Ik plak gewoon nooit zo goed op foto's die ik zelf maak Maar misschien dat ik ondertussen wel beetje een idee heb ... waarbij ik zelf niet echt in beeld ben.
boooo
Geplaatst: 03-01-13 14:24
Lipydo schreef:
Ha, twee vliegen in één klap (52 weken project)! Leuk! Mooie uitdaging.
Mooie foto. Je hebt je gezicht nog wat lichter gemaakt of niet? Vind het wel wat hebben zo.
En ik heb een foto uitermate geschikt voor dit thema alleen heb ik die foto al een tijd geleden gemaakt...en die kan niet opnieuw aangezien mijn statief kapot is....zou ik die foto die ik dus al heb mogen inzenden?
Ik ga ook proberen feedback te geven, maar verwacht er maar niks van Doanique: Het heeft wel wat, vooral door het ijzige denk ik. Je ogen trekken op deze foto heel mooi de aandacht.
JvBfoto
Geplaatst: 03-01-13 20:34
Ik weet niet zeker of ik mijn foto hiervoor dan in mag zenden. Hij is vrij recent, ik heb hem onlangs (paar weken terug) gemaakt toevallig ook naar aanleiding van digifotopro, al heb ik hem nooit hiervoor ingezonden. Mijn bedoeling was om een een minder 'standaard' zelfportret te maken..denk dat het niet zo standaard wel gelukt is
Zal van de week ook even feedback geven op de rest (en de nog komende) foto's..
Lynn_FDA
Geplaatst: 03-01-13 20:34
Wil je hem wel plaatsen ben er nu wel benieuwd naar
JvBFoto, erg interessante foto, maar hij is niet naar aanleiding van het thema in dit topic gemaakt, en zou helaas daardoor niet mogen medingen. Het "niet zo standaard" klopt inderdaad wel! Ik denk ook dat heel veel fotografen zich hierin echt kunnen vinden.