De 1 gaat al kapot bij 50.000 kilometer en de andere pas over de 5 ton

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nienkefelice schreef:zou je mij een paar voorbeelden kunnen geven die dat wel hebben? en dat betekend dus dat wanneer ik de 5100 heb, ik er een lens op moet hebben met scherpstel monitor?
Optisana schreef:mmm.. oke. ik ben een simpel kodak pocket cameraatje gewend dus dan is een spiegelreflexcamera al sowieso een grote verbetering.
Maar welk body zou jij dan aanraden?
Optisana schreef:Bagheera_206 schreef:Wat is je budget? Je zou ook nog naar de Canon 1100D kunnen kijken.
Heb eigenlijk geen max
ivy_power89 schreef:In feite is dat dus het zelfde als bij bijvoorbeeld een plasma tv, die na 1000 uur aan staan, minder wordt/
Marit schreef:Ik ben misschien op zoek naar een nieuwe camera voor in de toekomst. Ik heb nu de sony alpha 100 die me eigenlijk prima bevalt. Het enige gigantische nadeel is de ruis. Bij ISO 200 komt die al tevoorschijn en het stoort me ontzettend.
Weet iemand of er vergelijkbare camera's van sony zijn die dit probleem niet hebben? Het liefst hou ik het bij een Sony zodat ik mijn lenzen gewoon kan houden.
KBTP schreef:Ik wil mij ook even melden, heb het topic globaal doorgelezen en zie de Canon 1100D vaak langskomen, ik twijfel tussen de Canon 1100D de Nikon D3100... Wat kunnen jullie mij adviseren en waarom?