[INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CrazyIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:20

@_Sillebil: Nog wat verder door oefenen. Probeer vooral te letten op waar jij staat ten opzichte van het der, vaak is op ooghoogte het beste :)

Nog eens enkelen van mij hier zetten:
Afbeelding

Afbeelding

http://i59.tinypic.com/2i8dk3l.jpg

En wat foto's met m'n nieuwe lens:
Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:24

Ik vind vooral de kattenfoto's erg mooi. Met de fries vind ik de kaptoom (zo heet dat toch?) het beeld een beetje verpesten, maar dat is persoonlijke smaak. Alsnog supermooi! Minimaal 25/30 euro toch wel.

Over de ooghoogte begrijp ik helemaal, het was alleen erg lastig omdat het in de dierentuin was en dit de beste hoeken waren, omdat er anders gaas of bladeren voor zaten.
Maar ik zal er volgende keer op letten!

xFace

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:42

_Naoom: : Gaafgaafgaaf! 30 a 40 euro!
eline95enile:: 10 euro ongeveer. Ze zijn nog niet heel erg speciaal en naar mijn gevoel klopt de compositie bij de laatste foto ook niet helemaal. De eerste is overigens wel heel mooi! ;)
romyloverrr: Ik zou gewoon nog even dooroefenen, maar je bent al zeker goed op weg :j
_Sillebil: Ik zou er nog geen geld voor vragen, gewoon even lekker verder oefenen :D
CrazyIris: Mooi :) Rond de 30 euro.

romyloverrr

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 22:07

_Sillebil: even lekker verder oefenen :)
CrazyIris: 25 euro.

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 23:27

_Sillebil: wat de andere al zeggen je bent al op de goeie weg!
CrazyIris: die 2e foto van de kitten echt aangsprekelijk! 25a30 euro!

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 23:39

Naomi_King: Ik vind de foto's over het algemeen wat dof, een beetje saai en niet gedurfd. Jammer moment van de laatste foto ook. Scherpte kan ook beter. Er zit zeker wat in maar ik zou nog blijven door oefenen :)
hollyfield: Ik vind je foto's nog wel iets hebben, ben lang niet fan van alle foto's in je post alleen maar de twee laatste eigenlijk! Die vind ik fijn ogen, de voorlaatste is ook alweer wat speciaals en daar hou ik wel van :) Ik zou zeggen 15-20 euro
_Bitje_: Op zich vind ik het wel leuke foto's maar qua bewerking echt niet mijn stijl! Ik weet niet goed wat ik moet taxeren bij jou. Je gebruikt wel weer een interessante invalshoek bij sommige foto's (of nouja bij de voorlaatste) en dat is wel leuk!
Stefieke1997: Leuke stijl, niet veel over te zeggen. rond de 30 euro
xFace: Nog wat te normale foto's die iedereen kan nemen, dus nog niets en blijven dooroefenen :)
Die cavia vind ik wel leuk, met een beetje bewerking en niet zo'n storende achtergrond had hij beter geweest!
romyloverrr: Ik zou er nog niets voor vragen eerlijk gezegd, ze zijn onscherp en het licht zit ook niet bepaald ideaal op beide foto's. Ga nog wat verder zoeken/ontdekken.
Strasshorse: Ik vind dat de foto's nogal verschillen van stijl maar over het algemeen ben ik niet echt fan van de uitsnedes die je hebt. 15-20
Suuszels: Leuke foto's :) 25-30 euro
anne_joy: Heel moeilijk te beoordelen :)) heb ik echt geen idee van, beide beelden spreken mij wel aan maar de 'wauw' factor is niet echt heel hoog bij mij. Nochtans vind ik de laatste foto wel echt leuk! 25'-
Naoom_: Ik zou eens aan de slag gaan met close-ups, nu staat de hond er telkens in zijn geheel op wat het voor mij minder interessant is om daar te kijken. Het ook minder speciaal maakt. 20'-
Believe: Ik vind ze een fijne sfeer hebben je foto's! De eerste is wel leuk, de tweede iets minder, de hond staat te centraal. Kan mooi zijn maar hier zie ik niets gebeuren in de achtergrond/voorgrond wat het niet interessant maakt gewoon :) 15-20'-
EmmyJoycee: Ik zou eens durven origineler uit de hoek komen, lijkt alsof het allemaal wat 'safe' is gespeeld. Over het algemeen gewone leuke platen die ook nog eens mooi scherp zijn (alleen bij de laatste doen m'n ogen echt pijn :') ). Maar persoonlijk doen ze me nog niet echt iets. 25-30
MaricoGraphy: Erg jammer dat de hond zelf niet scherp is, gaat meteen naar beneden voor mij (de prijs). Je had er meer uit kunnen halen met zo'n mooie achtergrond :)
booster: Dat paard op de eerste foto vind ik een zodanig mooie uitdrukking hebben dat me de achtergrond nu eens niet stoort :') Lekker scherp de eerste twee platen. De derde vind ik dan weer niets hebben, kijk ik een beetje ongemakkelijk bij. De laatste is wel oké mooi, mooie kleuren natuurlijk. Maar ook goed scherpgesteld op het belangrijkste deel van de vogel. 25'-
Strasshorse: Ik weet zo niet echt wat ik er nu moet van vinden :P Ik vind ze er nog altijd heel gewoontjes uit zien, standaard poses. De bewerking vind ik ook wat langs de mindere kant. Ik vind de eerste foto wel leuk :) 15-20
Lienepien95: Dit vind ik echt een fantastische serie! Beetje raar om te zeggen maar die beesten stralen humor uit op die foto's :') Leuke platen, 30'-

Oke even genoeg voor vandaag :P ik doe er morgen nog wel een paar.
Ik weet het ik ben heel kritisch, sorry daarvoor ;)

Nu eens een paar van mijn kant.

Een kleine greep uit wat ik lever bij een shoot.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Recent heb ik geen shoots meer achter de rug van paarden maar ben enorm veel bezig met een eigen stijl te ontwikkelen en dan wel niet op commercieel vlak want het zijn niet bepaald de foto's die men zou willen.
Met deze foto heb ik dan wel weer een wedstrijd gewonnen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een wereld van verschil in mijn twee posts :D Maar ben benieuwd naar de taxaties. :)

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 08:37

Xtitanic: jij blijft mooie gave foto's maken! Mijn schatting is 40-45 euro.

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 13:18

Ik ben nieuw hier in dit topic.
Lijkt me leuk om mee te beoordelen ook al heb ik er weinig verstand van, fotografie wekt wel mijn enthousiasme :) . Hieronder zal ik ook wat plaatsen van mijn kant :) .
ik ga me best doen om te taxeren en taxeer ook wat ik ervoor over zal hebben voor een reportage..

@Joysieee : ik zou er zo'n 5 euro voor willen geven als ik deze foto's zie.. jammer dat ze een beetje hetzelfde zijn en dat er niet een 'andere' bijzit. Bijvoorbeeld het hele paard. 3e foto vind ik de boom erg jammer dat dichtbij de neus staat.
@glenstorm: Eerste foto vind ik erg gaaf ! 15 euro .
@suuszels: Blackfotos vind ik altijd erg mooi en mij lukt dat niet.. 2e foto goed moment vastgelegd laatste foto vind ik een mooie uitsneden ,20 euro.
@Naoom_: Eerste foto erg gaaf , leuk origineel! Haflinger vind ik ook mooi, mooie kleuren en mooie compositie. 30 euro.
@eline95enile: Eerste foto erg leuk zo samen , wel stoor ik me aan de schaduw op het hoofd bij het rechtse paard.leuke stijl heb je , ik zou er 15 euro voor over hebben.
@romyloverrr: ik kan je foto's niet zien alleen de laatste.. Helaas zie ik veel ruis ,je geeft zelf al aan dat het Door het uploden komt, vind de kleur ook wat tegenvallen.. 5 euro.
@Sillebil: mooie kleuren, die van de papegaaien springt er voor mij uit .wel beetje jammer dat er veel hout voor zit.. 10 euro.
@CrazyIris: super schattig de poezen foto's:) , vooral de 2e. 30 euro.
@xTitanic: wauw die eerste hondenfoto :D prachtige kleuren in je foto's en de Paarden foto's vind ik echt kunst ! 60 euro

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 13:27

Hieronder een impressie van mijn foto's. Ik heb een niks d3100,met 55 -200mm. Ongeveer een jaartje in mijn bezit..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 20:16

@ Suuszels: leuke foto's en nergens harde schaduw op de paarden zelf. 30-40 zou ik ervoor over hebben
@ Naoom_ : Foto's 1 en 2 van de hond zijn prachtig, maar soms jammer van de hardere schaduw. 30 euro
@ eline95enile: vind ze niet zo bijzonder -> 15-20 euro
@ romyloverrr: vind de kleuren een beetje flets -> 10-15 euro
@ _Sillebil: net zoals CrazyIris al zei, let erop waar je staat ;) -> 10-15 euro
@ CrazyIris: leuke foto's vooral de katjes. De fries zelf is mooi maar de kaptoom verpest het idd een beetje. 25-40 euro
@ xTitanic: WAUW zegt voldoende denk ik? 50 euro schat ik
@ love_Soraya: nummer 1 is leuk, de andere vind ik wat gewoontjes. 20 euro

en mijn nieuwe inzendingen :D

handmatig scherpgesteld om eens te zien of me dat ook lukt
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

lage ISO gebruikt om beweging te tonen op de foto
Afbeelding

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 20:33

love_Soraya: de eerste foto is echt mooi! Die laaste foto verpest mijn tellefoon het maakt ie hem breed:-p dus lastig om te beoordelen. Maar ik schat 15-20 euro?

Maricography: leuk de herfst kleuren! Schat ongeveer 25-30 euro..

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 22:06

CrazyIris: die tweede van de katten vind ik heel erg mooi! De eerste vind ik zelf wat te donker. Voor de katten zou ik 40 geven. De paarden vind ik iets gewoner, dus daar zou ik 20 voor betalen.

xTitanic: andere foto's van jou vind ik altijd heel mooi, deze spreken mij zelf iets minder aan. De honden komen wel erg fel dichtbij (maar ik ben ook niet zo'n fan van honden). 20/30 euro. Paarden zijn hier wat donker op de computer,

Love_Soraya: de eerste vind ik erg leuk. Een serietje daarvan een euro of 25.

MaricoGraphy: voor mij nog iets te gewoon, al vind ik degene waarop het hondje staat te poseren wel erg leuk! 15 euro.

Lindatjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 13:00

glenstorm: compositie mag nog iets beter 15 euro.
Joysieee: mooi kleurgebruik! Je bent goed op weg. 25 euro
Suuszels: mooie foto's, 35 euro.
Naoom: de eerste 2 foto's vind ik minder, kan een smaakkwestie zijn. de rest is beter. 25 euro
eline95enile: rond de 15 euro, de eerste is wel erg leuk.
romyloverrr: nog even verder oefenen met compositie en kleurgebruik.
_Sillebil: leuke kiekjes en vaak lastig achter draad te nemen, daarom zou ik voor deze foto's niks vragen.
CrazyIris: 25 euro, de ogen van het 2e katje niet scherp en de paardenfoto's zou ik vanuit een iets hoger perspectief nemen. verder wel erg mooie foto's!
xTitanic: 35 euro, niet alle platen zijn mijn smaak, maar er zitten ook hele mooie tussen!
love_Soraya: alleen de compositie zou wat beter kunnen, maar verder hebben ze wel echt wat. 25 euro
MaricoGraphy: ik zou nog even oefenen, teveel ruis en contrast met name bij de 3e foto.
Handmatig scherpstellen is erg lastig, doe ik zelf ook met mijn analoge objectieven en dat lukt niet altijd even goed.

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 13:01

Laat ik ermee beginnen dat ik erg slecht ben in taxeren, maar ik het gewoon ga proberen.

@MarcioGraphy: Mooie foto´s maar wel veel ruis. Ik vind bij de laatste foto de beweging niet echt mooi. €5,-
@love_Soraya:Ik vind de eerste foto mooi, de 2e een beetje normaal en de 3e stoor ik me een beetje rond het oog(in mijn ogen onscherp) €10,-
@xTitanic: erg mooie foto's. Probeer bij de 2e foto de hond iets minder weg te laten vallen. €40,-
@CrazyIris: Ik vind de 2e foto een beetje raar, voor de rest erg mooi. €25,-
@_Sillebil: Probeer de foto's uit een betere hoek te nemen. snap dat dat lastig is in de dierentuin. €15,-
@romyloverr: Ik kan maar 1 foto zien. Deze is erg onscherp en ik stoor me aan het grote logo. €5,-
@eline95enile: Mooie foto's. 2e vind ik net wat te verweg. €20,-

Oké nu mijn eigen foto's. Ik beschik sinds kort over een spiegelreflex en heb nog niet zo veel ervaring.

1
Afbeelding

2 nog met de compact camera
Afbeelding

3
Afbeelding

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 17:10

Horserider22: ongv 10-15 euro zo nog even door oefenen

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 17:25

CrazyIris:
Ik vind de foto's van de kat ietwat te onscherp, maar die van het paard zijn prachtig! In de rietstengel (?) zit ook een mooie sfeer.
Rond de 25 euro.

xTitanic:
Ik vind de foto's van de honden prachtig, vooral de ogen komen zeer mooi uit.
De paarden zijn zeker geslaagd, prachtig, zelf voor aan de muur.
Ik ga voor de 40 euro.

love_Soraya:
Ik vind de eerste een mooie sfeer bezitten, maar het licht zit verkeerd.
Tweede is mooi, ook goede compositie.
De derde vind ik (sorry) niet zo geslaagd. De scherpte ligt niet goed.
15 - 20 euro.

MaricoGraphy:
Mooie platen, maar net iets t eveel ruis. Ik vind de tweede prachtig.
20 euro

horserider22:
Iets te gewoontjes nog. Ik denk nu nog 10 euro.

Hes_Han

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 11:11

Ik ben al heel lang lid van bokt, maaar ik pak het weer op! Net als fotografie!
Ik zal iedereen een eerlijk antwoord geven en wat ik voor je shoot zou betalen. Ik ben wel kritisch maar daar heb je het meeste aan toch?

JoviManoe: Leuke foto's, wel onscherp maar kan door t uploaden komen. Ik vind de eerste twee foto's en de laatste wel donker. ik had ze wat opgelicht en de kleuren nog wat levendiger maken. 3e foto vind ik qua compositie niet zo mooi. maar dat is smaak. 4e foto vind ik heel lief en mooi met de herfst op de achtergrond! 30 euro is wel op zn plek.
sharontucker: foto's zijn oke. Ik zou wat meer kleur in je foto's doen. staat wat mooier en lijkt het als of ze niet meteen bam van je camera af komen. 15 euro
Lindatjuhhh: eerste foto is leuk. een tip: fotografeer NOOIT in direct zonlicht. krijg je overbelichte delen en harde schaduwen van zoals ik foto 2,4 en 5. 15 euro
_Sanne: mooi! kleuren komen tot z'n recht. 40 euro.
ChelseavdW: je eerste twee foto's vind ik leuk! origineel. de rest vind ik gewoontjes. 20 euro.
billionache: jammer van de lucht, je zou de hooglichten gedeeltelijk kunnen weghalen met lightroom. wel mooi paard maar de foto's zijn niet echt spannend. 15 euro.
Amaranth7: Deze foto's zijn niet mooi bewerkt. je hebt ze te veel vignette gegeven en in zonlicht gefotografeerd, dat kan je niet weg sjoemelen met vignette. als je niet in zonlicht had gefotografeerd, het contrast minder had gedaan, meer levendigheid en veeel minder vignette had toegevoegd zijn de foto's al 10x beter. 10 euro.
Meijer1990: Mooie foto's! zorg ervoor dat je bij paarden niet te veel delen van het lichaam er af hakt. mis de benen bij de eerste en de borst bij de laatste. poesje is mooi gedaan. 20 euro.
S_en_Z: weet niet zo goed wat hoe ik deze moet beoordelen. niet echt verrassend maar techniek is wel goed. kleding komt tot z'n recht.25 euro.
Strasshorse: Ik heb wel meer foto's van je gezien en ik moet je eerlijk zeggen dat ik denk dat je qua bewerking veel meer uit je foto's kan halen. je foto's zijn niet slecht maar met bewerken kunnen je foto's van een 6 naar een 8! leer photoshop en VOORAL Lightroom als je dat nog niet kende, dit geldt trouwens voor elke fotograaf! Als je bij je zwart/wit foto nou veeel meer contrast toevoegt en het grijze er wat uithaalt met photoshop komen die veel beter tot zn recht als je ze in zwart wit doet. Let op compositie bij de paarden. een afgehakte bil op een foto staat wat raar en maak de foto qua kleuren wat mooier om naar de kijken. Ik mis trouwens ook veel scherptediepte in je foto's. 20 euro.
glenstorm: Leuke foto's! had bij foto 2 wat meer uitgezoomd dan was ie nog beter. 30 euro.
Joysieee: zak door je knieën bij het fotograferen dan komen de hoofdfoto's er beter uit! eerste compositie is wat raar. door afgehakte been en veel ruimte links. laatste foto zou ik idd niet op internet zetten.. 10 euro.
Suuszels: Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom je de rest van het lichaam er afhakt bij de tweede en laatste. sommige foto's kunnen dat hebben maar dat vind ik hier niet. 20 euro.
Naoom_: gave foto's! erg mooi dat je die dromenvanger in foto 1 hebt. 35 euro.
eline95enile: erg jammer van de schaduw in foto 1 op dat paardenhoofd. zelfde geldt voor jou. niet fotograferen in direct zonlicht! foto 2 snap ik niet. met foto 3 had je zooo veel kunnen doen, maar komt er niet uit nu. jammer. 15 euro.
romyloverrr: ik zie alleen foto 3 en die niet scherp is en qua kleuren niet zo mooi. ik zou even door oefenen.
_Sillebil: zijn niet echt shoot foto's maar op basis van dit zou ik 15 euro geven.
CrazyIris: mooie foto's! wel jammer van het kaptoom. 30 euro.
xTitanic: mooie technische foto's! komen mooi tot zn recht. 40 euro.
love_Soraya: ik weet t niet zo goed. laatste foto had ik gwn rechtgehouden in plaats van op zn kant. 20 euro.
MaricoGraphy: leuk! 25 euro.
horserider22: mooie lucht op de laatste foto! blijf met dieren nog even oefenen.

Ik heb er nu heel veel beoordeeld en ik doe dit alleen zodat je foto's er alleen maar beter op worden! Het ik niet negatief bedoeld dus ik hoop niet dat je me nu een vreselijk mens vind als ik je kritiek heb gegeven haha.

hier zijn mijn foto's! voor meer foto's kan je kijken op mn website of Facebook. linkjes staan in mn onderschrift.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 13:54

CrazyIris: Mooie foto’s. Bij de paardenfoto’s zou ik vooral gaan letten op de achtergrond. Ongeveer 25/30 euro!
xTitanic: Heerlijk hoe je de expressie erin zet. Mooie foto’s. 55/60 euro
love_Soraya: De 2e foto is de beste vond ik. De eerst had ik de blik van de hond liever van voren gezien. Paard mist een beetje scherpte. Ongeveer 10 euro.
MaricoGraphy: Mooie foto’s en momenten. Aparte bewegingsfoto, de andere 2 van de hond had ik liever met wat minder ruis gezien. Ongeveer 15/20 euro
Horserider22: Bij foto 1 heb je een mooie scherpte-diepte. Wel had ik hem liever wat lichter gezien. Blijven oefenen! Ong. 10 euro
Hes_Han: Mooi scherp en goed de zon erin verwerkt. 35/40 euro.

Mijn foto's, zou wel eens willen weten of ik met mijn prijs ongeveer goed zit :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 17:58

_Sillebil: 15 euro.
CrazyIris: 25 euro.
xTitanic: 35 euro.
love_Soraya: 20 euro.
MaricoGraphy: 25 euro.
horserider22: nog even oefenen.
Hes_Han: 20 euro.
Ylvy: 30 euro.

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 20:12

Hes_Han: ongeveer 25 euro
Ylvy: wauw die laaste foto! 35 euro

DeLabrador

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 21:14

Sinds 10 maanden heb ik een spiegelreflex, dus ik ben echt verre van een ervaren fotograaf. Ik vind het echter wel enorm leuk om te doen, maar door tijdgebrek heb ik nog niet zo vaak kunnen oefenen als ik eigenlijk zou willen. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en of het in jullie ogen iets waard zou zijn.
Laat ik eerst netjes anderen taxeren, waarbij ik hopelijk niemand voor zijn / haar hoofd stoot.

CrazyIris: De katten foto’s vind ik een erg mooie zachte sfeer hebben. De eerste van de fries is ook leuk, maar de tweede spreekt me qua bewegings moment niet aan. €30,-

xTitanic: Jouw honden foto’s vind ik erg mooi qua kleur gebruik en ze knallen er echt uit. Leuke composities van de paarden, het zijn niet de standaard plaatjes, maar je kunt zien dat er juist echt overna gedacht is. €50,-

love_Soraya: De eerste foto spreekt me niet aan betreft kleuren en ook vind ik het moment niet ideaal. Ik had het mooier gevonden wanneer de hond naar je toe rent of wanneer je er ‘’haaks’’ op had gezeten. De tweede en 3e foto vind ik wel leuk. €10,-

MaricoGraphy: Leuke herfst sfeer in de 2e foto, ook op de 1e heb ik niets aan te merken. De derde t/m de laatste ben ik niet zo van gecharmeerd. Op alle drie erg veel ruis en bij die laatste stoort het mij persoonlijk dat er zo veel bewegings onscherpte is. Ikzelf zou hier niet voor betalen.

Horserider22: De eerste is een nette foto, maar ik vind de kleuren wat vlak. De foto van het konijn had ik graag nog wat meer op ooghoogte gezien. Persoonlijk zou ik niet betalen voor deze foto’s en nog even door oefenen.

Hes_Han: Fijne sfeer op de eerste foto en de derde, beetje dromerig idee, ik hou daar wel van. Die met de fries vind ik mooi qua scherpte en kleuren, hetzelfde geldt voor de laatste. €35,-

Ylvy: Het is denk ik meer een persoonlijk dingetje, maar ik vind halsters altijd erg afbreuk doen aan een foto, zeker als het zo duidelijk aanwezig is. Ook had ik de kleuren graag wat meer sprankelend gezien. De derde t/m de laatse vind ik overduidelijk de beste en gebaseerd daarop zou ik €35,- betalen.

Hieronder mijn foto’s:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 22:44

Delabrador: ik vindt het al aardig netjes uit zien:-) ongeveer 20-25 euro?

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 16:16

Tjee wat leuk zeg jullie taxaties op mijn foto's :o , ik fotografeer altijd gratis namelijk.

Ik ga weer proberen te taxeren :) :

MaricoGraphy oog foto vind ik mooi , pony staat er ook mooi op :) mooie kleuren in 1 foto. Foto's met de hond vind ik niet echt geslaagd, vooral bij de 2e foto lijkt er scherp gesteld op de bladeren voor de hond. Paarden foto's 25 euro . Honden foto's 5 euro.
horserider22 leuk dat je sinds kort een spiegelreflexcamera hebt :j , vind de eerste al mooier dan de 2e met de compactcamera. lekker door gaan oefenen , ben benieuwd naar je volgende platen :) ! 5 euro
Hes_Han bij mij springen vooral de eerste 2 foto's eruit ! 1ste foto heb je een mooi moment te pakken gehad :) 25 euro!
Ylvy mooie foto's , laatste foto vind ik de mooiste. 35 euro !
DeLabrador de eerste foto vind ik de mooiste , prachtige kleuren en mooi gespeeld met scherpte. Actie foto van de labrador had ik liever nog iets meer ruimte van onderen gezien. 25 euro.

Hier weer wat van mijn kant :) volgorde naar nieuw is van onder naar boven, onder is dus de oudste en bovenste de recentste :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

xElmoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 18:28

Sorry dat ik niet op die van jullie reageer maar ik zou echt niet weten wat ik moet zeggen aangezien ik niet zo'n exper ben... sorry guys!

Ik fotografeer niet voor kosten... Ik maak af en toe wat foto's voor plezier!
Zou het alleen leuk vinden als er een waarde aan gegeven kan worden :o

Me hond (Deze heb ik nog niet bewerkt en zit nog geen logo op!)
Afbeelding

Landschap in zwitserland met bergwandelen
Afbeelding

Luchtfoto achter bij het bos bij mij.
Afbeelding

Tulp :D
Afbeelding

Me kat die overleden is :(
Afbeelding

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 21:30

xElmoni schreef:
Sorry dat ik niet op die van jullie reageer maar ik zou echt niet weten wat ik moet zeggen aangezien ik niet zo'n exper ben... sorry guys!

Alsnog moet je even een aantal taxaties opnoemen. Niet verwachten dat je zelf taxaties krijgt als je anderen ook niet taxeert. :)