Dank je wel Thats_Me! Zou heel goed kunnen kloppen ik kwam hem toevallig tegen tijdens een wandeling, had er een 70-200 lens opzitten en het beestje zat aan de andere kant van het hek dan waar ik liep daarnaast waaide het en ging de grasspriet behoorlijk heen en weer niet echt de ideale situatie, dus ik ben hier blij mee . Ik zie trouwens wel dat hij minder scherp is.. ik kon hem in LR volledig op de kop inzoomen en was daar compleet scherp, maar het kan goed zijn dat hij op t pantser net wat scherper was
Het is leuk om feedback te geven. Daardoor leer je zelf ook beter kijken en krijg je andere ideeën. Probeer het altijd positief te houden. Het blijft natuurlijk ook mijn persoonlijke kijk en gevoel. Dat kan soms verschillen.
Bedankt voor de feedback That's me! Ik maak elke week veel foto's van mijn kinderen en vind het lastig om hen herkenbaar op een openbaar forum te plaatsen vandaar dat ik ze er onherkenbaar op zet. Deze week een foto van een pony van de Schinkelpolder.
Het zijn simpele foto's van mijn kant. Re-integreren icm aangepast corona werkschema maakt dat ik niet de energie heb om fatsoenlijk te kunnen fotograferen. Komt ook wel weer, eerst gezond en fris weer kunnen werken.