[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 09:00

ismy schreef:
XiiaaooNaa: Ik vind het een héérlijke sfeervolle plaat! Is de omgeving in het echt ook zo roze? Dat zorgt voor een minder contrast en vind ik jammer..

Ennn.. Mijn week drie na lang twijfelen! Mijn vriend en ik! Bedoeld als zelfportret!
http://i40.tinypic.com/30co9s2.jpg

Nee de omgeving is niet zo roze, ik snap wat je bedoeld, dankje! :)

Eerlijk gezegd vind ik jouw eigen commentaar op mijn foto ook op je eigen foto gelden :P
De boom staat te duidelijk in zicht, deze had ik zwart gemaakt (repoussior) en een stukje afgesneden denk ik.
Wel lieve foto!

XiiaaooNaa

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 09:02

Wat een mooi sprekend zelfportret xLoki! <3
Hoe heb je die ogen zo bewerkt? :)

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:02

bedankt XiiaaooNaa voor je tip! Ik heb het inderdaad geprobeerd om de boom een stuk bij te snijden maar dat vond ik toch niet zo heel mooi.. Bedankt voor je tip!

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:46

ismy schreef:
Lipydo: Stiekeme foto's zijn soms het aller leukst! :P Nou ben ik wel benieuwd naar de rest van je resultaten :+
Bedankt, zo was het inderdaad ook bedoeld, vandaar de compositie en een klein stukje 'ons'. deze foto is eigenlijk ook favoriet bij mij. Ik ben echt in een uitprobeer modus met fotografie. Bedankt!

Marjoow: hahah bedankt! Nou heb ik stiekem even gegoogeld waar ik op lijk bij deze foto want het is een zelfportret. Grappig! :P

DmNqUe: hahah ooh wat grappig! Het lijkt net of je iets met de achtergrond hebt gedaan en dit om heen hebt bewerkt?

haha nee, ik had een hele handige veren gooiende assistent haha :') :j

manonnevot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 13:12

RianneH schreef:
manonnevot schreef:
Ik fotografeer met de canon eos 700D met 17-85 lens :)

Heb je handmatig scherpgesteld of automatisch? Zonde want met zulk materiaal zou het in principe wel scherp moeten lukken..

Ik had hem op automatisch staan, maar ik heb deze camera pas 2 weken, dus ik ben nog een beetje aan puzzelen hoe hij nou eigenlijk werkt.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 15:02

Week 2

Agossie
Ik vind het een hele fijne foto om naar te kijken, ik denk juist omdat hij heel rustig oogt maar toch net een beetje anders door de compositie en het veertje, leuk gedaan!

Ann_Pam
Mooie foto, jammer van het ‘waasje’ linsonder, verder heb ik er niks op aan te merken.

Ash_
Lief en nieuwsgierig! Fijne foto maar niet heel speciaal voor mij.

Asselruiter
Mooie foto, het oog is bijna eng zwart!

Babel
Heerlijk, foto waar ik naar kan blijven kijken. Al had hij me denk ik nog meer aangesproken als de standaard er niet op had gestaan.

Balou_k
Leuke foto, jammer van de schaduw.

Bellatrix
Mooie foto, beetje sprookjesachtig! Misschien had ik hem net iets lager uitgesneden, net onder de vertakking bovenaan ipv erboven.

binky
Ik vind de foto denk ik iets te druk door de vele takken, maar wel een geslaagde foto! Zeker als je bedenkt dat het lastig is en je dat vogeltje niet kan vragen ergens anders te gaan zitten :D

Bumblehorse
Ik zou de foto denk ik iets anders hebben uitgesneden, ik vind hem redelijk kaal en niet zo speciaal ogen. Wel een mooi moment! Misschien had je hem nog wat lager kunnen nemen.

calice
Weer een hele lieve foto!

C_estmoi
Het idee vind ik wel leuk, maar het is nu niet helemaal mijn ding. Ik vind het jammer dat de balk onder in beeld niet gelijk is en het ‘boompje’ in de hoek voegt voor mij niet zoveel toe.

chip
Leuk idee zeg! Ik denk dat voor mij de focus iets meer op de schaduw van de bomen had mogen liggen.

Deetjeeuh
Fijne foto, heb ik niks op aan te merken.

deviltjh
Ik vind het halster een beetje storend en ook lijkt hij iets te krap uitgesneden aan de onderkant. Wel een leuke foto!

DmNqUe
Wauw, hele mooie foto!

eclair98
Wat lief! Geen hele opvallende of speciale foto voor mij maar wel erg leuk.

EngeltjeS
Leuk die ‘creatieve uitspatting’ hoor! Vind het een hele geslaagde foto.

Fellow
Leuke foto, al is de achtergrond een beetje onrustig voor mij. Jammer dat het hoofd van het paard er niet helemaal opstaat.

Fennee
Mooie foto, heb ik niks op aan te merken

Fenneeee
Leuke foto, jammer van het kindje op de achtergrond, al heeft het ook wel weer wat met die huizen erbij.

Gub
Hele fijne foto!

Hanna_94
Knap dat van zoiets ‘ouds’ zo’n mooie foto hebt kunnen maken.

HeavensLove
Leuke foto, al vind ik de wittige vlekken niet zo fijn in de foto.

Iejoorr
Jammer van de achtergrond van deze foto. Ik denk dat de foto mooier was geworden als je net iets verder weg was gaan staan en iets had ingezoomd.

Irene96
Ik vind het een hele mooie foto en heb er ook niks op aan te merken.

ismy
Wauw, heel mooi!

Jessica_1998
Leuke foto maar hij trekt me niet heel erg om naar te blijven kijken.

JewEmm
Ik had denk ik iets meer van de borst van het paard ook op de foto gezet, nu lijkt hij redelijk ‘afgesneden’

jilinda
Lieve foto, jammer van het hout linksonder.

JNSW
Hele fijne foto om naar te blijven kijken! Vind de vieze schoenen ook erg leuk, hihi! De foto maakt me nieuwsgierig naar waar hij naar kijkt.

Joey
Heel mooi, prachtig zoals je die foto’s hebt samengevoegd!

joey_lover
Ook al zo’n gave foto!

Jolandaa_
Mooie foto, maar de focus had meer op de lucht mogen liggen van mij.

kani_ejj
Vind het een leuke foto, alleen zou ik het paard iets meer naar links of rechts geplaatst hebben, nu komt die boom zo uit het paard.

Kelszz_
Oeh, daar heb ik zin in! Leuke foto.

kimberley23
Leuke foto, jammer van de schaduw in het gezicht.
laurajoy15
Mooie foto zeg! Vind het jammer dat haar been (?) rechtsonder in de hoek zo afgesneden is.

Leonyr
Ik vind het idee van de foto heel leuk, maar hij trekt met niet zo. Het lijkt net iets te nep.

Lipydo
Wauw, jaloers! Hele mooie foto.

Lizaa01
Ik weet niet precies wat ik er aan zie, maar hij trekt met niet heel erg. Die manen vind ik wel erg leuk zo.

manonnevot
Lieve foto, hij lijkt niet helemaal scherp.

marit
Vind het een mooie foto, maar de ‘stipjes’ sneeuw (?) vind ik jammer.

MarijeR
Mooie heldere foto! Ik had hem mooier gevonden als hij net iets hoger uitgesneden zou zijn aan de onderkant.

Marjoow
Wauw, mooie foto!

MichieldeM
Ik vind het een hele mooie foto, jammer dat de huizen ook zo licht zijn. Anders was het bed nog meer opgevallen.

monbyou
Leuke foto maar ik vind de waas van de zon erg jammer.

MyHu
Leuk gedaan die oogfoto zo!

naomi_g1998
Mooie foto! Jammer dat de bomen er niet helemaal opstaan.

NatassJa
Wauw, hele mooie foto (en ogen!)

Nefertarie
Nog mee rmooie ogen! Interessante foto!

Nynke_Mandy
Jammer dat hij niet helemaal scherp is. Misschien kan je de volgende keer ook iets meer nog van de borst laten staan op de foto.

Racheel
Mooie foto, jammer dat het ene oortje wegvalt.

Revanches
Hele fijne zachte foto! Past ook helemaal bij het onderwerp.

RianneH
Vind het idee van de foto heel erg leuk, jammer dat hij niet zo scherp is.

Robin_Rikkie
Leuke foto! Mooi gouden randje zo!

SachemLover
Jammer dat de foto zo klein is en krap uitgesneden.

Sanne_com
Mooie heldere foto!

showteam
Hihi, geweldig! Heel leuk gedaan, zoals gewoonlijk!

Sodeletuut
Hele mooie foto, vooral het hele warme aan de ene kant en het wat koelere aan de andere kant.

Sokje_6
Je foto doet het niet bij mij

Suuszels
Mooie foto, jammer van het zwarte blok onderin.

TammyVN
Foto trekt me erg aan, ik blijf een beetje ‘zoeken’ in de foto.

tesseke
Heel leuk gedaan!

Tinky12
Wauw, hele mooie foto!

XiiaaooNaa
Leuke foto, jammer van die stukjes rechtonderin in de achtergrond, vooral bij zo’n ‘lege’ achtergrond.

xLoki
Leuke foto, maar voor mij niet heel erg speciaal. Ik kan niet precies zeggen waarom niet, sorry.

xxanoukxx1
Mooie achtergrond, jammer dat het gezicht zo licht is.

Ymor
Leuke foto, gewoontjes (omgeving) en toch wel speciaal.

Yvonne_V
Leuke foto, mooi al dat water!

Week 3
Racheel; leuke foto, hij had van mij denk ik iets warmer gemogen.
Bellatrix; lief! Fijne foto, misschien had er net iets meer ruimte links mogen zijn.
Lipydo; wauw, mooie foto! Mooi gouden haar door die zon!
Monbyou; daar mag je best trots op zijn! Hij kijkt wel angstaanjagend zeg!
Laurajoy15; heerlijke foto! Erg leuk gedaan.
Calice; prachtige foto, vooral met de gedachte erachter :(:)
Manonnevot; leuke foto, jammer dat het stukje hout er net wel op staat. Dat zou van mij net iets meer of niet mogen.
Marjoow; fijne foto, niks op aan te merken.
Babel; nu vind ik het een hele mooie foto! Prachtige kleuren!
Trendylover; vervelend dat ze een beetje is afgevallen. Ik vind het wel een leuke foto, leuk dat de billen juist scherp zijn.
Marit; heel erg leuk gedaan!
DmNqUe; prachtige foto.
HeavensLove; leuke foto, die nieuwsgierige blik!
XiiaaooNaa; begint een beetje saai te worden dit lijstje maar ook bij deze foto denk ik, wauwie!
Kelszz_; de foto is voor mij niet heel speciaal om naar te kijken, hij mag net iets ‘spannender’
SachemLover; leuk idee, jammer dat hij met je mobiel gemaakt is, anders was het denk ik een hele mooie foto geweest.
Ismy; ik blijf jaloers op je foto’s, mooie omgeving ook zeg.
xLoki; heel mooi zeg, vind de schaduw hier echt iets toeveogen aan de foto. Je mooie heldere ogen springen er wel uit!

Zo, nu ga ik eerst weer studeren en dan reageren op het commentaar op mijn foto! Bedankt allemaal al vast! :)

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 15:42

Bij deze de feedback voor week 3 tot nu toe. Ik hoop dat ik niet té streng over kom, ik zeg wat mijn gevoel mij zegt, dus zeker niet bedoeld om jullie te demotiveren of dergelijke! :)

Racheel: ik vind het een mooie foto, het is een foto die mij aanspreekt – mooie scherp op het oog (springt er mooi uit vind ik). Leuk dus!

Bellatrix: Wat een schattig kat! Ik vind het leuk dat je het in sepia gezet hebt (dat is het toch he?). Misschien wat ik anders had gedaan: dat de kat niet naar beneden keek, maar zo opzij (dus ook niet recht in de camera). Maar mooie foto!

Lipydo: wat een sprookjesachtig plaatje – heel mooi. Misschien juist wat jammer dat de hond net beweegt, maar echt heel mooi!

Monbyou: Mooie foto! Die blik is dodelijk :p het enige wat ik misschien nog gedaan had: niet teveel schaduw links, maar verder toffe foto!

Laurajoy15: Heel mooie foto! Echt knap gedaan! Misschien juist nog een tikkeltje lichter langs de linkerkant.

Calice: voor mij een TOPfoto! _/-\o_ Helemaal mijn ding, niets op aan te merken. De foto straalt een zachte warmte uit vind ik en dat vind ik fijn.

Manonnevot: Leuke foto, maar jammer van de schaduw langs boven door de kast.

Marjoow: ik vind ‘em leuk, heeft echt iets mysterieus die foto! Ik ben nu heel de tijd aan het twijfelen of ik het deel dat je ziet van het gezicht nog groter zou maken of niet… :P

Babel: Wat leuk die kleuren!

TrendyLover: een aparte foto, maar ik vind het wel iets hebben. Knap hoe alles wazig is, buiten de kont van het paard.

Marit: een WOW-foto.. _/-\o_ meer kan ik niet zeggen.

DmNqUe: mag ik heel eerlijk zijn? De foto spreekt me eigenlijk niet zo aan… Ik denk dat het is omdat het zo zwart is. Maar die veertjes zijn wel leuk.

HeavensLove: Hihi de papegaai, hij is schattig. De kleuren zijn prachtig. Het enige wat ik misschien anders gedaan zou hebben, is dat ik de snavel ook nog wat scherper had gedaan en niet wazig. Verder TOPPIE!

XiiaaooNaa: Mooie foto, ik had hem misschien langs onder wat minder ruimte gelaten en had hem misschien ook nog iets lichter gemaakt, maar mooie foto!

Kelszz_: ik vind het een mooie foto! Het oog is mooi scherp! Leuk! Misschien nog een klein beetje meer contrast toevoegen.

SachemLover: de foto spreekt me niet zo aan, is behoorlijk donker. Ik hoop dat je snel een camera ter beschikking hebt! Je idee is wel leuk.

Ismy: Leuke foto, al had ik hem misschien iets meer uitgesneden, want nu wordt mijn aandacht wat afgeleid door die grote boom. Maar mooie foto! Schattig!

xLoki: Wow, die ogen… prachtig! Hoe doe je dat? Heel mooi!

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 15:57

ismy schreef:
HeavensLove: Wauww, lekkere plaat hoor! Ik mis alleen een deel van een papegaai en dat stoort een beetje. Wat is dat rechts achter de papegaai? Misschien is het mooier zonder de stok?

haha hij zat op zijn ringen naast de stok, er was dus geen mogelijkheid om het zonder de stok te trekken, want van de andere kant trekken, betekende recht in de zon trekken :)

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 17:39

Asselruiter schreef:
XiiaaooNaa: Mooie foto, ik had hem misschien langs onder wat minder ruimte gelaten en had hem misschien ook nog iets lichter gemaakt, maar mooie foto!

Dankje! :)
Over dat lichter maken zat ik ook nog te dubben...ga dat denk ik maar eens proberen! :)

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 17:58

Welke zou ik doen?
Afbeelding

Afbeelding

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-14 18:15

MyHu, even in link zetten... Anders lijkt het je definitieve inzending en dat is het niet... ;)

Persoonlijk vind ik de tweede beter, maar als het lukt, even de rode ogen zwart maken. :j

Lizaa01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 18:17

Ik heb ook feedback proberen te geven. Ik heb nog niet veel verstand van allerlei technische dingen, maar ik heb gewoon
gekeken naar hoe ik een foto ervaar en hoe ik het persoonlijk eventueel anders had gedaan.
Sorry als jullie deze feedback al van een ander hebben gekregen, ik heb niet eerst alle reacties van anderen terug gelezen.

Mijn feedback van week 2 :

Agossie
Aan de ene kant vind ik de foto heel interessant, maar aan de andere kant ook weer niet. Ik blijf er wel naar kijken. Het veertje voegt zeker iets toe. Mooie rustige foto.

Ann_Pam
Mooi scherp onderwerp van de foto. Ik had persoonlijk minder ruimte over gelaten aan de bovenkant van de foto.

Ash_
Hele mooie scherpe foto! Ik vind hem onder net iets te krap gekaderd, maar het is wel een sprekende foto!

Asselruiter
Mooie omzetting naar zwart/wit! Mijn aandacht wordt vooral getrokken naar het halster, maar dit is niet negatief.

Babel
Wat een mooie kleur heeft de lamp! De “bolletjes” op de achtergrond voegen zeker iets toe aan de foto, maar vallen naar mijn mening nog iets te veel op.

Balou_k
Wat een leuke pony! Mooi scherpgesteld. Misschien dat hij nog mooier zou zijn als je hem van een lagere positie had genomen.

Bellatrix
Wauw! Prachtige kleuren!

binky
Leuk dat je een vogel zo dichtbij op de foto hebt gekregen! Misschien als het vogeltje scherper was geweest en de takken minder scherp, dat ik hem nog mooier had gevonden.

Bumblehorse
Mooi fotomoment! Jammer dat er schaduw op het hoofd van het paard valt, iets meer contrast in de foto was misschien mooi geweest, maar nu zou het hoofd dan te donker worden.

calice
Hele aandoenlijke foto! Ik vind de zwart/wit omzetting mooi!

C_estmoi
Deze foto spreekt mij niet zo aan, sorry!

chip
Ik vind de foto interessant, omdat er veel te zien is. Je ziet zon, donkere wolken, bomen en schaduwen. Dit maakt het interessant.

Deetjeeuh
Wat een sprekende foto! Ik vind de kleuren ook erg mooi, het past mooi bij elkaar.

deviltjh
Ik vind de foto niet zo mooi, sorry! De kleuren zijn een beetje flets en het hoofd heeft een beetje een vreemde vorm.

DmNqUe
Prachtige foto! Ik vind de rook ook erg mooi.

eclair98
Wat een onwijs lief hondje! Mooie kleuren in de foto. Misschien dat je hem ook vanaf een lager standpunt had kunnen nemen, voor een ander effect.

EngeltjeS
Ik vind de foto erg interessant. Je blijft er echt naar kijken. Mooi gedaan!

Fellow
Heel mooi moment tussen paard en mens heb je weten vast te leggen! De balk (of lint) trok in eerste instantie mijn aandacht, dat is wel jammer maar het is wel een prachtige foto.

Fennee
Mooie foto zeg! Goed scherp ook. Leuk dat de tak links van de foto nog in zijn geheel op de foto staat.

Fenneeee
Wat een aandoenlijk hoofd heeft het paard, staat er mooi op! Jammer van de wat onrustige achtergrond, maar verder een mooie scherpe foto.

Gub
Prachtige foto!! Spreekt me erg aan!

Hanna_94
De foto spreekt me aan, ondanks dat ik hem (vooral rechts in beeld) vrij druk vind. De aandacht gaat naar de foto in zijn geheel, en niet naar een specifiek onderwerp. Leuk gedaan!

HeavensLove
Leuk, eens een wat andere positie dan dat je vaak ziet! De wat wazige witte vlekken geven een leuk effect vind ik.

Iejoorr
Leuk dat er dezelfde kleurtinten in terug komen, maakt het een mooi geheel, ondanks dat de achtergrond vrij druk is.

Irene96
Mooie blik! De foto trekt wel echt mijn aandacht.

ismy
Wat een prachtige foto! Ik vind hem erg gaaf. Mooie kleuren ook!

Jessica_1998
Deze foto trekt mij niet erg, sorry. De drie “lagen” in de foto zijn wel leuk gedaan!

JewEmm
Ik vind de houding van het paard niet heel mooi, de blik wel, maar ik had liever meer paard (lager) op de foto gezien.

jilinda
Leuke blik van de pony heb je weten vast te leggen! Jammer van het stuk hout.

JNSW
Hele mooie foto!

Joey
Prachtig! Echt heel leuk gedaan!

joey_lover
Heel gaaf! Ik vind het leuk om er verschillende kleuren in terug te zien.

Jolandaa_
Prachtige kleuren zeg! Mijn aandacht wordt getrokken naar de zonsondergang, heel leuk!

kani_ejj
Mooi scherp zeg! Leuke positie van het paard zo! Jammer van de wat wazige overgangen op sommige plekken tussen straat/gras, maar heel storend vind ik het niet.

Kelszz_
Leuke uitsnede zo! Wel jammer dat de horizon volgens mij niet recht is.

_Kiki_
Mooie kleuren in de foto! Ik vind de foto heel “lief”, weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen maar ik krijg er echt zo’n lief knuffelig idee bij.

kimberley23
Mooie foto zeg! Leuke houding van de modellen. Ik weet er verder niet zo veel op aan te merken.

laurajoy15
Mooie lichtinval! Als ik niet naar beneden scroll zie ik de foto op mijn scherm tot en met waar de letters op het shirt beginnen zeg maar. Dat is ook een leuke uitsnede!

Leonyr
Prachtig zo, de vogel in kleur. Heel leuk gedaan!

Lipydo
Wauw! Heel mooi gedaan! De foto verteld een “verhaal” zo met de hand uit de bosjes. Je kan er van alles bij bedenken, wat het interessant maakt om naar te kijken.

manonnevot
Ik heb het idee dat de foto niet helemaal scherp is, dat is jammer. Het is wel een leuke foto!

marit
Ik vind dit echt een hele mooie foto! Rustige, dromerige sfeer zit er in.

MarijeR
De kleuren en scherpte van de foto zijn heel mooi! Goed gedaan!

Marjoow
Interessante foto! Hele mooie kleuren ook.

MichieldeM
Wauw! Meer kan ik er niet over zeggen haha. Heel mooi!

monbyou
Wat een lieve foto! De kleuren en de wat dromerige sfeer zeg maar passen mooi bij de blik van de hond.

MyHu
De foto trekt me niet heel erg, sorry. Kan niet zo goed uitleggen waarom. Wel op een goede plek scherpgesteld.

naomi_g1998
Mooie foto! Niet zo veel op aan te merken eigenlijk.

NatassJa
Prachtig! De ogen zijn erg sprekend!

Nefertarie
Mooie lichtinval! De schaduw aan de ene kant van het gezicht maakt de foto interessant en net even wat anders.

Nynke_Mandy
Interessante kleuren van het paard. Jammer dat hij niet zo scherp is naar mijn idee.

Racheel
Mooie foto! Leuk dat er door het touwhalster een kleurtje wordt toegevoegd aan de foto!

Revanches
Prachtig! Echt heel mooi!

RianneH
De foto heeft echt iets! Dat het paard niet scherp is stoort me niet eigenlijk. Mooi gedaan!

Robin_Rikkie
Mooie foto! Leuke positie van de hond.

SachemLover
De foto is erg klein, maar volgens mij wel scherp.

Sanne_com
Wauw! Echt een mooi plaatje zo.

showteam
Wat een onwijs leuke foto zeg!

Sodeletuut
Leuke houding van het model! Goed scherpgesteld. Verder niet zo veel op aan te merken.

Sokje_6
De foto doet het niet?!

Suuszels
Mooie wolkenpartijen! Mijn aandacht gaat ook voornamelijk naar de wolken, en minder naar de ondergrond.

TammyVN
Ik weet niet zo goed wat ik van deze foto vind haha. Dat is niet negatief! Hij heeft wel iets, met die verschillenden tinten.

tesseke
Heel leuk gedaan zo met dat groen op zwart/wit. Mooie foto!

Tinky12
Prachtige foto! Niks op aan te merken.

XiiaaooNaa
Wauw heel mooi! Mooi scherp. Er lijkt wel een beetje weinig kleur in te zitten.

xLoki
Mooie positie! Je gaat je wel afvragen hoe het gewei rechts af zou gaan lopen, dat maakt het interessant vind ik.

xxanoukxx1
Leuke foto! Hij zou nog mooier zijn als hij wat minder donker was op het hoofd van het paard, en misschien de achtergrond wat waziger.

Ymor
Aan de ene kant trekt deze foto me wel, maar aan de andere kant ook weer niet. Hij doet wel iets, hij kan een verhaal vertellen.

Yvonne_V
De foto doet het niet?!

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 18:45

Mag ik jullie OPOTW tumblr's?? :D

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 18:45

_Kiki_, komt omdat ik moest bijsnijden, anders stond er zo'n dixi (?, zo'n wc) op. :+

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 18:58

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 18:59

Wat goed zeg dat vele van jullie de tijd kunnen vinden om die hele lijst feedback te geven, het zijn er zo ontzettend veel! Ik was dapper begonnen maar ergens halverwege gestrand, ben nu van plan om alleen maar te reageren op foto's waarvan ik denk dat ik er iets anders aan zou doen maar de meeste vind ik ware kunststukjes....dus tja dan heb je er ook weinig commentaar op :o

Mijn week 3 lag in de tuin tussen de struiken.....zo puur,zo natuur...... ik word oud geloof ik dat ik hier mijn geluk uit haal en van zo iets kleins zo intens kan genieten :')

Afbeelding

Lizaa01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 19:01

Binky, ik had er nu tijd voor maar ik weet niet of dat in de toekomst voor elke week zo zal zijn!
Prachtige foto! Echt heel mooi!

Edit; spelfoutje
Laatst bijgewerkt door Lizaa01 op 15-01-14 19:05, in het totaal 1 keer bewerkt

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 19:03

Lizaa01 schreef:
Binky, ik had er nu tijd voor maar ik weet niet of dat in de toekomst voor elke week zou zal zijn!
Prachtige foto! Echt heel mooi!

Dank je wel, zit hier helemaal met kippenvel van zo'n groot compliment :D

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 19:26

Ik vind hem ook super binky! Mooi met dat donkere eromheen

laurajoy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 19:40

Bij deze mijn feedback voor week 2.
Ik hoop niet dat ik bitchy overkom, bedoel het allemaal goed!

Agossie
Fijne rustige foto, mooie neutrale achtergrondkleur. Aan de ene kant is de foto saai, aan de andere kant blijf je ernaar kijken.

Ann_Pam
Gaaf! Die tak rechts onderin stoort mij echter wel wat.

Ash_
Perfect scherp, mooi moment en mooie kleuren. Complimenten!

Asselruiter
Jaaaa hier hou ik van! Mooie detail foto, op de goede plekken scherp en het zwart-wit effect maakt het helemaal af.

Babel
Hmm opzich interessant, je blijft er naar kijken. Ik vind alleen het bokeh effect te veel aanwezig, dit trekt volledig mijn aandacht wat in principe niet zo hoort te zijn. Wel gave kleuren!

Balou_k
Leuke foto! Echter zal ik de volgende keer als je een shet fotografeert even wat meer door je knieen gaan, de foto lijkt nu erg veel van boven genomen te zijn. Als je de pony op ooghoogte fotografeert oogt de shet ook al een stukje groter!

Bellatrix
Wauw! Ik vind de kleur echt mooi en de compositie is erg leuk. Top!

binky
Ik mis op deze foto de scherpte. Ook de in overvloed aanwezige takken storen mij, de foto oogt nu zo ontzettend druk waardoor je eigenlijk niet eens meer op het mooie vogeltje let.

Bumblehorse
Mooi moment! Wel jammer van de achtergrond... Als je nou de foto maakt terwijl je op je hurken zit, krijg je én een wat originelere foto én geen storende factoren op achtergrond omdat je de lucht nu als achtergrond hebt.

calice
Jaaa veel beter dan week 1! Jammer dat het heek scheef loopt, als je die even rechttrekt lijkt het ook niet meer alsof Jesse voorover struikelt :=

C_estmoi
Opzich een interessante foto, je weet meteen om wat voor persoon het hier gaat. Ik mis wel wat scherpte in je foto en de zwarte balk onderin is ook vrij storend.

chip
Een leuke aparte foto! De schaduwen van de bomen zijn echt leuk in combinatie met het stukje boom links boven in. Leuk gedaan!

Deetjeeuh
Oelala, wat een mooie pony en gave foto. Mooi scherp, mooie kleuren en fijne achtergrond. Top!

deviltjh
Jammer dat de foto zo onscherp is.. Doordat je de foto van achter genomen hebt kan ik niet eens echt goed zien om wat voor dier het gaat (komt ook deels door de mega dikke vacht). Deze foto, maar dan van de zijkant genomen zou al een stuk beter zijn!

DmNqUe
Omygowdd, p-e-r-f-e-c-t. _/-\o_

eclair98
Wat een lief hondje! Probeer de volgende keer de foto wat meer op ooghoogte te nemen.

EngeltjeS
Wauw! Heel mooi. Dat een wiel zo interessant kon zijn had ik niet verwacht. :=

Fellow
Fijne foto kirsten, je hebt een mooi moment vastgelegd.

Fennee
Waaaaar is z'n hele staartje? Jammer dat je de foto onderin zo krap hebt gemaakt en bovenin zo ruim, als de hele staart erop zou staan was het leuker geweest. Wel mooi scherp op de juiste punten!

Fenneeee
Mooi scherp en fijne kleuren. Jammer van de achtergrond...

Gub
Mijn complimenten, erg gave foto! Het zwart-wit effect is een goeie keuze geweest.

Hanna_94
Persoonlijk doet deze foto niet zoveel met mij, het is wat een saai onderwerp. Vind de kleuren wel leuk passen bij dit object!

HeavensLove
Leuke foto! Het contrast had wat mijn part wel wat omhoog gemogen, het oogt wat flets..

Iejoorr
Wat een leuk paardje! Idd jammer van de achtergrond maar volgens mij heb je dit zelf ook al aangegeven.

Irene96
Interessant interessant. Vind je foto erg origineel! Leuk gedaan.

ismy
In één woord: wauw! _/-\o_

Jessica_1998
Nee sorry... Deze foto doet me niks. Het is wat een saai onderwerp en alles is scherp waardoor je aandacht niet naar 1 punt wordt getrokken. Iets meer door je knieën en je had al een heel ander effect!

JewEmm
Haha wat een heerlijk arrogant koppie heeft deze pony. Mooi scherp, maar naar mijn idee was het mooier geweest als je iets minder ruimte boven het hoofd overliet en wat meer liet zien van de borst van het paard.

jilinda
Ahwww wat lief. Mooi scherp en fijne achtergrond. Mooi kleuren ook!Jammer van het hek links onderin...

JNSW
Gaaaaf!

Joey
Pfoee respect. Vind het echt een hele mooie foto, super leuk gedaan!

joey_lover
Hmm deze foto doet eigenlijk een beetje pijn in mijn ogen. Het is zo licht allemaal!
Wel origineel en mooi scherp.

Jolandaa_
Leukleuk! Jammer van de palmbomen onderin, dit is zo storend...

kani_ejj
Leuke foto en leuke compositie! Als je nou een klein stapje naar links had gezet had je de huge boom niet achter het paard gezien. Wel erg fijne kleuren en mooi scherp op de juiste punten!

Kelszz_
De horizon loopt scheef en ik vind de foto erg krap uitgesneden. Ook mis ik echt de scherpte. Jammer, want paarden en het strand zijn dé combinatie voor gave plaatjes!

_Kiki_
Whiee waar is de scherpte?? Komt dit door het uploaden of is de foto zo gemaakt? Leuke foto verder, ik hou van zonsondergang foto's!

kimberley23
Erg leuke foto, de vrolijkheid spat er van af. Mooie kleuren ook!

laurajoy15
Dat ben ik zelf := Bedankt voor alle leuke complimenten en de tips over het uitsnijden van de foto!

Leonyr
Awesome! Echt heel erg mooi.

Lipydo
Amen. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Lizaa01
Oei wat jammer voor alle haren voor het oog!

manonnevot
Leuk hondje! Jammer dat de foto niet scherp is. Probeer de volgende keer ook meer op ooghoogte te werken.

marit
Jahoorrr wéér een gave foto gemaakt door jou. _/-\o_ Ik zie alleen maar leuke foto's van je verschijnen.

MarijeR
Mooie compositie, fijne achtergrond. Verder is het wat een saaie foto... Een beetje te gewoonlijk.

Marjoow
Deze foto kan ik niet zien...

MichieldeM
Leuk sfeertje heeft deze foto, heb je mooi gedaan!

monbyou
Hmm nee sorry... Vind dit geen fijne foto. Het oogt flets en de strepen van het kussen zijn zo druk.

MyHu
Jaa gaaaf! Leuk dat je eens wat anders gemaakt hebt dan de standaard oog foto die je vaak ziet verschijnen. Misschien had je het oog van het paard net even wat meer kunnen laten glimmen.

naomi_g1998
Jammer dat de horizon scheef loopt en de foto wat flets overkomt. Verder wel een leuk idee zo met de laagstaande zon!

NatassJa
Heel mooi!!

Nefertarie
Mysterieus! Je ogen springen er echt uit. Vind de foto wel erg donker, maar ik denk dat je dit bewust hebt gedaan. Is een kwestie van smaak. :=

Nynke_Mandy
Oei wat jammer dat de foto zo onscherp is want wat een ongelofelijk mooi paardje!

Racheel
Leuk! Mooie kleuren en wat leuk dat het paard een vel gekleurd touwhalster om heeft, vind dat altijd erg mooi in combi met een blackfoto.

Revanches
Prachtig!! <3

RianneH
Interessant! Mooi dat je de foto van deze kant hebt genomen en het paard naar buiten in de richting van het licht kijkt. Het onscherpe heeft ook zeker iets. Misschien was het mooier geweest als je het touwtje even had weggewerkt.

Robin_Rikkie
Heel erg mooi!

SachemLover
Nee sorry.. Deze foto doet me niks. Onscherp, geen fijne compositie en saaie kleuren. Jammer!

Sanne_com
Echt heel erg mooi, wat een super leuk paardje ook! Vind je compositie erg leuk.

showteam
Yeah weer een TOP foto van jou, zoals we wel zijn gewend. *\o/*

Sodeletuut
Leukleuk! Mooie houding heeft het meisje/vrouw.

Sokje_6
Ik kan je foto niet zien...

Suuszels
Wat jammer dat je zoveel ruimte bovenin hebt overgelaten en de onderkant zo krap hebt uitgesneden. Wel vind ik dat het zwart-wit effect erg gepast is bij deze foto. Maakt hem net even wat interessanter!

TammyVN
Ik weet niet zo goed wat ik hierin moet zien eigenlijk. Ik las wat commentaar over de zwarte strook recht, maar ik vind eerlijk gezegd dat dit wel wat heeft!

tesseke
Erg leuk gedaan, origineel vooral! Leuke speling met de kleuren.

Tinky12
Leuk gedaan, mis wel de scherpte maar dat kan ook komen door het uploaden.

XiiaaooNaa
Whoeii perfect! Erg leuk beestje ook. Complimenten!

xLoki
Wauwww erg mooi. Die kleuren en compositie, zoo gaaf. _/-\o_

xxanoukxx1
Jammer van de overbelichting in het gezicht van het meisje. Persoonlijk had ik de foto ook even wat meer recht getrokken. Wel een leuk paardje zeg!

Ymor
Nee sorry vind dit wat een saaie foto.. Het doet me niet zoveel, ik weet niet echt wat ik er van moet denken. Zit er een bepaalde gedachte achter?

Yvonne_V
Ik kan de foto niet zien... :n

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 19:41

Binky: _/-\o_ ! Ik vind hem echt héél knap; je aandacht wordt meteen naar het veertje met de waterdruppels getrokken en dat vind ik super! Jou foto geeft mij opeens een pak inspiratie voor wat ik deze week zou willen doen (wil iets met de regen doen, maar wist nog niet juist hoe of wat en nu stromen de ideeën bij het zien van jou foto). Doe zo verder!

Edit: dank je wel Laurajoy! *\o/*

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 19:51

Asselruiter schreef:
Binky: _/-\o_ ! Ik vind hem echt héél knap; je aandacht wordt meteen naar het veertje met de waterdruppels getrokken en dat vind ik super! Jou foto geeft mij opeens een pak inspiratie voor wat ik deze week zou willen doen (wil iets met de regen doen, maar wist nog niet juist hoe of wat en nu stromen de ideeën bij het zien van jou foto). Doe zo verder!

Edit: dank je wel Laurajoy! *\o/*
Ymor schreef:
Ik vind hem ook super binky! Mooi met dat donkere eromheen

Ik was er zelf ook best wel tevreden over, zie vooruitgang bij mij zelf yeaaaahhhhhh *\o/* en het is echt zo, al doende leert men...... :j Moet ik wel eerlijk bekennen dat ik de meeste dagen mijn camera wel even in mijn handen heb.

Kon dan eigenlijk ook niet zo goed kiezen deze week want deze vind ik zelf ook zo gaaf {mijn kleine Pino} https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 4102_n.jpg

Maar mijn man en zo ook mijn dochter zeiden beide dat ze het veertje mooier vonden dus dat is mijn POTW geworden.

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 19:53

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 19:57

binky Prachtige foto!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 20:06

Voor mij eentje uit de 'oude' doos wegens de welbekende examenweken... Foto is wel recent gemaakt (ik denk zo'n 3 weken geleden). Feedback van mij komt later, ook wegens de toetsweken... Excuses!

Ook een zelfportretje overigens!

Afbeelding