Hier mijn foto van de week.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_l_amanda_l_ schreef:mja, wat dichter en "vlakker" op het papier denk ik, nu is het wat recht tegen de tekst aan, zeg maar, kan het niet echt beschrijven, wacht,
ik teken em ff heel simpelvoorbeeldje
Ligt natuurlijk ook een beetje aan het soort camera wat je hebt, als je je diafragma getal zo laag mogelijk instelt, is dat scherpe vlak veel smaller... Maar wel een mooie betekenis!
Lunaeekie schreef:Week 5:
Calice:Prachtige foto. Ik vind de kleuren heel erg mooi
fro: Ik vind dat het op de meeste delen onscherp is, en een ander deel scherp een beetje storend. Het idee is wel leuk
Iejoorr: leuke foto
Jespri: ziet er al goed uit, alleen hij lijkt mij ook een beetje te donker, waardoor het achterste oor een beetje wegvalt
joelleollie: Wat een leuke foto, erg leuk idee
KirstenVosje: De foto spreekt mij niet echt aan, er zit links een vlek? op, en ik vind de kleuren en de houding van de pony niet zo mooi. Sorry
__Lauraa: Leuke foto, de pony kijkt leuk. Waar ik me wel aan stoor zijn alle stukjes van het hoofdstel die uitsteken
lifaya: Prachtige foto! Geen commentaar
Nefertarie: Wintersport! leuk idee, en ook vanuit een mooi punt genomen.
_nvds: inderdaad jammer dat het achterste pootje wat wazig is, verder leuk.
RobinBuck: mooie foto, hij kijkt heel lief. Alleen jammer van de frontriem
wienkecarlo: jammer dat hij donker is en er zo veel ruis in zit. Het is wel een schattige foto
XiiaaooNaa: wauw, mooie foto. Ik vind de kleuren zo erg mooi. Alleen jammer dat het achterste stukje van de ketting ineens veel waziger is als de rest
x_Kaat_x: de foto spreekt mij niet aan, sorry. Ik vind de houding niet zo mooi, en het oogje is een beetje vies
De rest komt nog:D
Lunaeekie schreef:Week 5:
Calice:Prachtige foto. Ik vind de kleuren heel erg mooi
fro: Ik vind dat het op de meeste delen onscherp is, en een ander deel scherp een beetje storend. Het idee is wel leuk
Iejoorr: leuke foto
Jespri: ziet er al goed uit, alleen hij lijkt mij ook een beetje te donker, waardoor het achterste oor een beetje wegvalt
joelleollie: Wat een leuke foto, erg leuk idee
KirstenVosje: De foto spreekt mij niet echt aan, er zit links een vlek? op, en ik vind de kleuren en de houding van de pony niet zo mooi. Sorry
__Lauraa: Leuke foto, de pony kijkt leuk. Waar ik me wel aan stoor zijn alle stukjes van het hoofdstel die uitsteken
lifaya: Prachtige foto! Geen commentaar
Nefertarie: Wintersport! leuk idee, en ook vanuit een mooi punt genomen.
_nvds: inderdaad jammer dat het achterste pootje wat wazig is, verder leuk.
RobinBuck: mooie foto, hij kijkt heel lief. Alleen jammer van de frontriem
wienkecarlo: jammer dat hij donker is en er zo veel ruis in zit. Het is wel een schattige foto
XiiaaooNaa: wauw, mooie foto. Ik vind de kleuren zo erg mooi. Alleen jammer dat het achterste stukje van de ketting ineens veel waziger is als de rest
x_Kaat_x: de foto spreekt mij niet aan, sorry. Ik vind de houding niet zo mooi, en het oogje is een beetje vies
De rest komt nog:D
Gianti schreef:zo even mijn foto maar maken, heb alleen nog helemaal geen idee wat, is gelukkig wel een zonnetje
Agossie schreef:Gianti schreef:zo even mijn foto maar maken, heb alleen nog helemaal geen idee wat, is gelukkig wel een zonnetje
Dat heb ik dus ook... Ik ben al de hele week inspiratieloos! Maar misschien een idee... Hoop we dat het zonnetje blijft!
Ik ga zo weer even een samenvatting plaatsen, want we zitten alweer op zaterdag!
Agossie schreef:Kijk, je kan dan wel oud zijn (bijna 18), je me moet jezelf, net als elke andere kat, gewoon kunnen wassen. Waarom dan niet lekker in het zonnetje in de keuken!
Mijn foto van week 5. (Dank je Max, voor je mooie pose en dat je er gewoon nog bent.)
[ Afbeelding ]
En ja, ik weet dat ik mijn ramen moet zemen...