De foto is opzich niet denderend donker hoor maar iets lichter had misschien al een totaal andere foto gegeven

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:OK, ik snap je punt. Heb er bewust voor gekozen om op 1 hand te focussen en niet het hele plaatje scherp te hebben omdat het dan in mijn ogen weer een standaard foto zou worden.
Foto is hier trouwens wel helder, misschien moet ik mijn beeldscherm dan eens checken als jullie beiden aaneven dat de foto donker is
freakish1977 schreef:NathalietjeB: eerlijk gezegd vind ik die van HD mooier........
Maar dfit soort dingen is natuurlijk puur persoonlijk, ik heb meer met zwartwit, ook al is dat zeker niet altijd mooi.
NathalietjeB schreef:hd het idee van het lichtinval is goed maar probeer wat verder te kijken bij je eerste foto wat meer met het licht gespeeld wat meer "bad" misschien+ dolfijn of wat meer vanaf een lager standpunt willen zien nu zie je enkel wat wier wat vastzit aan t bassin.(ff offtopic maar werk jij bij dolfinarium ofzo? jij plaatst echt vaak dolfinarium foto's)
lovey_ou schreef:En misschien is het een idee om op iedereen te reageren?Er is namelijk een discussie geweest over het leveren van commentaar en ik zie de laatste paar keer dat je niet reageert op mensen of op maar 1 of 2 mensen. Zou leuk zijn als je gewoon bijleest en op iedereen comentaar levert
Mossel schreef:Aan ongeluks foto's met een onrustige achtergrond ga ik geen werk van maken haha