Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Amanda schreef:Samsung E800 (geloof ik),.
frunnik schreef:OK dank je wel.
Ik heb nu een Ultra dus denk dat ik daar dan maar bij blijf, bevalt best. En je kunt ze via Ebay in China en Hong kong voor de helft van de prijs bestellen incl. verzendkosten. Dus dat scheelt een heleboel
manzano schreef:Amanda schreef:Samsung E800 (geloof ik),.
Dat is een mobiele telefoon
manzano schreef:frunnik schreef:OK dank je wel.
Ik heb nu een Ultra dus denk dat ik daar dan maar bij blijf, bevalt best. En je kunt ze via Ebay in China en Hong kong voor de helft van de prijs bestellen incl. verzendkosten. Dus dat scheelt een heleboel
Denk eraan..... daar komt nog wel importbelasting overheen. En dat vermelden ze er nooit bij! Heb op veel fora al reacties van mensen gezien die daar ook niet aangedacht hadden en toen werd het opeens veel duurder
op www.one2remember.nl zijn ze ook goed betaalbaar met lage verzendkosten.
Scum schreef:Mwah, een beetje maar.......
De D70 zie ik nu voor 588 staan, en de D200 voor maar 1575
frunnik schreef:Dat vraag ik me dus ook af, want het gaat via Ebay. Dus je betaalt aan een handelaar, inclusief verzendkosten. Aan wie zou ik dan de importbelasting moeten betalen???
Want het scheelt dus echt de helft, 2 GB CF sandisk ultra II voor 45,- euro inclusief verzendkosten bijvoorbeeld.
Olympia schreef:Scum schreef:Mwah, een beetje maar.......
De D70 zie ik nu voor 588 staan, en de D200 voor maar 1575
En waar heb je die zien staan als ik mag vragen?
CocoChanel schreef:Ibbel (boktnaam) heeft deze camera.Hoe kennen jullie de Canon EOS 30D? Goede camera?
CocoChanel schreef:Hoe kennen jullie de Canon EOS 30D? Goede camera?