Mijn potw #03

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kanzi schreef:Hilly200; Mooie foto, misschien iets meer licht op de potloden, die zijn in dit geval wel een belangrijk deel van de foto.
babel schreef:HIlly200
Stoor me een klein beetje aan de streep in het midden, waar komt die vandaan? Mooi licht wel, misschien iets meer inzoomen op het kaarsje zelf zodat de omgeving weg valt?
Gracezellaa schreef:Zou het ook leuk zijn om met thema's te gaan werken in dit topic? Ik ben soms wat inspiratieloos en ik verwacht dat ik niet de enige ben die hier last van heeft. Door het gebruik van een thema denk ik dat ik persoonlijk meer een stok achter de deur zou hebben om iets anders te fotograferen dan een standaard bloemetje of paard. Zijn er mensen die zich hierin kunnen vinden? Het thema is dan niet verplicht, maar een leuke extra optie of uitdaging
Gracezellaa schreef:Ah oke, dat wist ik niet.
Het idee was meer een optioneel thema. Dus gebruiken als je het iets vindt en anders gewoon lekker je eigen ding doen.
Babel schreef:Ik denk dat vooral de verschillende blaadjes om de paddestoel heen me wat afleiden. Het idee vind ik dus wel heel tof, maar de blaadjes en structuur daarvan leiden me wat af. Ik had denk ik liever enkel de paddestoel in het midden gehad, dus iets meer clean, zonder de bruine blaadjes eromheen.
Tof om zo te kunnen pratenFijn dat we zo open staan voor kritiek van elkaar!
Babel schreef:Jaaaaa, die foto vind ik super tof! Precies wat ik in gedachten had![]()
Graag gedaan hoor, alleen maar leuk om van elkaar te leren. Fijn ook dat ik niet bot overkom haha.
Agossie schreef:Ooooh! Als ik dat eerder had geweten!!
Ik heb het thuis op de lijst aangepast. De foto bij jou is van Toydoll...
Dit is jouw foto:
Bumblehorse