Het is een kleine foto, maar geloof het of niet dit is mijn eerst bewerkte foto, wel met tekst en uitleg van bepaalde sites en turtorials over photoshop, aan de rechterkant stond de eigenaar van het paard, ik zal nog de originele foto er bij zetten, heb nu alleen deze
Captain_
Geplaatst: 23-01-14 23:22
Vandaag ook weer eens fanatiek gephotoshopt op een foto van afgelopen zomer... ben benieuwd wat jullie ervan vinden!! Ben pas net photoshop aan het ontdekken
Haha inderdaad livetime, das weer een mooi klusje voor morgen :p En dankje (jullie) wel
Liamssfork
Geplaatst: 24-01-14 00:41
Geweldig! Zie prachtige foto's voorbij komen. Heb er totaal geen moeite mee als fotografen de foto's 'wat' (na)bewerken. Niks mis mee om het beste uit een foto te halen! Hoop dat ik ook ooit nog eens zo ver mag komen met fotografie en bewerking. Oefening baart kunst zal ik dan maar zeggen Diep respect in ieder geval haha!
Om heel eerlijk te zijn vind ik die eerste nog het mooiste
baroeg
Geplaatst: 24-01-14 10:51
Wow ziet er goed uit! Ff volgen hoor, ik heb apple computer dus ik bewerk eigenlijk altijd gewoon met iphoto... T werkt maar toch nog niet helemaal naar wens. Iemand een aanrader voor een ander programma?
pluisje88
Geplaatst: 24-01-14 11:19
kani_ejj schreef:
Weet iemand hoe je van een gewone foto een zwarte foto maakt ?? Wil ik gebruiken voor m'n logo.
Dit zou ik ook heel graag willen weten Ik ga eens rondkijken in de verschillende tutorials die er al zijn. foto's maken lukt redelijk. op het gebied van bewerken moet ik nog veel leren
Dat ligt er erg aan wat voor foto het is. Je zult eerst het gebied moeten uitsnijden wat je zwart wil hebben. Vervolgens kun je bij niveaus het schuifje van rechts helemaal naar links schuiven en tada
Ik weet niet of ik de vraag hier mag stellen maar ik ben sinds 2 weken in het bezit van een nikon D3100 maar hoe kun je hiermee mooie foto's maken van bewegende paarden bijvoorbeeld? En hebben jullie tips voor de instellingen? Ik hou van photoshoppen, maar moet het nog wel doorhebben. Hoe bewerken jullie dingen weg?
Voor de bewegingen moet je spelen met je sluitertijd. Dus hoelang de camera 'open' staat en dus een foto maakt. Met snelle beweging is een kortere sluitertijd vaak beter. Maar afhankelijk van wat je wilt zou ik zeggen... Explore de sluitertijd functie