Is er voor mij hier iemand die een foto scherper zou kunnen maken? stuur me ALSJEBLIEFT een pb'tje, want ik wil nml. een foto af laten drukken op poster formaat..
Ik zit ook met een foto die erg wazig en onduidelijk is.. Heb zelf bewerkingsprogramma maar mij lukt het niet. Weet iemand of het uberhaupt mogelijk is deze scherper/beter te krijgen?? Thanks..
Zal iemand mijn foto willen bewerken staat op de vorige pagina (46) Van die jongen met die hond.Ik zou graag die andere foto's er bij op willen hebben zodat die op canvas kan worden gemaakt.En miss de tegel achtergrond veranderen in gras.Alvast bedankt
Ps de grote foto het liefst van mijn vriend met de hond en de kleintes in blokjes er naast ofzo
zou er iemand voor mij een avater, of gewoon een bewerking met mijn foto's willen maken? ze heet beppie, en ik vind roze een mooie kleur als je iets met kleuren wil doen.
Wie wil voor mij een mooie avatar maken? Ik wil daar graag een zwarte rand om (net zo dik als die van mij ava nu..) Ze heet Judith.. en beleeft nu haar laatste weekjes bij mij.. (geen r.i.p. of iets dergelijks erop zetten aub..) De foto's:
Ik er dan niemand die wat met die foto's van mij kan op pagina 46.Zou ze wel graag bewerkt willen hebben.Omdat ik liever geen 4 foto's van 1 hond in de kamer wil hebben