Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskiaatje schreef:Wie wil mij helpen? Diegene zou ik echt ontzettend dankbaar zijn. Mijn meisje en ik zijn volgende week een half jaar samen en ik wilde een mooi fotolijstje kopen en daarin een foto van ons samen doen. Nu heb ik twee verschillende foto's (lijk wel veel op elkaar) en als iemand één daarvan zou willen bewerken? Dat ik 'm uit kan printen en in een fotolijstje kan doen? Het gaat dus om een lijstje, dus niet met teveel fratsen, enzovoorts. De foto's staan in mijn profiel. Als iemand het wil doen, heel gaag! Ik zou 'm dan graag in een pBtje krijgen, voor het geval dat ik er weer over heen kijk.
Er hoeft verder niks bijgeschreven te worden, misschien alles om ons heen vervaagd en dan wij heel duidelijk, ofzo?
rivanalover schreef:Chella@ Bedankt maar het paard heet Daisy..
Saskiaatje schreef:Saskiaatje schreef:Wie wil mij helpen? Diegene zou ik echt ontzettend dankbaar zijn. Mijn meisje en ik zijn volgende week een half jaar samen en ik wilde een mooi fotolijstje kopen en daarin een foto van ons samen doen. Nu heb ik twee verschillende foto's (lijk wel veel op elkaar) en als iemand één daarvan zou willen bewerken? Dat ik 'm uit kan printen en in een fotolijstje kan doen? Het gaat dus om een lijstje, dus niet met teveel fratsen, enzovoorts. De foto's staan in mijn profiel. Als iemand het wil doen, heel gaag! Ik zou 'm dan graag in een pBtje krijgen, voor het geval dat ik er weer over heen kijk.
Er hoeft verder niks bijgeschreven te worden, misschien alles om ons heen vervaagd en dan wij heel duidelijk, ofzo?
![]()
@ x_baumgold_x; Wat heb jij een schattig broertje.
DebbjJ schreef:
is dit wat?
[foto]
Beter krijg ik 'm niet, foto was best onscherp
XUlyssesX schreef:hallo
wat een mooie creaties allemaal
kunnen jullie ook een foto van mij bewerken en een leuke feestmuts op mijn hoofd plaatse?
http://img83.imageshack.us/img83/4008/ikui7.jpg
en het gezicht links van mij weg kunnen halen?
bedankt
janique schreef:At LittleAnn.. hoop dat je het wat vind..haha
Shalimar schreef:@Saskiaatje:
Ik heb even in je profiel geneusd...ik hoop dat je het niet erg vindt...
[foto]
Saskiaatje schreef:Shalimar schreef:@Saskiaatje:
Ik heb even in je profiel geneusd...ik hoop dat je het niet erg vindt...
[foto]
Geweldig! Wauw.. Ik ben sprakeloos.
*raapt haar kin op van de grond