleuren in je foto's en de Paarden foto's vind ik echt kunst ! 60 euro
-> 10-15 euro

, ik fotografeer altijd gratis namelijk.
:
mooie kleuren in 1 foto. Foto's met de hond vind ik niet echt geslaagd, vooral bij de 2e foto lijkt er scherp gesteld op de bladeren voor de hond. Paarden foto's 25 euro . Honden foto's 5 euro.
, vind de eerste al mooier dan de 2e met de compactcamera. lekker door gaan oefenen , ben benieuwd naar je volgende platen
! 5 euro
25 euro!
volgorde naar nieuw is van onder naar boven, onder is dus de oudste en bovenste de recentste :