Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LostEscape schreef:Ja Ja... mijn Kit lens is eraan gegaan, mijn moeder heeft niet zo veel verstand van SLR camera's en die had de lens dus op AF laten staan terwijl die uitstond en opgeborgen,
en nu is de automatische functie dus stuk!
maar ik krijg een nieuwe van haar maar ik vroeg me af, is het dan wel zo slim om weer een kitlens te nemen?
of kan je dan beter voor een 18 - 85 of 18 - 135 of 18 - 200 gaan, en zo ja, dan voor een Canon lens? of een Sigma want dat verschilt nogal wat qua Prijs! Iemand ervaring?
ik heb een Canon 450d.
lifaya schreef:je kan de 50mm ook voor paardenfotografie gebruiken, maar ik gebruik toch liever een telelens.
Kitlens is niet geschikt voor paardenfotografie vanwege het groothoek en het minimale bereiksommige gebruiken hem wel, maar ik zou dat zelf nooit doen, tenzij je bewust groothoek ofzo wil
imd schreef:Het lijkt me inderdaad erg vreemd dat je kitlens daaraan kapot gaat. Eerst maar eens goed checken dus.
Een kitlens is een prima basislens om in je bezit te hebben. Je zou echter ook kunnen kijken naar bijvoorbeeld een 17-70 2.8-3.5 oid. Ligt er net aan wat je wensen en je budget zijn
imd schreef:Maar die wil je nietNee serieus, je hebt ze ook van Sigma en Tamron en Tokina
![]()
Ik ben zelf ook aan het orienteren:
imd @ [FK] [INFO] Welk objectief moet ik kopen? #2
Deze post en de volgende 1-2 pagina's even lezen