[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 20:14

Irene96: spooky foto :P , maar hij heeft wel iets. Je ogen komen mooi uit. Het enige wat ik mij afvraag is over er niet toch nog iets wat meer belichting langs links zou moeten; maar het is een sprekende foto vind ik :)

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 20:17

Irene96 Mooi......mijn ogen worden steeds weer naar de jouwe getrokken ik blijf er naar kijken!

MyHu Wat een schatje, zou alleen de rode oogjes wegwerken als je dat kunt dan kijkt hij niet zo "duivels"
Laatst bijgewerkt door binky op 15-01-14 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 20:18

Balou_k
Leuke foto! Echter zal ik de volgende keer als je een shet fotografeert even wat meer door je knieen gaan, de foto lijkt nu erg veel van boven genomen te zijn. Als je de pony op ooghoogte fotografeert oogt de shet ook al een stukje groter!

Dat doe ik normaal zeker, maar zoals ik al zei was deze shet nogal opgefokt en trok haar baasje door de hele bak waardoor ik dit niet verantwoord vond. Ben door mijn knieën gegaan zodat ik (ook enkele keren moeten doen) weg kon springen. :')

brenda36

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 20:28

Zie alweer mooie foto's voorbij komen. Morgen ga ik weer een stukje feedback schrijven!

eclair98 schreef:
Mag ik jullie OPOTW tumblr's?? :D

http://brendaschuringa.tumblr.com/

Robin_Rikkie

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 20:43

Ik ga kijken of ik het nog red om van het weekend feedback te geven voor week 2 voor degene waarbij ik het nog niet gedaan had!

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 20:52

Dan werk ik even de rode oogjes weg :))
En Agossie, zal ik doen!

Als je een feedback geeft, vind ik dat je wel iedereen moet doen :))

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 21:01

Jaa, doe ik ook als er tijd voor heb. Vorige week heb ik al een deel gedaan, voor zover er foto's ingestuurd waren omdat ik toen tijd had, dus al een deel gedaan, hoef ik van de week minder te doen :D

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 11:56

@naomi_g1998; dankjewel, ik denk dat hij of nog iets donkerder had moeten zijn, of inderdaad oorspronkelijke kleur :j
@Lipydo&monbyou&sanne_com; ben ik me van bewust, dankjewel. Ik kreeg anders lantaarnpalen op de foto, dus vandaar dat hij zo krap is.
@MyHu&RianneH; mee eens, dankjewel!
@TrendyLover; dankjewel, daar ga ik de volgende keer mee aan de slag. Dit was eigenlijk mijn eerste poging, dus vind het zeker leuk om dat te proberen.
@Jolandaa_&TammyVN&C_estmoi&laurajoy15; scherpte is inderdaad ver te zoeken :oo
@Marjoow; dat ga ik proberen, dankjewel!
@Lizaa0; wat lief, dankjewel!

Week #3

Afbeelding

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 12:51

_Kiki_: Het is zeker een foto die mij aanspreekt. Het plaatje met de tekst op is mooi scherp. :)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 13:32

TrendyLover, het spreekt mij niet echt aan. Niet zozeer omdat ze zo dun is maar dit soort foto's zie ik liever vanaf de kont en dan dat het paard naar achter kijkt snap je? Ik vind deze een beetje somber door het zwart witte en door het 'onderwerp' een beetje saai.

Yvonne_V, heerlijk koppie zit daar op! Paard en spetters zijn mooi scherp en de achtergrond niet te vaagjes. Heel mooi gedaan!

Marit, ik vind die vage vlekjes er niet echt bij passen en ik vind het jammer dat het meisje geen benen heeft. Haar hand vind ik ook een beetje raar. Héél jammer want is echt een hele leuke foto verder!

DmNqUe, ik snap niet helemaal wat de veertjes er mee te maken hebben? Ik vind dit soort foto's met zoveel make-up etc nooit echt mijn ding maar het is wel heel goed dat haar zwarte jurk niet wegvalt in de achtergrond!

HeavensLove, haha wat een grappig dier! Wat is het? Ik vind het jammer dat zijn nek (?) ietsje waziger is dan het hoofd en de rest van het lichaam. Wel gave kleuren. Enige waar ik een beetje door word afgeleid is dat stukje stok? die je nog ziet. Dan had ik liever een groter deel gezien denk ik.

XiiaaooNaa, volgens mij heb ik die al beoordeelt?

Kelszz_, die spreekt mij niet zo aan. Ik heb niet echt een punt waar ik naar kijk. Bij en rondom het oog is de vacht ook vies van modder/zand. Ik had het oog zelf wat scherper willen zien.

SachemLover, slechte kwaliteit. Ik snap het idee maar ik vind het wat slecht uitgevoerd. Je had beter de tekst via de computer er op kunnen zetten zoals je op tumblr vaak ziet in zo'n witte balk. De propjes zijn van ander papier dan het blaadje wat de beer vast houd en je ziet het kaartje van de beer bij zijn been. De kleuren vind ik ook niet mooi overkomen.

ismy, lieve foto! Ik had jullie iets scherper willen zien en misschien was het ook leuker geweest als je jullie benen ook kon zien? Ik vind die dikke boom wel wat 'te dik' in vergelijking met de rest van de omgeving zeg maar. Ik was dus een paar meter naar rechts gelopen. :)

xLoki, ik vind het jammer van de schaduw op je gezicht, dat vind ik er niet echt bij passen. Wel heb je heel natuurlijk je mond open, niet heel overdreven geacteerd. Heel mooi!

binky, ik vind het jammer dat de blaadjes ook best scherp zijn. Mijn aandacht word persoonlijk eerst naar het veertje getrokken maar ook naar de rest. Ik had die dus waziger willen zien want het veertje met de druppels is echt heel mooi gelukt!

Irene96, zoals ik hierboven ergens ook al zei ben ik niet van de foto's met dit soort make-up en zo. Ik vind het persoonlijk dus echt to much maar verder heel knap gedaan.

_Kiki_, mooi gedaan! Mysterieuze foto. Tekst is mooi scherp en duidelijk, helemaal goed! :j

MyHu, ik wist niet welke foto je nou kiest dus jou heb ik even overgeslagen.

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 13:53

Week 3:

Afbeelding

Niet zo heel bijzonder maar ik had deze week even niks anders :o

Feedback voor week 2 komt z.s.m!

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 14:09

Jammer dat ik dit topic nu pas zie! Ik wil ook graag meedoen!

Hier mijn foto voor week#3
Afbeelding
(Zelfportret)

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 14:17

Ik ga binnenkort even op iedereen reageren, maar wil nu toch even op MB_foto reageren.. Ik vind hem ongelooflijk sterk en emotioneel.. _O_

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 14:37

showteam, prachtige kat zeg!! Ik vind de kast waar die achter staat té wazig maar verder echt een geweldige foto!

MB_foto, die heeft een hele sterke sfeer! Ik moet gelijk aan dit filmpje denken https://www.youtube.com/watch?v=hsD26zN-4UM en dan rond 48 seconden. Heel mooi gedaan!

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 15:15

Showteam: Wat een prachtig katje heb je daar! Die ogen <3 Ik vind het een goede foto, misschien dat ik hem nog net iets meer had uitgesneden, maar verder niets op aan te merken. Je aandacht wordt meteen getrokken door die prachtige ogen :D

Mb_foto: de foto heeft iets, maar er zijn toch ook wat elementen die mij storen in je foto: het andere paard en de draad van de weides. Moest het enkel jij en het paard geweest zijn, zou ik hem helemaal toppie gevonden hebben. Er straalt inderdaad emotionaliteit van de foto, maar mijn aandacht wordt dus wat afgeleid door de achtergrond. Dit is niet demotiverend bedoeld he! Ik zeg wat ik voel als ik de foto zie :)

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 15:25

Dankjullie voor de feedback!

Asselruiter: idd, de achtergrond is erg storend. Maar voor school moesten we voor photoshop thuis wat oefenen. Dus ik heb gewoon snel mn statief geplaatst, fotos gemaakt, op 5 min. Door de donker helaas altijd krap met tijd.
En uiteindelijk met bewerken vond ik hem wel leuk geworden :) dus dacht ik, ik plaats hem hier, en dan kan ik met die commentaar weer verbeteren :D
Heel erg bedankt iig :) als dat de 'enige commentaar' is, ben ik blij :p
En ik ben al blij, dat bij iedereen het doel van de foto, de emotie, zichtbaar is :)

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 15:33

Doe zo verder Mb_foto! ;)

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 17:20

Mijn week 3.
Even eentje uit de oude doos omdat ik nu met mijn examens geen tijd heb !
Als ik deze foto zie verlang ik naar de zomer hahah

Afbeelding

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 17:25

...
Laatst bijgewerkt door MyHu op 16-01-14 17:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 17:28

_Kiki_ Erg aansprekende foto! Mooi :)

showteam Leuke foto! Had hem wel leuker gevonden als je nog iets meer van de kat zou zien

Mb_foto Wauw gaaf!

Fenneeee Wauw _/-\o_

MyHu Ik had de foto zelf even recht getrokken en de rode ogen weg gewerkt

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 17:30

Ik ben maandag vrij dus dan ga ik me maar is wagen aan feedback geven

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 17:42

Mb_foto schreef:
Jammer dat ik dit topic nu pas zie! Ik wil ook graag meedoen!

Hier mijn foto voor week#3
[ Afbeelding ]
(Zelfportret)

Prachtig! Alsof je een paard wat over is naar de eeuwige groene weides weer even mocht ontmoeten.........daar word je stil van, jammer als je dan verder kijkt (en het andere paard ook doorzichtig ziet en de draden...) en je daardoor meteen "ontwaakt"

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 17:42

Fenneeee: Hele mooie foto! Meer kan ik hierover niet zeggen _/-\o_

MyHu: jouw foto is weg?

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 17:47

Asselruiter schreef:
Fenneeee: Hele mooie foto! Meer kan ik hierover niet zeggen _/-\o_

MyHu: jouw foto is weg?

Ja, klopt, plaats hem zo opnieuw :))
Even de nabewerking toch doen via iets anders.

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 17:58

Week 3
Lens EF-S18-55mm f/3.5-5.6 III, Canon EOS1100D
Afbeelding
Ik heb geprobeerd mijn cavia geslaagd op de foto gezetten. Toevallig is het bankje zwart, en de muur wit :))
Alleen geeft bokt verkleinen + online bewerken scherpteverlies.