erg fijn, heb er al leuke portretjes mee geschoten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissToseland schreef:ja ik heb hem! (50 mm f1.8)
elmiran schreef:yvonnepuntnl schreef:
Als je een camera hebt, waar al IS in zit, scheelt dat weer bij de aanschaf van de lenzen. Je kunt de IS op de camera dan makkelijk aan en uitzetten op momenten dat dat nodig is.
Misschien een domme vraag maar waarom moet je de IS uitzetten als je foto's maakt van bewegende paarden?? Bij mij staat ie meestal al wel uit, alleen als het wat donker is gebruik ik het.
manzano schreef:Canon heeft ook een 75-300 USM voor ong. dezelfde prijs als de 55-200. Dus dat is misschien ook nog een optie voor je........
Myukii schreef:MissToseland schreef:ja ik heb hem! (50 mm f1.8)
Ik heb hem gisteren ook binnengekregen! Hij is inderdaad heel erg fijn
marianr schreef:manzano schreef:Canon heeft ook een 75-300 USM voor ong. dezelfde prijs als de 55-200. Dus dat is misschien ook nog een optie voor je........
Oh jee nog een om over na te denkenIk neig ook steeds meer naar de 55-200. Heeft iemand trouwens ervaring met een extender/converter voor op een zoomlens?
Fairytail schreef:De combi binnen bak en veel zoom zal niet goedkoop zijn.. helaas
Er zijn objectieven van canon en sigma die wel aan je eisen tegemoed komen kijk eens bij blz1 voorbeeld foto's van lensen met bijvoorbeeld 70-200 mm en f2.8
Canon EF 28-70 mm F2,8 L USM
Canon EF 50mm F1,8 erg lichtgevoelig goed voor portretten
Canon EF 70-200 F2,8 L USM lichtgevoelig en een groot bereik
Sigma 70-200 F2.8 APO HSM redelijk lichtgevoelig en een groot bereik
Steef_ schreef:Fairytail schreef:De combi binnen bak en veel zoom zal niet goedkoop zijn.. helaas
Er zijn objectieven van canon en sigma die wel aan je eisen tegemoed komen kijk eens bij blz1 voorbeeld foto's van lensen met bijvoorbeeld 70-200 mm en f2.8
bedankt
heeft er toevallig iemand voorbeeld foto's die gemaakt zijn met deze lenzen?
Steef_ schreef:Fairytail schreef:De combi binnen bak en veel zoom zal niet goedkoop zijn.. helaas
bedankt
heeft er toevallig iemand voorbeeld foto's die gemaakt zijn met deze lenzen?
Fairytail schreef:Canon EF 70-200 F2,8 L USM lichtgevoelig en een groot bereik