De foto is opzich niet denderend donker hoor maar iets lichter had misschien al een totaal andere foto gegeven
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:OK, ik snap je punt. Heb er bewust voor gekozen om op 1 hand te focussen en niet het hele plaatje scherp te hebben omdat het dan in mijn ogen weer een standaard foto zou worden.
Foto is hier trouwens wel helder, misschien moet ik mijn beeldscherm dan eens checken als jullie beiden aaneven dat de foto donker is

gewoon een ongelukje
Je kunt ook op je camera een foto "snijden" voor evt. een volgende keer

freakish1977 schreef:NathalietjeB: eerlijk gezegd vind ik die van HD mooier........
Maar dfit soort dingen is natuurlijk puur persoonlijk, ik heb meer met zwartwit, ook al is dat zeker niet altijd mooi.
t ging er mij vooral om dat de zwart witte foto wat minder diepte geeft in de foto waardoor alles zo plat lijkt...
en je had misschien wat meer afstand moeten nemen en dan je sluitertijd wat sneller kunnen zetten en je iso wat hoger zodat je foto ook scherper is 

Er is namelijk een discussie geweest over het leveren van commentaar en ik zie de laatste paar keer dat je niet reageert op mensen of op maar 1 of 2 mensen. Zou leuk zijn als je gewoon bijleest en op iedereen comentaar levert
NathalietjeB schreef:hd het idee van het lichtinval is goed maar probeer wat verder te kijken bij je eerste foto wat meer met het licht gespeeld wat meer "bad" misschien+ dolfijn of wat meer vanaf een lager standpunt willen zien nu zie je enkel wat wier wat vastzit aan t bassin.(ff offtopic maar werk jij bij dolfinarium ofzo? jij plaatst echt vaak dolfinarium foto's)
lovey_ou schreef:En misschien is het een idee om op iedereen te reageren?Er is namelijk een discussie geweest over het leveren van commentaar en ik zie de laatste paar keer dat je niet reageert op mensen of op maar 1 of 2 mensen. Zou leuk zijn als je gewoon bijleest en op iedereen comentaar levert

Iedereen bedankt uiteraard! Ik zag dat veel mensen het touwtje bij de eerste foto weg willen werken. Ben ik het mee eens, maar ik krijg het stukje door het bit heen totaal niet netjes weg. Ben er lang mee aan het klooien geweest, maar dan stoorde het meer dat hij er niet meer zat, dan op deze manier imo. Liever had ik hem zelf ook weg willen hebben, maar dat kreeg ik gewoon niet netjes voor elkaar. Vandaar.
Mossel schreef:Aan ongeluks foto's met een onrustige achtergrond ga ik geen werk van maken haha
en bij een ongelukje is het lastig uitsnede compositie kiezen tijdens het fotograferen