Okee Smeejj! Ik wacht op het resultaat Zeg maar wanneer je gaat beginnen, veel plezier en succes ermee Kimmie, ik ga er misschein 1 doen, weet nog niet zeker. Heb je geen mooie foto van de zeikant van zijn kop? Je hebt er wel 1, maar een andere?
Ehm. Dit is het resultaat van mijn ik-verveel-me-pak-een-pen-en-stift-en-kras-binnen-5-minuten-wat-op-papier-moment:
Klopt, het is niet realistisch. Kan ik ook niet binnen 5 min. Ik gebrukte een foto uit het eerste 'wie wil mijn paard tekenen'-topic als voorbeeld, maar ik weet niet meer van wie het paard is.
Het lijkt ook niet, dus op zich is het niet zo interessant.
Nevony: Heb je in het topic tips gegeven. _Lorrete_: Ik vind hem wel leuk hoor! Owja, heb ook een schets gemaakt van een haflinger. Ik vind hem erg mooi. Zal de foto ffe plaatsen!
Ik heb hem lelijk overgetrokke met de compu. niet helemaal klopppend. Ik maak morgen een goeie foto Maar ik moet gaan, en de fotoos waren heel licht. Dus heb hem snel overgetrokken, en dus niet helemaal goed kloppend... Doeiii! Morgen komt er een goeie foto!
Die eerste vind k erg mooi, Kimmie! Sans6: Idd, deze zijn beter Die oortjes Echt leuk Ben nu dus nog met die haflinger bezig. Heb op het moment helaas niet zoveel tijd om te tekenen, alleen s'avonds. Ik kom uit school, moet pw's leren en/of hw maken. Dan naar Farouche, en dan kan ik ffies tekenen, en ja.... Dan heb ik niet zo heel veel tijd meer Helaas... maarja... Ik ga leren Doei...
Tjaa.. Vond het er zo raar uitzien, wel mooie pony! Maarre smeetjoew ( en andere natuurlijk ) : Wat vinden je ervan? Het is nog alleen de schets hoor, en ik heb hem op de computer ffies snell en lelijk overgetrokken. Het was zo licht dat je het bijna niet zag
Had hem al neergezet, maar geen reactie gekregen ik zal trouwens de foto er ook ffies bij zette!