[Verhaal] Ontvoerd in Griekenland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:47

plaats maar haha ik verveel me kapot en dan heb ik weer wat te doen

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:48

lorie schreef:
plaats maar haha ik verveel me kapot en dan heb ik weer wat te doen

whaha oke, ik zit nu rond de 1000 woorden

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:51

Mooi elke keer als jou naam bij dit topic staat ga ik kijken of dr al weer geplaatst is haha

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:52

lorie schreef:
Mooi elke keer als jou naam bij dit topic staat ga ik kijken of dr al weer geplaatst is haha

whaha, ik reageer zelf ook een beetje veel geloof ik

jodoka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 16:06

is het stukje al klaar..
wil hem aflezen..en je moet door gaan tot de in nederland is :d

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 16:09

jodoka schreef:
is het stukje al klaar..
wil hem aflezen..en je moet door gaan tot de in nederland is :d

tot de in nederland is? hoe bedoel je

jodoka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 16:09

tot mark naar nederland komt haha..hou van happy end..

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 16:23

jodoka schreef:
tot mark naar nederland komt haha..hou van happy end..

whaha nou misschien word het alsnog een niet happy ending

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 16:26

extra lang stukje 1700 woorden ik vond het zelf wel een leuk einde aan dit stukje

Kate Ik wist niet dat liefde zo’n pijn kon doen : maar ik ga ik moet mijn spullen nog even inpakken
Mona Moet Maandag Weer Naar School : oké, maar hoe laat wou je vanavond gaan?
Kate Ik wist niet dat liefde zo’n pijn kon doen : als je rond een uur of 10 bij mij bent drinken we nog even wat en dan gaan we daarna, oké?
Mona Moet Maandag Weer Naar School : is goed
Mona Moet Maandag Weer Naar School : doei
Mona Moet Maandag Weer Naar School : XxXjes
Mona Moet Maandag Weer Naar School : HVJ
Kate Ik wist niet dat liefde zo’n pijn kon doen : doei
Kate Ik wist niet dat liefde zo’n pijn kon doen : HOVJ

Dan sluit ik mijn MSN af en ga mijn kamer opruimen. Al mijn vieze kleren gooi ik bij de was en wanneer alles is opgeruimd. Kijk ik even tevreden om me heen. Ik besluit om maar vast kleren voor vanavond te gaan uitzoeken. Als ik mijn kast open doe, zie ik dat die echt overvol is. Gauw kijk ik al mijn kleren door, maar niets lijkt leuk. Alles is zo kort en ik ben helemaal niet in die stemming. Maar om mijn winterkleren nou aan te gaan trekken vind ik ook overdreven, middenin de zomer. Even lach ik in mezelf, zou wel een leuk gezicht zijn. Een half uur later weet ik nog niet wat ik aan wil trekken. Uiteindelijk besluit ik om op Mona te wachten en het haar te vragen.

Dan word ik geroepen voor het eten en ik loop langzaam de trap af. Ik heb helemaal geen honger eigenlijk. “Is het goed als ik niet mee eet? Ik heb niet zo’n honger.” Als ik mijn ouders zie twijfelen zeg ik gauw. “Het komt vast door de vliegreis.” “Oké, maar wanneer je honger krijgt moet je dan zelf maar wat pakken.” Ik knik en ben blij dat ze mijn smoes geloofde. Eigenlijk komt het omdat ik me niet lekker voel door het verdriet, dat ik heb. Maar ik vind dat dat hun eigenlijk niets aan gaat. Dat is mijn privé leven. Vroeger vertelde ik hun nooit wat over mijn vriendjes en ik had geen zin om daar verandering in te brengen. Dan gaan ze toch alleen maar lopen zeuren. Als ik boven kom weet ik niet wat ik wil gaan doen en ik besluit me maar vast te gaan opfrissen.

Even later stap ik onder de douche. De warme straal loopt heerlijk over mijn lichaam.
Na een tijdje kom ik eronder vandaan, omdat ik niet precies weet hoe laat het is. De klok verteld me dat het kwart over 9 is. Gauw trek ik even makkelijke kleren aan, die ik alleen thuis draag. Omdat ik ze niet goed genoeg vind voor school, maar ze wel fijn vind zitten.

Om half 10 kom ik al beneden aan en bedenk me dat het nog veel te vroeg is. Dus zet ik de tv even aan en blijf hangen op TMF. Ik zing lekker mee met de muziek en word kom al vast een beetje in de stemming. Mark vergeet ik even en een moment voel ik me zoals vroeger. Vrij en totaal zonder zorgen.

5 minuten voor 10 gaat de bel en meteen vlieg ik op. Mona is ook altijd te vroeg, grijs ik. Ja hoor, voor de deur staat Mona. Ze heeft een spijkerrokje aan, met een leuk shirtje. Haar zwarte haar heeft ze opgestoken en wat plukjes los getrokken. Het ziet goed uit vind ik. “Heej!” zeg ik en gelijk vliegen we elkaar om de hals. “Ik heb je zo gemist. Het was echt saai hoor om uit te gaan zonder jou. Niet dat ik me niet vermaakt heb ofzo.” Gniffelt ze en samen lopen we lachend de woonkamer in. “Wat heb jij een mooie kleren aan.” Zegt ze met een plagerige stem en ik trek een heel zielig gezicht. “Vind je het niet leuk dan? Ik vond het eigenlijk super leuk.” “Zal ik je dan maar helpen met echt iets leuks kiezen?” zegt ze met een grote grijns.

Even later zitten we met zijn tweeën op de fiets. Ik heb Mona mijn kleren laten uitzoeken. Want ik wist zeker dat ik alles zou afkeuren, omdat ik het te kort vind. Nu heb ik net zoals Mona een spijkerrokje aan, met een leuk topje. Eigenlijk wou ik het afkeuren, omdat ik het te kort vond. Maar ik bedacht dat dit wel het leukste was wat er in mijn kast hing ongeveer. Dus heb ik er maar niets van gezegd. Mijn haar heb ik los hangen en mijn blonde lokken golven mooi over mijn schouders. “Zullen we naar die nieuwe discotheek gaan?” zegt Mona. “Welke nieuw discotheek?” “Die discotheek die ze aan het bouwen waren voor de vakantie. Hij is namelijk eindelijk open. Ik ben er nog niet geweest, maar heb goeie verhalen gehoord.” “Vooruit dan maar, ik heb eigenlijk wel zin om weer even helemaal los te gaan.” Zeg ik lachend en Mona knikt. “Maar hoe zat het nou met die jongens?” en Mona begint hele verhalen te vertellen. Af en toe knik ik een keertje.

Na een kwartiertje te hebben gefietst ongeveer komen we bij de nieuwe discotheek. Vol bewondering kijk ik rond als we binnen zijn. Overal dansende mensen en er word goeie muziek gedraaid. Er is een trap naar een soort terrasje kun je wel zeggen en daar kun je even zitten. “Zullen we eerst even gaan zitten en wat drinken?” vraagt Mona mij en ik knik, dat vind ik wel een goed idee. Ik voel me helemaal zenuwachtig, ook al weet ik dat het nergens op slaat. Maar deze zaal en al die dansende mensen laten me denken aan de ontvoering. Ik heb het er nog niet over gehad met Mona en dat laat ik even zo. Ik moet er zelf eerst even van bekomen. Natuurlijk had ze wel gevraagd hoe de vakantie was, maar ik heb er wat omheen gedraaid. “Ik ga wel wat drinken halen.” zegt Mona boven de muziek uit. Ik knik en loop vast de trap op, om een tafeltje te veroveren.

Even later komt Mona aan met twee glazen pisang. Vanaf onze tafel hebben we zicht op de dansende mensen beneden ons. Samen kijken Mona en ik welke jongens goed gekeurd worden of niet. Maar we zitten nog niet zo heel lang of er komt een jongen aan, met zwart haar en bruine ogen. Hij loopt recht op ons tafeltje af en verbaasd kijken we hem aan. “Dansen?” zegt hij kijkend naar Mona. Ik zie dat Mona even kijkt of ze hem knap genoeg vind. Dan kijkt ze mij even vragen aan en wanneer ik even knik, neemt ze het aanbod aan. Met mijn ogen volg ik hun terwijl de jongen Mona naar de dansvloer leidt. Even later staat Mona alweer vleiend tegen hem aan te dansen. Ik lach even in mezelf. Dan word ik op mijn schouder getikt en verrast kijk ik om. Ik kijk in de ogen van een blonde jongen me super blauwe ogen. Vroeger had ik voordat hij had gevraagd al haast de dansvloer op gesleurd, maar nu wacht ik geduldig. “Zin om te dansen.” “Ik weet niet.” Eigenlijk heb ik helemaal geen zin, hoe moet ik dansen. “Je zit hier toch niet, omdat je het zo leuk vind om je te vervelen.” Zeg hij dan met een grijns op ze gezicht. Dat geeft voor mij de doorslag om het te doen. “Vooruit dan maar. Maar haal je niets in je hoofd.” Hij schud lachend zijn hoofd.

Even later sta ik met hem op de dansvloer. Gezellig dansen we een poosje, als Mona voorbij komt. Zie ik dat ze verbaasd kijkt. Ik snap wel waarom, ik vlei altijd verschrikkelijk met het dansen. Onder het dansen, heeft de jongen de hele tijd een glimlach op zijn gezicht. Ik bedenk me dat hij wel leuk lacht. Dan komt er een langzaam nummer en ik wil de dansvloer afgaan. Maar de jongen heeft me al om mijn middel vast. Eigenlijk wil ik me losrukken, maar dan bedenk ik me dat ik me aanstel. Gewoon een beetje schuifelen betekend niets. Dus laat ik me maar door hem meevoeren over de dansvloer. Wel ben ik helemaal gespannen, vroeger na zo’n nummer zou ik hem een kus geven. Maar dat zie ik nu niet zitten en ik ben bang dat hij dat wel verwacht. “Ontspan je is een beetje.” Zegt hij dan en ik doe mijn best. Gelukkig lukt het een beetje. “En hoe heet dit mooie meisje eigenlijk?” zegt hij een klein beetje met een vleierige stem. “Kate en jij.” Zeg ik zo luchtig mogelijk, om niet vleierig te klinken. Ik merk dat hij zich wel meer in zijn hoofd haalt dan alleen dansen. Om me nu om te draaien en weg te lopen staat raar. Ik merk dat het einde van het nummer begint te komen. Hij trekt mij nog steviger tegen zich aan en ik weet zeker dat hij me zo wil kussen. Wat moet ik doen, hij geeft me geen ruimte om op tijd een stapje achteruit te doen. De tijd om nee te zeggen zal er dus wat moet ik doen. Ik voel een angstrilling over mijn rug gaan. Dit is niet wat ik wil, ik probeer me een klein beetje losser van hem af te krijgen. Maar hij trekt mij juist nog dichter naar hem toe. Ik heb haast zin om te gaan gillen van angst. “Relax” zegt hij zachtjes in mijn oor en er gaat een rilling door mij heen. Ik doe mijn mond op om laat me los te zeggen, maar er komt geen geluid uit. Ik kan mezelf wel voor me kop slaan. Natuurlijk zal nooit een jongen mij de dansvloer op vragen, voor alleen een dans. Zelf weet ik ook wel dat ik knap ben. Ik had slimmer moeten wezen, het helpt natuurlijk niets op te zeggen, haal je niets in je hoofd. Dat doen ze evengoed wel. De zenuwen stromen door mijn lichaam, angstig zoek ik naar een uitweg. Maar die lijkt er niet te zijn.

Kus Nujaro

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 16:32

Weer goed stuk

Vesper

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 16:32

Oeeeh spannend!
Is dit het einde al??

Emmaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 16:56

Nu niet stoppen !

Poiuytrewq

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 17:02

*leest*

ik ga eten k lees vanavond wel verder
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 19-06-06 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

kiimmie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 17:03

mooi hoor!!!!
hoeveel blz. heeft je verhaal eigelijk al??

Hilde_92

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 17:04

Weer zo spannend

MissJeanny

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 17:17

even aanstippen

Heb het net pas ondekt en wil t op mijn gemak lezen.

Super hoor wat ik tot nu toe heb gelezen

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 17:24

kiimmie schreef:
mooi hoor!!!!
hoeveel blz. heeft je verhaal eigelijk al??

42, maar de eerste hoofdstukken staan nog niet in mijn word bestand omdat ik die zelf niet geschreven heb dus het loopt tegen de 50 A-4tjes aan

EvelijnS

Re: [Verhaal] Ontvoerd in Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 17:28

Goede stukken, maar ik vind het zó jammer dat je msn-gesprekken gebruikt.
Zoals het er nu uitziet zou ik deze stukken weglaten, msn-gesprekken horen niet in een boek, vind ik.

Vesper

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 17:33

Ik vind het wel leuk juist.
In een boek zie ik ook wel eens msngesprekken staan, vind het wel dr bij passen

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 17:34

ik kijk wel even

gerlienke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 17:40

spannend stuk:D benieuwd hoe ze zich hier uitred.

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 17:41

Msngesprekken kunnen wel maar niet van die hele lange... Gewoon kort houden

Tutti_Frutti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 18:02

Ja idd kort houden die msn gesprekken!
Heb hem nu helemaal uit (tot hier, want je toch wel verder he ) Nu mag je niet stoppen Veel te leuk Mag geen einde komen

K1MmEl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 19:24

hahaja heel spannend weer... dit is ook geen eind. ik denk dat je mark er nog in voor moet laten komen
ik vind de msn gesprekken ene kant leuk en andere kant niet leuk... ik denk dat je wel uit moet leggen wat msn is, want er kunnen natuurlijk mensen zijn die dat niet kennen, en dan snappen ze er niks van.

quera

Re: [Verhaal] Ontvoerd in Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 19:28

nujaro zou je mij het hele verhaal in 1 keer willen pben
ik wil het graag nog een keer helemaal lezen