[verhaal] Wat je al niet kunt vinden op je oude pc!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Denise1984

Re: [verhaal] Wat je al niet kunt vinden op je oude pc!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 23:33

nee ik hoop dat ze iedereen versteld zal staan en foutloos het parcour springt. Ze heeft al te veel rottigheid meegemaakt mag nu wel een keer goed aflopen.
Wanneer gaan ze nou trouwen?

lucienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 00:13

wat een heerlijk verhaal net of je weer 10 bent en penny's zit te verslinden

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 00:28

nu krijgen de hengsten weer een slechte naam omdat ze drammerig zijn

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 01:21

Tuurlijk niet ze heeft t hier toch over een bepaalde hengst, niet over alle hengsten maargoed, leuk stukje!!!!! leuk verslagje ook

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 09:13

leuk weer ee nieuw stukje , ik hoop dat het goed afloopt kan ze wel gebruiken.

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 09:14

ja ze heeft al zoveel pech gehad

P.S. wanneer gaat ze nou trouwen of ben ik nou gek

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 12:04

vraag ik me ook al af :S

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 12:23

oei wat een rot streek van kurt om met zo een paard aan te komen zetten zal rene ook wel achter zitten die 2 kannen het wel goed vinden geloof ik hoop dat ze er heel huids af komt want dit is een misselijke grap van kurt

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 12:34

tis zeker een afgedankt paard van rene of zo,,

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 14:22

ik denk dat paard niet veel goeds beloofd

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-05 14:25

horse123 schreef:
tis zeker een afgedankt paard van rene of zo,,

Ach gut, hij kon er vast niets mee.....

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 15:21

kant ie met geen een paard

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 15:29

*benieuwd naar volgend stukje

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-05 20:54

Meredith bleef netjes zitten en toen ze er op een gegeven moment parkeerde ze de hengst zonder pardon in een hoek. "of je springt NU over dat hek heen, of je staat gewoon even stil."
De hengst kwam slippend tot stilstand. "zo hehe, dat is een goede keuze! Kun je nu een klein beetje normaal doen?"
Na een rondje stappen kwam Kurt aanlopen. Meredith haalde diep adem en stopte beleefd toen Kurt begon te praten. "Vind jij dat normaal? Dat paard is doodmoe voor dat hij wat moet doen!" Meredith keek hem aan en beet op haar lip. ze streek het paard over zijn natte hals en zei ijzig:"Commentaar graag pas als het parcours mislukt is. Heeft het paardje ook een naam?"
Kurt haalde zijn schouders op en liep weg. "Ook goedemiddag!" riep meredith hem na terwijl ze weg reed.

" succes lieverd, kijk je uit? hij heet overigens Souvenir." Mereidth knikte en draafde het parcours in. de hengst schudde ongeduldig zijn hoofd.
"Souvenir. wie verzint dat? ga je je best doen?!"
Het paard snoof en legde zijn oren plat. "Ok, dan niet, maar luisteren zul je verdorie! Kom!" Het paard was onrustig en vervelend en liet zich moeilijk sturen. echter, opeens had Meredith het gevonden!
"IS het dat? jij bent gewoon eigenwijs! Je laat je best sturen, maar niet dwingen!"
Nat van het zweet, doodmoe, maar foutloos kwamen ze door de finish... waar Kurt hen opwachtte......
"Je rijd nog een keer. een merrie deze keer. ze wacht op je in de losrijbak. en geen commentaar."

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 21:00

oei rijd ze het paard heeft hij nog commetaar mijn benieuwd wat voor paard die merrie is ben blij dat ze der heel huids is afgekomen

_Just_Me_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 11:02

Yeah,,! Foutloos
En weer leuke stukjes

prom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 14:13

hier is een trouwe fan haha *stil alles gelzen* ik durf te wedden dat het een merrie van rene is die haar der af wil bokken en ze in het ziekenhuis beland en dat rene een aantal keer de 1e prijs binne sleept! haha

enne KOMT ER NOG MEER ik ben verlieft op jou verhalen

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-05 16:35

Meredith keek hem aan en sprong van de hengt op de grond. "Hij word met de dag gekker markus! dit is ernstig!" Markus, die de hengst bij de teugels pakte lachte en zei:" ik moet je gelijk geven!"
"Ik zal eens kijken wat hij nu weer voor me klaar heeft staan, jij hebt goed je best gedaan lief paardje van me, misschien kan markus wat regelen?" Markus keek haar aan en zei:"Je wilt hem toch niet...." "jawel en dat ga jij regelen!" Ze gaf markus een snelle kus en liep fluitend, met de hengst achter zich aan naar de losrijbak. "Ga jij braaf met Nina mee, dan kom ik straks nog even bij je kkijken!" Nina kek bedenkelijk maar Meredith zei:"Je moet gewoon rustig doen Nina, hem niet dwingen, je moet hem het idee geven dat hij de keuze heeft om iets te doen of niet, en dan doet hij alles wat je wilt!"Nina keek naar de hengst en gaf hem voorzichtig een klopje. "Ok"
"dat zal mijn nieuwe opdracht zijn!" lachte Meredith in zichzelf en ze liep naar een gitzwarte merrie toe. "Wat een mooie dame ben jij zeg!"
De merrie hinnikte en snoof. "En lief ook als ik me niet heel erg vergis! Kom, ik zal eens opstijgen!" Het stalmeisje, dat meredith vaker gezien had bij Rene liet de teugels los en vlot stapte de merrie weg. "IEts klopt er niet, je bent me te makkelijk! waar zit het probleem? kom, we draven aan!" Meredith had de woorden nog neit uitgesproken of de merrie begon hevig te trillen, te zweten en draaide razendsnel om. "Zo hee, lukt het een beetje dametje? wat is er nou?" Meredith keerde haar paard en stapte weer in de richting waar ze heen wilde. weer raakte de merrie helemaal in de stress. "Mer!" Dat was markus. Meredith draaide zich om en keek hem vragend aan. "De waterbak, de waterbak in combinatie met je zweep!" "Is het dat! kleintje, ik heb die zweep alleen bij me om je aanwijzingen te geven, niet om te slaaN! Maar ik doe hem wel weg!" Inderdaad, toen meredith de zweep aan markus gegeven had onstpande de merrie zich wat, tot ze bij de waterbak kwamen die middenop het losrijterrein lag.
Opeens rreed Rene naast haar. "Je gaat Gina zonder zweep rijden?" Meredith knikte en zuchte. "Dan heb jij in elk geval tijd fouten. sterkte." Meredith klopte Gina zoals de merrie dus heette, op haar hals ern zei:'Dat zal best mee vallen he? kom maar, eerst eens kijken of je kan springen!"
Toen ze weer langs Markus stapte zei hij:"Je hebt een souvenirtje aan dit concours overgehouden...." Meredith lachte en straalde! "Thanks!"

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 16:55

leuk stukje weer ben blij dat er niks ergs gebereud is. mijn benieuwd wat er met gina geberud is in combinatie met die zweep en waterbak en wat is het souvenirtje dat ze over houd aan dit concours ben blij dat je zo vroeg gepost hebt ben vanacht tot half 2 weg dus daarna was het er niet meer van gekomen

prom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 16:57

ik wil meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer je schrijft echt supper goed en het is fijn te lezen waneer komt er meer en dan een heeeeeeeeeeeeeeel lang stuk he kan je vanaavond nog een stuk afhebben (ik ben niet hebberig )

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 17:33

leuk stukej weer ik ben benieuwd heo het met "gina"gaat

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 19:10

moonie schreef:
leuk stukje weer ben blij dat er niks ergs gebereud is. mijn benieuwd wat er met gina geberud is in combinatie met die zweep en waterbak en wat is het souvenirtje dat ze over houd aan dit concours ben blij dat je zo vroeg gepost hebt ben vanacht tot half 2 weg dus daarna was het er niet meer van gekomen

De hengst die ze had gereden heete souvenir en die hebben ze gekocht.

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 19:16

o oke zo dan komt er van als je laat naar bed gaat dan ben je sochtends niet wakker wel leuk dan ja dat souvenirtje

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 19:27

's ochtends??? haha je bericht is geplaatst om 16:55 uur whehe als ik uit ben gegaan en ik kom om 4 uur m'n bed uit is dat voor mij ook 's ochtends hoor

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-05 21:24

hihi was ook een beetje dubbelzinnig

Gina.....wie zal het zeggen??!!