@Farouche2 en Sabertje: Sorry maar ik heb de kaarten nog steeds niet gepost Ik beloof dat ik het nu ga doen *schrijft adressen op* Alleen nog even een briefje erbij doen
K heb bijna 1300 berichten Ga nu hw maken, en me tas klaar make voor morgen, en dan ga ik denk tekenen. Sans6: Als je er even een goeie hoofdfoto ofzo vanj e hond opzet teken ik die misschein, wet niet hoor, maar misschein./ Iemand anders mooie hoofdfoto van een niet al te moeilijke hond?Wil honden oefenen tekenen
dankje t is echt een stoere uitslover haha Ik heb er echt -tig foto's van maar heb niet zo'n zin om ze allemaal erop te zetten Jij hebt ook leuke nijntjes
Iemand nog een leuke foto? Heb een beetje zin om te experimenteren met wat dingetjes die ik nog heb liggen [ houtskool, aquarel, pastel etc..]. Garantie dat het wat wordt heb ik niet , maar kan het proberen.
Ik haal Lilykashmir van mijn lijstje omdat ik nog geen foto's ontavngen heb.
Lotteluvah heb jij misschien nog andere hoofdfoto's van je paardje want de overbelichte plek zorgt ervoor dat de hals overloopt in het hoofd en ik vindt het al zo'n moeilijke houding vandaar anders haal ik jou ook van mijn lijst af sorry.Ik had een opdracht gekregen van een dravend paardje met een ruiter erop maar het is te verweg om goede details te zien dus als ik een andere foto kan krijgen graag anders haal ik jou ook van mijn lijstje ik weet alleen even niet van wie die foto is
hej, smeejj, ik woon in apeldoorn (grenst aan teuge, dus niet helemaal in zuid oid) zou je een foto shoot van mijn paardje willen maken? Ik heb nog wel leuke foto's eventueel van mijn knoeperd, als je wilt experminteren met irritante drukke uitslovers ?
Stuur maar foto's nikky_jimmy . Je mag me ook wel toevoegen op msn, moet je even pb-en. En over die fotoshoot, ja teuge ken ik.. Maar dat is met de auto nog een halfuur hiervandaan. Moet ik even kijken..
Smeejj: Chek mijn profiel even, van Farouche heb ik nog mooie hoofdfotoos, moet je even naar benede bij horses, dan staan er fotoos, en dan staat er: Nieuwe fotoos! 4 februari 2006 Daar staan de nieuwste mooie fotoos. Kijk maar even